1 reakcí na tento příspěvek Komaxit na víka
Když se mermomocí chce změnit barva, tak na ten chrom komaxit chytne.
No, dnes ráno sem se mordoval právě s odstraňováním komaxitu z ocelového svařence.
Je potřeba si uvědomit, že tato změna je navěky, protože dát důle tento povlak z dílu z Al slitiny bez jejího poškození prakticky nejde.
No a pokud byl odlitek jednů ve styku s olejem, nemusí na něm nátěr spolehlivě držet. Právě proto si myslím, že by bylo rozumější ho dat na to pokovení, keré je homogenější než základní odlitek a je větší naděje, že při vypalování nedojde ku vzlínání mastnoty a nedobrému ovlivnění soudržnosti vrstvy nátěru s podkladem.
Tím chcu říct, že je reálné, že nátěr nebude (dobře) držet a co potom?
1 reakcí na tento příspěvek Komaxit na víka
Naposledy editováno 08.04.2013 18:41:43
Myslíš hadru na hadrovým korouči?
1 reakcí na tento příspěvek Komaxit na víka
A nebo opálit.
Néni to "ékologické", ale běžně se to dělá. Veliký hořák a svařenec je zrovna aj vyžíhaný .
Pro jistotu se na jejich technologii optej...
Naposledy editováno 08.04.2013 22:40:41
Komaxit existuje aj jako "chrom", ale néni moc odolný otěru, vhodné to je pro účely toliko dekorativní - do interiéru.
Vím, že uvažuješ o nástřiku, ale kdyby nebyl povrch dobrý (když se tam neco odlupuje, tak bývá pod tím mezera a to dělá při vypalování paseku), tak se to musí udělat znova a líp.
S tým chemickým odstraňováním sem trošku strašil, néni to tak hrozné. Dekl na motorku by byl kolem 50,- kaček.
Viděl sem takto odbarvené hliněné disky na auto a vypadaly jak z fabriky. Po odstranění barvy se navíc povrch hliníku pasivuje.
1 reakcí na tento příspěvek Komaxit na víka
Můžete objednat jako Californian nebo jako Four - tak neváhejte, je fakt poslední
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit na víka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komaxit na víka
Koukám na ta krásná kolena Kdo vám je dělal? Já o nich také uvažuji. A co ta zadní vidlice, ta je z Trampa?
Nechcu moc dráždit techniky. Z hlavy vedů ty trubičky a bylo by dost divné, kdyby tam byly jen příruby. Tak proto.
Ostatně - přícucník z filtru vzduchu do výfukového kolínka tam už jaksi néni.
Hnusný to je, ale dávám si socialistický závazek, že to dyzajnově abgrejduju .
1 reakcí na tento příspěvek Komaxit na víka
Ty kolínka byly trošku "jeté", tak poškozená místa sem fókl sprejem s tím, že na tem poškozeném se barva chytne a z chromu se postupem doby ošudlí.
Nic sem s ničím extrovního nedělal. Akorát sem si, šikulka, škrkl elektródů po tlumiči a jak na sviňu z venkovní strany.
To bylo panenek .
Naposledy editováno 24.04.2013 22:46:17
V nedělu se budu resuscitovat, tož budu mět čas až odpoledňa. Nebo taky neé, minule sme pařili od oběda do čtyř odpoledňa druhého dňa...to víš, trénink dělá mistrů .
No, zrovna včérá sem byl ve Valmezu, sem se, osel, mohl stavit.
Co už fčíl...
Ale šlo by to aj ve všední den, šak slůnko je dosť dlůho.
O chrómu psal tady cosi Bert, dával na dekle matnů stříbřenku. Pohledej a poptej se ho.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |