Uzavřeno 29.04.2013 v 14:47 uživatelem Sheiko
Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
pokud by měla na tachu 5tis. km, měla by mít ještě origo přední pneu, takže podle DOT by se dalo dedukovat (samo že ani to není záruka), ale při 10tis . a víc už fakt nepoznáš nic..
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
3 reakcí na tento příspěvek Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
2 reakcí na tento příspěvek Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
CB je lokomotiva - to co se zde píše pro ni platí milonkrát víc - neřeš KM neb tě nájezdem přežije - včera se mne ptala jedna chytrá, kolik že má najeto akolik že to najede - odpověď zněla končí až najde svůj svůj strom!
jinak 5000 vzde mít vše origo (tak nějak nevěřím že bys ji tu někde potkal) 17 tis měla moje a vypadala jak nová ale ruku za to dát do ohně nemohu, teď jsem někde u 60tis a neplánuji změnu (hlavně proto že nejsou prachy ... jinak K1300R, to snad už pojede...)
E: Co se mi záhy povedlo bylo osoupání laku na rámu botama ... tipnu si že to bylo znatelné někde kolem 30tis - - tak buď je lakovanej rám...se mi nezdá, nebo je to možný ukazatel opotřebení .......nebo mam křivý hnáty
Naposledy editováno 18.04.2013 12:44:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
wáca píše: pokud má 10000km tam tam musí být snad všechno původní, gumy, kotouče, destičky, nikde žádnej šrám třeba ze spodu motorky se kouknoout jestli neí omlácená od kamínků a podobně...nebo rozebrat a kouknouot jak jsou na tom napínáky rozvodů
s tema sramama bacha.me stacilo vyrazit s nadhernou motorkou v top stavu na dovolenou a od tankvaku mam po par stovkach km porejpanou nadrz az se mi chce brecet...
za 3000km na dovolene jsem porejpal nadrz.urval zasuvku na 12V a rozbil blinkr ktery nevydrzel napor kufru... takze stav opravdu odpovida zacahzeni a ne poctu km. je to teda jen kosmetika,ale i tak to nasere
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
dva_hrnce píše: Kluci, jak poznáte jestli jsou destičky, řetězovka, kotouče atd původní?
nejake fabriky retez davaji bez spojky! coz se ti u klasickeho meneho nepovede a mas tam spojku...takovy malinkaty ukazatel,ktery nemusi ale vubec nic vypovidat :D2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
enusim2 píše: nejake fabriky retez davaji bez spojky! coz se ti u klasickeho meneho nepovede a mas tam spojku...takovy malinkaty ukazatel,ktery nemusi ale vubec nic vypovidat :D
jak nepovede? koupím řetez v metráži, seženu nýtovačku a je to
Ono obecně se na moto dává spojka na řetěz tak do obsahu 250ccm, max 500..
Jestli máš na catovi nebo na ninje spojku, tak jsi dost odvážný jedinec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
enusim2 píše: s tema sramama bacha.me stacilo vyrazit s nadhernou motorkou v top stavu na dovolenou a od tankvaku mam po par stovkach km porejpanou nadrz az se mi chce brecet...
za 3000km na dovolene jsem porejpal nadrz.urval zasuvku na 12V a rozbil blinkr ktery nevydrzel napor kufru... takze stav opravdu odpovida zacahzeni a ne poctu km. je to teda jen kosmetika,ale i tak to nasere
no zasuvku jsem mu urval já, takže i záleží s kým vyrazíš
A nýtovanou spojku budeš hledat opravdu špatně
dva_hrnce píše: jak nepovede? koupím řetez v metráži, seženu nýtovačku a je to
Ono obecně se na moto dává spojka na řetěz tak do obsahu 250ccm, max 500..
Jestli máš na catovi nebo na ninje spojku, tak jsi dost odvážný jedinec
Má ZX9R a nejdřív mu řekni kde hledat řetěz
Srry enu, po těžkém ránu přišlo opojení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
FishX3 píše: poznáš kulový (pokud se prodejce snaží) já lehlej bok pooznal až když jsem odřel lak a vykouknul na mne druhej
CB je lokomotiva - to co se zde píše pro ni platí milonkrát víc - neřeš KM neb tě nájezdem přežije - včera se mne ptala jedna chytrá, kolik že má najeto akolik že to najede - odpověď zněla končí až najde svůj svůj strom!
jinak 5000 vzde mít vše origo (tak nějak nevěřím že bys ji tu někde potkal) 17 tis měla moje a vypadala jak nová ale ruku za to dát do ohně nemohu, teď jsem někde u 60tis a neplánuji změnu (hlavně proto že nejsou prachy ... jinak K1300R, to snad už pojede...)
E: Co se mi záhy povedlo bylo osoupání laku na rámu botama ... tipnu si že to bylo znatelné někde kolem 30tis - - tak buď je lakovanej rám...se mi nezdá, nebo je to možný ukazatel opotřebení .......nebo mam křivý hnáty
Kurva FishX3 neser. K1300R je asi jediná motorka za kterou bych jednou vyměnil GSX1400 a my přece nemůžeme mít stejnou motorku. Ty máš přece zvrácený vkus
Jinak bohužel a ač nerad musím s tebou souhlasit, že u těchto motorek nemá cenu koukat na nájezd km, ale spíš na celkový stav. Ikdyž je to CB 1300. Ale spíš by měl koukat po něčem jako je GSX1400
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
dva_hrnce píše: jak nepovede? koupím řetez v metráži, seženu nýtovačku a je to
Ono obecně se na moto dává spojka na řetěz tak do obsahu 250ccm, max 500..
Jestli máš na catovi nebo na ninje spojku, tak jsi dost odvážný jedinec
to same plati i pro domaci nytovani ale! ja na sve ninje poznam ktery clanek je nytovany!
ale jak rikam je to jen takove voditko,kdyz na prvni pohled poznas ze je tam nytovany spoj...moto z vyroby dodavaji retez jiz komplet od vyrobce ,takze jeden nyt jako druhy..ale neber to jako pravidlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
FishX3 píše: no zasuvku jsem mu urval já, takže i záleží s kým vyrazíš
A nýtovanou spojku budeš hledat opravdu špatně
Nepripominej mi to,ja ti to uz davno odpustil :D ale dle nasich zkusenosti se musime domluvit ze se priste kazdy stara jen o svoje a nemuzeme nadelat zadnou skodu
spatne ale da se anjit,podle sikovnosti montera, jestli nejaky pepa ze stodoly to rozklepava v klestich tak to poznas :D
enusim2 píše: Nepripominej mi to,ja ti to uz davno odpustil :D ale dle nasich zkusenosti se musime domluvit ze se priste kazdy stara jen o svoje a nemuzeme nadelat zadnou skodu
spatne ale da se anjit,podle sikovnosti montera, jestli nejaky pepa ze stodoly to rozklepava v klestich tak to poznas :D
Naposledy editováno 18.04.2013 14:20:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznám rozdíl mezi 5000 a 50 000 km u CB 1300?
Kamy píše: enusim2> no tak bacha, v BMW salonu jsem videl jejich S1000RR se spojkou takže bacha na tu 100%tní jistotu že i podle řetězu to poznáš njn výstavní kousek se slevou je výstavní kousek
to je jako hazet perly svinim :D:D jasne jsem psal at to bere jen jako dalsi voditko :D nikde jsem nepsal ze je to jasna metoda :D
Guru: no bez tebe nejedu uz ani do Kotěhůlek, neni nad kamarada.a to co nema on tak jeho bratr jo a neboj na to nezapomenu,bez tebe bych nevyjel ani za znacku mesta a velky dik za suprovou navigaci
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CB 1300 versus Suzuki GSX 1400 [1, 2, 3] Honda CB 1300 | pixels1 | 63 | 27.9.2023 v 20:15 dajos |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Palivový systém Honda CB 1300 | Kaa20 | 25 | 10.1.2023 v 20:23 Kaa20 |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Nováček Honda CB 1300 | Honda1300 | 14 | 13.10.2022 v 22:01 johnwood1979 |