Téma: tlumič řízení Scotts
 
24.4.2013 v 21:25
Ahoj
řeším nákup tlumiče řízení a narazil jsem na f. Scootts.Má tu někdo nějaké zkušennosti s tlumiči této firmy?
Popřípadě jsou nějaké poznatelné rozdíly mezi klasickým tlumičem a rotačním?
Cenu tu řešit nechci a je to na silniční moto.
dík za info






1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení Scotts

24.4.2013 v 21:43 | Nahoru | #1
Tento tlumič Scott si montují enduráci co si hrajou na Meoniho,Desprese a Comu mám ho též

tlumič řízení Scotts

24.4.2013 v 21:44 | Nahoru | #2
ja ho mam na LC8, s jinejma tlumicema zkusenosti nemam, ale tenhle funguje, no...
cena je vec druha, ja moc na vyber nemel

(reakce na) tlumič řízení Scotts

24.4.2013 v 21:45 | Nahoru | #3
lobo6> presneeee minulej tyden jsem diky tomu tlumici zpraskal v oranisti dve ctyrkolky

tlumič řízení Scotts

24.4.2013 v 23:23 | Nahoru | #4
mám ho též...a též na LC8 ...ale nikoho jsem nezpráskal kromě sebe

tlumič řízení Scotts

24.4.2013 v 23:32 | Nahoru | #5
na endura se montuje snad jen rotační.
scott patří mezi věhlasné firmy (rozuměj - dlouho se tím zaobírají a jezdí s tím kde kdo...na endurech)

tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 10:29 | Nahoru | #6
Jen poznatek. Drahý značkový tlumič nemusí být nejlepší ,
Kupoval jsem na svou ZX6R 02 tlumič řízení Wilbers s 22 polohami. Nový i s montážní sadou vyšel na 5500,- Kč (byl ve slevě). Moc dobře o něm prodejce nemluvil (Halbich). Loni jsem na druhou Kawu ZX6R koupil tlumič řízení Öhlins. Byl 3x dražší jak ten Wilbers. Musím uznat, že je to dost velká bída od pana öhlinse. Ten Wilbers odvádí svou práci daleko lépe. Před Öhlinsem jsem ještě zkoušel Sprint Dampers. Ten přes pořizovanou cenu 4000,- se sadou byl absolutně best. Neměl jsem ho prodávat

tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 11:14 | Nahoru | #7
Taky ho mám, ale že by to byl nějaký zásadní rozdíl a zázračně bych porychlil se říct nedá. Ještě v té oranici nebo hlubokém písku to celkem poznám, ale jinak na to naše mr*ání, co tu všichni jezdíme je to trochu zbytečnost. Resp. víc udělá kondička a kolik má člověk najeto.
Každopádně na silniční motorce jsem ho ještě neviděl.

tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 13:42 | Nahoru | #8
Souhlas, kdybych se mel po zkusenostech ted rozhodovat, tak do nej podruhe nejdu

tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 19:17 | Nahoru | #9
Tak já ho asi objednám a uvidím jestli jsem nevyhodil z okna 14klacků.

tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 19:47 | Nahoru | #10
Já ho měl na SP2 a fungoval obdobně,jediný větší rozdíl byl v možnostech nastavení.

tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 19:58 | Nahoru | #11
na cestovní motorku je tlumič rozhodně dobrá věc.obecně se říká,že na cestovní motorku se dává pístový a na enduro/kros rotační,ale samozřejmě vyjímky potvrzují pravidlo a výrobci motorek to dávají"jak je to napadne"

takže pokud ti nejde o nějaké vrcholové výkony-klidně ho tam dej,svou práci udělá...

1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 20:49 | Nahoru | #12
Funkčně je to stejny, na enduro se to dává kvůli obtížné montáži klasického. Amici s rotacakama jezdej hodne i na silničních moto.
Scotts tlumic, aspon ta starší generace byla od ohlins, scotts si na to dává jen nápis.
Na silniční moto bude fungovat normálně, jen ty spesl nastavenicka co jsou tam jsou na silnici na prd, jsou tam kvůli enduru.

(reakce na) tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 20:51 | Nahoru | #13

assassin píše: Funkčně je to stejny, na enduro se to dává kvůli obtížné montáži klasického. Amici s rotacakama jezdej hodne i na silničních moto.
Scotts tlumic, aspon ta starší generace byla od ohlins, scotts si na to dává jen nápis.
Na silniční moto bude fungovat normálně, jen ty spesl nastavenicka co jsou tam jsou na silnici na prd, jsou tam kvůli enduru.

1 reakcí na tento příspěvek tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 21:08 | Nahoru | #14
Není tam žádné speciální nastavení,je to má větší rozsah v nastavení....tedy víco poloh. Jinak je pravda,že se tenhle systém používá hlavně v Americe.

(reakce na) tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 21:13 | Nahoru | #15

floyd05 píše: Není tam žádné speciální nastavení,je to má větší rozsah v nastavení....tedy víco poloh. Jinak je pravda,že se tenhle systém používá hlavně v Americe.



No co ja vím tak to ma třeba nastavení omezeni úhlu ve kterem to tlumí, to jiné tlumiče nemají a je to dobre jen na enduro...
Taky je na některém tom rotacaku možnost ze to tlumí jen od středu a směrem do středu ne, ale měl jsem jich ted v ruce nějak víc tak uz nevím jestli to je přímo ficura scottse.

tlumič řízení Scotts

25.4.2013 v 21:18 | Nahoru | #16
Já ho měl na SP2 a na nebyla žádná jiná funkce jek tuhost... Jediné co tam bylo tuším 21 (nevím už přesně) poloh tuhosti,nic víc

tlumič řízení Scotts

26.4.2013 v 00:22 | Nahoru | #17
Toho nastavení je tam trochu víc - jak píše Assassin...
http://www.scottsonline.com/litrack/257.pdf

tlumič řízení Scotts

28.4.2013 v 15:04 | Nahoru | #18
Hlavně tam jsou dva okruhy tlumení,jeden rychlý a druhý základní lehce stavitelný plus už zmiňovaný nastavitelný rozsah úhlu tlumení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist