Je mi známo, že je tu mnoho vláken o první motorce, ale potřeboval bych poněkud individuálnější přístup vybírám mezi http://www.motoinze...08957-nsr-125-r.html a http://www.motoinze...6281-raptor-125.html
O obou motorkách vím mnoho, ale co vybrat. Jediné na čem mi opravdu záleží je spolehlivost těchto jednotlivých motorek (cena, spotřeba atd. oželím ). Vím, že všeobecně se považuje NSR za spolehlivější.
Cagiva: Právě v servisu- vyvažovací hřídel
NSR: Vypadá dobře. Vše prý doloží fakturou (to by snad majitel nijak nefalšoval :D ... doufám). Majitel ale s NSRkami obchoduje (prodává 2x NSR a obě zavřené - z toho soudím, že jsou z Německa)
Prosím o rady ... co si o tom myslíte.
Děkuji za všechny odpovědi!
Nebojte ... Protože tato otázka asi nikomu nijak v budoucnu nepomůže, tak až vyřeším tento problém, smažu jí.
No .. Cagiva bude ze servisu opravena za 2-3 týdny.. a hádám, že všichni kdo měli první pořádnou motorku tak byli nedočkavý asi jako já . Takže jsem snad doufal v to, že mě Cagivu budete vymlouvat, že je to ital
Takhle bych to teda asi viděl tak, že v 1 den, až to bude opraveno se pojedu podívat a obě a jednu si vyberu ...
NSR: Vypadá dobře. Vše prý doloží fakturou (to by snad majitel nijak nefalšoval :D ... doufám). Majitel ale s NSRkami obchoduje (prodává 2x NSR a obě zavřené - z toho soudím, že jsou z Německa)
A nebo přidřený
Naposledy editováno 12.04.2013 13:08:06
o NSR sním už od 13ti let ... prostě
ale ta cagiva ... mám takový pocit, že planet vydržela, ale raptor jako by přesunuli výrobu do číny a "odflákli to" ... nemám žádně zkušenosti, ale to je jen to co se tady dočítám.
1 reakcí na tento příspěvek výběr- důvěryhodnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr- důvěryhodnost
kdyrja píše: Za mě NSR, mám ho a jsem jel na obouch těchto mašinách a moje nsr který je plně otevřený se mě zdálo živější. A jinak moje NSR má najeto 41 tisíc bez GO ;)
Jak může bejt NSR živější když Raptor je stejně silnej a ještě k tomu má o půlku větší krouťák? :D
kruks píše: Jak může bejt NSR živější když Raptor je stejně silnej a ještě k tomu má o půlku větší krouťák? :D
Normálně.. je na něj víc zvyklej, ví kde ten motor tahá (itala nejspíš ani nevytočil tak aby zatáhl ). A na NSR je podle mě sakra velkej adrenalin vletět do zatáčky když se pod tebou všechno "houpe".. Já sem se NSR v zatáčkách bál, člověk na něm nemá pořádný spojení s asfaltem, neví co od toho může čekat1 reakcí na tento příspěvek výběr- důvěryhodnost
Nenech si tu radit, hodně záleží, po kom mašinu máš. Vybírej dle sebe a ne dle ostatních.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr- důvěryhodnost
Slack píše: Jel jsem na obou NSR jsem měl přes rok. To, co tady plácaj o rozvlnění a že nemaj přímej dotyk s asfaltem, je naprostá píčovina. Škrtal jsem obouma kolenama v leckterý zatáčce jsem chtěl a mohl. Raptor je silnější, to je fakt. Ale na sprinty jsem ho dal. Je to taky hodně o řidičovi. Každej tady bude doporučovat to svoje, jakože když to má on, musí to mít i ostatní. Osobně? pořídil jsem si teďka RSo, trošku jinde výkonově, než kdejaké dvacky tady v ČR, viz můj profil, a jo.. Italové mají ty podvozky vypilovaný, ale stále se mi líp vodilo do zatáček NSRo než Raptor.. Nejlepší je teď teda to RSo, 98kg váhy mašiny mluví za vše. Každopádně co se týče spolehlivosti, volil bych NSR. Jediná závada byl udělat motor a svíčky. Jinak jsem lil Motul 710 a občas to prohnal na 100 oktanovej benál a pohodička klídeček. Nejvíc jsem za den ujel asi 300km a to při průměrce 5,7l/100km a to jsem jí nešetřil.
Nenech si tu radit, hodně záleží, po kom mašinu máš. Vybírej dle sebe a ne dle ostatních.
No jo, tak ty si pacient
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr- důvěryhodnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr- důvěryhodnost
Slack píše: kruks> Pojď mi to říct do očí, ty internetovej gangsteře
Jo to bych moch Ještě když si měl NSR tak sme se domlouvaly že to pudem projej akorád si zajížděl a pak ho rozprodával ne?
1 reakcí na tento příspěvek výběr- důvěryhodnost
Moc ste mi pomohli ... vyhrálo NSR ... Myslím si, že je v dobrym stavu a vydrží.
Co mě Dost udivilo, tak to že kvůli tomu "powerboxu" místo aby na 7 000 otáčkách se otevřela přívěra a začalo to jet, tak to přes 7 a půl skoro nejde a když, tak mooc špatně.
Takže zatim to moc netočím .. radši.
1 reakcí na tento příspěvek výběr- důvěryhodnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr- důvěryhodnost
Slack píše: Prask rám :) tudíž finíto..
Počkej počkej neřikal si teď něco o tom že rám na NSR vůbec netrpí že se toho nemá bát? :D
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |