Tento PA jsem do ni nalil palivo od nějaké menší stanice. Jel jsem na jednu akci kde byla holka poprvé za dobu co ji mám od SO do NE skoro na přímém dešti venku. Když jsem k ní v NE přišel chytla jako vždy na první otočení startéru … asi tak po 30sec CDI stáhlo sytič, motor „zavrávoral“ a chcíp-ho. Počkal jsem až vstřiky dotáhnou palivo a startoval …. a startoval a startoval – nic. Po tak 1min trápení s pomlky a dotahováním paliva mne napadlo ji vzít lehce s plynem. Na to zareagovala hned – chytla a už držela.
Normálně bych to tu neřešil, jen se mi to u stříkačky ještě nikdy nestalo, že by ani nechytla bez pomoci a nevím co si o tom myslet. Je možné, že to bylo tou vodou, palivem nebo jsem už paranoik ? Na svících které doporučuje manuál je najezděno tak 5tis NGK CR9E, podtlaky mi kontrolovali loni a prej jsou cajk/
1 reakcí na tento příspěvek Zpohodlnění motoru ?
1 reakcí na tento příspěvek Zpohodlnění motoru ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpohodlnění motoru ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpohodlnění motoru ?
_BoB_ píše: Mr.Dreamer> Tak to chcípne asi skoro každému řeším spíše to, že bez plynu prostě nechtěla Brát stříkačku plynem mi přijde jako trochu nepřirozená cesta a spíše jsem spekuloval nad tím po čem se třeba podívat abych nikde příště neskysnul
Po ničem se nedívat a jezdit. Já, když jí vytahuji z garáže, kodrcám s ní a ještě jí převezu do jiného prostředí, tak zase má tendenci chvilku po startu nastavit volnoběh moc nízko, jak už jsem psal výše, jednou dokonce chcípla, nejlepší řešení je to ignorovat. Pokud to bude dělat pravidelně, můžeš to dát na podzim nebo na jaře na seřízení .
_BoB_ píše: Mr.Dreamer> Tak to chcípne asi skoro každému řeším spíše to, že bez plynu prostě nechtěla Brát stříkačku plynem mi přijde jako trochu nepřirozená cesta a spíše jsem spekuloval nad tím po čem se třeba podívat abych nikde příště neskysnul
po plachtě?? jestli to dál startuje ok, tak bych to neřešil...
Mr.Dreamer píše: Po ničem se nedívat a jezdit. Já, když jí vytahuji z garáže, kodrcám s ní a ještě jí převezu do jiného prostředí, tak zase má tendenci chvilku po startu nastavit volnoběh moc nízko, jak už jsem psal výše, jednou dokonce chcípla, nejlepší řešení je to ignorovat. Pokud to bude dělat pravidelně, můžeš to dát na podzim nebo na jaře na seřízení .
Delam to uplne stejne!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |