chtěl bych poprosit o radu pri koupi me prvni vlastni motorky.
Vim ze chci:
nakedbike pro odreagovani
max +/- 100k
vhodna pro cloveka ktery se teprve uci
urcite chci sahnout z financnich duvodu po lehce ojete motorce muj rozpocet je maximalne 150K kč i když bych se rad vesel do 100K Kč za motorku
Relativne dlouho jsem koukal po: yamaha fz6s2, yamaha fz8, kawasaki z750, ducati monster 696
nicmene nejsem odbornik ba naopak proto prosim o rady kazdouvřeleuvitam.
1 reakcí na tento příspěvek Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
Znam kluka co nespadl na dromu asi 8 sezon Ale jednou to proste prijde. Zakon pravdepodobnosti je neuplatitelnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
Ozzy_ píše: Muzu se zeptat jak dlouho jezdis a kolik mas najezdeno ? Pokud chapu dobre ze se tu bijes v prsa ze jsi nikdy nespadl ty ani tvoje motorka ?
Klid Ozzy .... myslím, že to bylo od něj myšleno trochu s nadsázkou :
www.motorkari.cz/motorka/
Naposledy editováno 25.04.2013 15:34:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
p.a.t.r.i.k.7 píše: Ozzy_> moc dobře to nechápeš. Já nikde nepsal,že jsem nikdy nespadnul,takže příště si to přečti raději dvakrát. jen jsem podotknul,že tu hlášku jsem nikdy neslyšel od někoho,kdo nikdy nespadnul. A jestli jsem někdy spadnul,nebo ne, ti říkat nemusím. Nestydím se za to a vše mám v profilech motorek
Tak omluva, znelo mi to tak. Ja totiz nikoho, kdo jezdi vic/delsi dobu a nikdy nespadl neznam. Takze jsem tvoji poznamku nepochopil (a profil ti neprolejzal).
ja sám si koupil první moto Horneta 600 06, a přiťule jako první moto dostala ER6-n a v pohodě. Když člověk není debil a nehoní to jenom proto, že to jede. a uvažuje u toho tak není problém.
Spíše bych se bál třebas u ER5 brzd, jsou opravdu slabé a na hornetu jsem teda někdy rád, že ty moje brzdy aspoň trochu brzdí tak jak mají, protože to co člověk potká na cestách a hlavně chodci kteří uplatnují svého práva "absolutní přednosti" je někdy na odstřel co dělají a tam jsem rád za své brzdy. Jinak mě třebas více sedí 4 válec než dvouvál od přiťuly, ale to je pak už jenom o tom co preferujes
Jízde zdar.
1 reakcí na tento příspěvek Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
2 reakcí na tento příspěvek Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
p.a.t.r.i.k.7 píše: Kdo tvrdí, že nespadne, toho to teprve čeká....
to říkaj jen ti,co už spadli a chcou se na něco vymluvit,jako,že je to normální
jj, závodníci sou jen takoví simulanti co si pořád jen něco namlouvají
Ano, namlouvají protože padají většinou svou chybou... Jenže díky tomu aspoň ví kde jsou hranice a jaké jsou limity..
z toho si hned nevyvozuj že by měli všichni padat, ale prostě se smiř s tím, že člověk co padá, má prostě více zkušeností než ty... Myslet si, že si lepší motrkář jen proto, že nemáš dostatek negativních zkušeností je dost hloupé....
a ono ostatně, "umět si dobře a skoro bezbolestně ustlat" je taky sakra umění, co ti samo do klína nespadne
Trialoví řidiči motorkross a spol jsou na 99% lepšími řidiči než ty... to sem bezpečně klidný (pokud tedy nepatříš mezi ně), to není nic proti tobě neboj
vcelku souhlasím s osedláním silného stroje hned na úvod... Jenže silnější (těžší) méně obratnější stroj, se kterým v malých rychlostech bojuješ mnohem víc, přitom jistější jsou až ve 110+, jsou začátky pěkně na hovno.... učení ti trvá strašně dlouho limity poznáš až tak za dva roky provozu pokud předčasně nezhebneš a budeš právě spíše akorát problém jak pro sebe tak pro okolí....
tohle musí každý zjistit sám, všem bych to ale paušálně nedoporučoval.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
HanysRR píše: Furt ty kecy - začni na dváce, jdi di hodného půllitru. Nesmysl. Šel bych min. do šestky a začal s velikým respektem. A postupně přidával plynu. Vše, co je míň než 600ccm začne po týdnu nudit a bude s tím jezdit víc na hraně než se silnější.
Nudit ? Proc me bavi 8 koni, i kdyz jindy honim po dromu 120 koni R6ky ?
