jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: kazdopadne me je to jedno ja sem porad u cervenyho, aj v prosinci
no ale tebe neláká u toho červenýho bejt rychlejc?
FiZzeR píše: no ale tebe neláká u toho červenýho bejt rychlejc?
nevim, mozna u novejsi motky, tuhle necham spis dejchat volnejc ted uz na stary kolena a 150tis km najeto (pocitam i hypoteticky stoceni pred tim nez sem ji koupil )
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: jinak chybi necelych 400km do 80tis, to letos asi nedam uz
což mi připomíná, že tu sázku o to kdo bude mít dřív kilo můžem asi zrušit
Bubrak-ZX10R píše: kazdopadne me je to jedno ja sem porad u cervenyho, aj v prosinci
jasan, moje řeč
já byl včera u omezovače taky furt, báwo kol 14ti i tripl kol 13,5 - jen jest důležitý je předtim důkladně, opravdu důkladně, ale vopravdu důkladně prohřát (nejenom vodum, ale i oleum)
a i honda okruhovka lítala na jedničku po chodníku kolem školy za 15ti! ona bez značek na silnici přece nesmí, no ne -?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: což mi připomíná, že tu sázku o to kdo bude mít dřív kilo můžem asi zrušit
na to sem nejak uz zapomnel, jaky byly podminky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: na to sem nejak uz zapomnel, jaky byly podminky?
no kdo dřív, jestli ty na kawě nebo já na april... a měl jsi náskok, ale malej
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
v manuálu se píše 1-2-3-4 zleva doprava, ale z pohledu zpředu na motor od výfuku nebo z druhé strany tzn. od sání, ze strany od sání se totiž dělá většina úkonů, v manuálu to nikde na obrázku očíslovaný není a zase třeba u obrázku nastavení synchronizace jsou bypass šrouby označeny v pohledu od sání tak jak je na ně přístup, zleva do prava s tím, že vlevo je 1 a u rozvodu 4.
Fugo píše: Ještě se zeptám víte někdo na 100% jak se číslují válce u zx10R 06/07 jiný ročníky by měli být identický...
v manuálu se píše 1-2-3-4 zleva doprava, ale z pohledu zpředu na motor od výfuku nebo z druhé strany tzn. od sání, ze strany od sání se totiž dělá většina úkonů, v manuálu to nikde na obrázku očíslovaný není a zase třeba u obrázku nastavení synchronizace jsou bypass šrouby označeny v pohledu od sání tak jak je na ně přístup, zleva do prava s tím, že vlevo je 1 a u rozvodu 4.
pokaždé at u auta nebo u motorky je to z pohledu řidiče
When positioning #1 piston TDC at the end of the
compression stroke:
Inlet Valve Clearance of #1 and #3 Cylinders
Exhaust Valve Clearance of #1 and #2 Cylinders
Measuring Valve [A]
a obrázek tomu je, při vačkách v poloze IN a EX od sebe měřte vůle ventilů na válcích:
1- všechny, 2- výfuk, 3- sání, 4- nic
a
When positioning #4 piston TDC at the end of the
compression stroke:
Inlet Valve Clearance of #2 and #4 Cylinders
Exhaust Valve Clearance of #3 and #4 Cylinders
Measuring Valve [A
a obrázek: vačky v poloze In a EX k sobě, měřte vůle:
1- nic, 2- sání, 3- výfuk, 4- všechny
a chyba je v tom, že pokud jsou In a EX od sebe lze měřit dle obrázku níže a pokud jsou IN a EX k sobě lze měřit dle obrázku výše...
Píšu to jen proto kdyby se někdo kdo to ještě nedělal rozhodl měřit nebo nastavovat vůle tak aby si to nezměřil dle návodu (nedocvaklo mu, že je něco špatně a nekouknul se na to kam míří vrcholy vaček) a neudělal si tam potom maxi vůle protože by měřil při vůli vymezené.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
dneska prvnich jarnich 260km/h a jeste by sla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Ne
dneska prvnich jarnich 260km/h a jeste by sla
Já prvních jarních 300km v kuse, a už bych nešla. Ještě štěstí, že se o týhle židli nedoslechla inkvizice. A to mám podvozek na sériovým nastavení (68kg pilot, mám metrák)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Já prvních jarních 300km v kuse, a už bych nešla. Ještě štěstí, že se o týhle židli nedoslechla inkvizice. A to mám podvozek na sériovým nastavení (68kg pilot, mám metrák)
slecinko
nauc se na tom sedet, me to taky chvilku trvalo, ale ted neni problem 1000km ve dvou za den
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: slecinko
nauc se na tom sedet, me to taky chvilku trvalo, ale ted neni problem 1000km ve dvou za den
Jak se na tom sedí? Dáš si pod prdel polštářek, jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Jak se na tom sedí? Dáš si pod prdel polštářek, jo?
A co jinak jak to lítá? Je to asi změna co?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Sefo píše: A co jinak jak to lítá? Je to asi změna co?
To rozhodně, otázka je, kterým směrem Jako nebylo snadný přeorientovat se z 4v na V2, tak není snadný přeorientovat se zpátky... ten motor jak se rozjídí na libovolnej kvalt už od 3tis dává iluzi síly, ale aby se to hejbalo svižnějc, tak se to musí opravdu točit - čili tam kde jsem na rsv jezdil 2-3-4, tady je to 1-2, výjimečně i 3, což je fakt divnej pocit... A navíc mi prostě strach nedovolí tam srát plnej, pamatuju jak mě shodil šestkovej hornet, v tomhle mi přijde 4v hrozně zákeřnej. Pocitově jedu šílenou kudlu, ale když si přepočítám odchylku rychloměru na to, co by v danou chvíli ukázalo rsv, tak jsem pomalej... a poserproužky na zadní gumě (190/55) maj tak 20mm, těžko říct jestli je to odlišnou geometrií motorky, gumy (R10, dřív jsem jezdil D211), tím že z toho víc vylejzám (není to taková koza vysoká jako rsv), nebo prostě tím že jsem tragéd... kdo ví
Jinak zatím jsem furt vycukanej z toho, jak je ta kawa taková... mechanická... furt tam něco hučí, bzučí, vrní, zvuk co se line z díry do pekla zvané mivv gp je nepopsatelný, hlavně při ubrání plynu mi za prdelí začne střílet celá maginotova línie, semtam to při hrubším podřazení kopne do spojkový páčky (asi antihop?), na volnoběh se klepe plégo, kolem 4 tis se klepe všecko Ale od 7 vejš to začne bejt ta správná symfónie, a když je náhodou zrovna dobrej asfalt, tak ta motorka začne pomalu dávat smysl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
ZX10R 2012 Kawasaki ZX-10R Ninja | meti | 6 | 30.7.2024 v 23:00 meti |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 56 | 19.7.2024 v 09:48 ..Roko.. |