Pokud definujes zabavu na motorce jen vykonem, tak ok, i to ma neco do sebe. Ale me to treba nic nerika. Takze nezevseobecnuj.
A pokud se chce rychle naucit ovladat a pracovat s motorkou, tak to proste jde na slabsich a lehcich RYCHLEJS a SNAZ. Jde to samozrejme i na vetsich a silnejsich. Ale pomaleji, a dyl trva faze "trapeni se a nedobryho pocitu". Protoze motorku si podle me clovek zacne poradne uzivat az kdyz ji ma pod kontrolou.
Cestovatele to uvidi zase jinak
1 reakcí na tento příspěvek Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
Ozzy_ píše: Cestovatele to uvidi zase jinak
já bych řekl, že ti to vidí úplně stejně tak, ale je jasné, že cestovatel chce cestovat... Tam mu 8 koní bohužel stačit nemůže, ikdyž určitě se i tací najdou - respekt.
Kamy píše: já bych řekl, že ti to vidí úplně stejně tak, ale je jasné, že cestovatel chce cestovat... Tam mu 8 koní bohužel stačit nemůže, ikdyž určitě se i tací najdou - respekt.
Chtel jsem tim rict, ze prohlaseni ze dvaca/petikilo zacne po tydnu kazdeho nudit je PICOVINA NA ENTOU. Jak koho, jak kdy, a jak na co.
einee píše: jeste detail Gladius ktery jsem mel byl s ABS nevim jestli je to blbost nebo je lepsi bez abs a ucit se motorku kontrolovat a vedet kdy jde do smyku..
Čistě teoreticky se má jezdit tak, aby si nemusel tyhlety systémy použít (abs, asr atd.) Ve chvíli kdy začnou zasahovat do řízení, znamená to že jsi něco přehnal. Jinak proti nim nic nemám. Manželka má na Báwu taky abs a jelikož je to její první motorka, tak si myslím, že to není úplně od věci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
verybusy píše: Jestli je rpo tebe Gladius raketa,tak na 100 koňovou motorku zapomeň (Gladius fakt nejede!!!).Třeba takový FZ6S2 je úplně jinde,než Gladius,stejně tak FZ8,Z750 a další.Pak ber v potaz ty slabší alternativy,které ti to předhazovali kolegové.
Teda sorry ale FZ6 sice jede, ale jen ve vrchu a než se k tomu vrchu dostaneš tak si dáš sváču. Takže když netočíš je to takovej hodnej plyšovej medvídek. (ano ve vrchu jede, je to na 600 hooodně povedený)
nicmene chci neco co chvilku vydrzi :) prece jenom jakozto student ma i k 150K Kč respekti
Naposledy editováno 26.04.2013 15:00:39
to by šlo ne? celkem cerstve,takovej hornet od sůzy. a koukam ze jsou 2006 od 65000,- tak to do kilča si myslim ze sezenes hodne libovej kousek a jeste ti zbyde treba na padáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
Můj případ - Jawa 350 - Suzuki GSX600f - Honda CBR900RR, a pak už to bylo jedno. A když jsem se v době vlastnictví efka svezl na CB500, tak jsem myslel, že umřu, jak to nejelo.
Někdo holky, někdo vdolky, ale cpát každému zkraje půllitr je blbost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
HanysRR píše: Ozzy_> 8 koni tě baví, ale 100% to není moto na pravidelné vyjížďky. Spíš jsem chtěl říct to, že se teď z toho dělá strašná věda. Každý ví, že by to mělo být skůtr, dváca, půl litr (ideálně CB nebo ER5), pak pomalu něco většího... Já říkám kulové. Z mojí generace většína začala v autoškole na Jawě 350 a pak šla na olítanou šestku (dříve sport, v té době už spíš cesťák). A kdo to měl v hlavě v pořádku, přežil.
Můj případ - Jawa 350 - Suzuki GSX600f - Honda CBR900RR, a pak už to bylo jedno. A když jsem se v době vlastnictví efka svezl na CB500, tak jsem myslel, že umřu, jak to nejelo.
Někdo holky, někdo vdolky, ale cpát každému zkraje půllitr je blbost.
Mno prave, zacal si na triapuli. Se podivej kolik to ma oslu ! Kazda druha dnestni dvaca ma vic (a navic je lehci). Kdyz na necom takovym zazije rizeni, tak at si pak jezdi na cem chce
Vzdyt se v zasade shodujem, jen to podavas jako jinej nazor
1 reakcí na tento příspěvek Prvni vlastni motorka Nakedbike do 150K
Naposledy editováno 26.04.2013 16:52:20