Nějakej rozdíl mezi k1-3, r1, a zx9 by taky neškodil
Naposledy editováno 30.04.2013 14:36:39
ale 954 o opravdu fároš s velky F a hlavně je to mnohem hezčí motorka
já měl 929 což sice o chlub horší bike ale na tu motorku mám ty nej vzpomínky.
x kamarádu mělo 954 a jsou na tom uplně stejně.
pokud máš teď hodnu, bude se ti jízda na 954 líbit.
na řeči remcalů a regulátorovejch rejpalů kašli
díly na motorky prodávám a regulátorů jsem prodal víc na yamahy a suzuki než na hondy
sám jsem jej vyměnil za CBR 600F4 a je to opravdu ještě větší kus motorky s perfektním motorem. Můj osobní pocit je takový že to jede neskutečně kor se zkráceným převodem jako má moje 954. Když člověk chce má tam 200 a víc hned (ovšem ne na veřejných komunikacích). Oproti CBR600 to sportovnější je, tvrdší a trochu víc sklon na ruce, ale cestovat se dá více než v pohodě. Oproti 929 vidím největší rozdíl v tom, že 954 vypadá díky vzhledu o dost mladší, motorově rozdíl minimální.
3 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
No, mě na efku docela dost vadí ten strašně lineární a nudnej průběh, a 929-tky na to prej trpěj, tak sem tajně doufal, že na tom 954 mohla bejt líp. Tak sem si nakonec říkal, že bych s koupí počkal, něco našetřil a šel až pak do 954 Hondy mám rád asi nejvíc, jen kdyby ten motor byl trošku větší magor a surovec.. Jinak je 954 a 1000 r.v. 05-6 sou nejhezčí motorky
packyn> No mě ta kawa hodně odrazuje těma teleskopama a tou kyvkou, přece jenom od té motorky chci výbornou stabilitu, protože když chci aby mi to vlnilo a kroutilo tak sednu na čízu.. Ale ten motor.. nevím... to je trochu blbý přirovnání, já vím ale..
Prostě chci hondu, s motorem magorem, kde takovou najdu? Bude splňovat 954 ?
Naposledy editováno 30.04.2013 14:41:34
Edit:
929 oproti K1 je ovladatelnější, hravější, s převodem do síly jede téměř stejně jak K1 s origo.
929 vs ZX9R? Je asi zbytečné srovnávat..
Naposledy editováno 30.04.2013 14:44:14
ta uhlazenost je dost diskutabilní... zatím sem pojel v zatáčkách kde co a soupeřil sem i s ZX10 a stíhal sem jen jednou sem musel Hlavu sklonit a uznat že Opravdu jeden Kluk ze Zlatých Hor to drdil neskutečně , pravdou je že ja tam byl po 3 on ta jezdil 7let trénovat...ale jak říkam klobouk dolů jak jezdí...
co se týče 954 myslím že co mi chybí proti litru je jen tlumič řízení ...
Přes motorky Jako BIMOTA, BMW S1000RR , jsem se zase vrátil k CBR 1000RR 05 a současně mám TRIUMPHA 675 ...proč sem si koupil zase stareho blada je že mi ta motorka sedí a cítím se na ni super...675je podvozkově divočejší(míň stabilní)
954 je bike který tě nezklame ani dnes..da se na tom zajet dost slušně ...
Tady máš hezky popsáno srovnání japonského čtyřlístku v kubatuře 900-1000 co se kdy kde měnilo a zlepšovalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs
ířč
na 929 jsem jel 2009 hořice (sice na chvostu ale jel ) a i tak jsem se neztratil..
podvozkově to funguje a brzdy se správnýma deskama taky super. rozhodně lepší jak gsxr, nebo zx9.
tlumič řízení tomu pravda chybí ale stačí za litr sehnat obyč např z R1 nebo gsxr a zas je to o dost příjemnější
954 je oproti 929 o level výš takže za mě určitě ANO
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
u efka mi vadí, že do 8 tisíc se mrtvo, totálně nic se tam neděje, teď to zkouším zlepšit koncovkou, uvidíme jak to dopadne.. ale do těch 8 je mrtvo, nad 8 až do 13 mi na tom nic nevadí, od 6tky ani nějakej ultra zátah nečekám, ale byl bych s tím víceméně spokojenej. Ale nějakej kopanec by tomu rozhodně neuškodil.
Nevím jak moc to půjde zlepšit třeba KaN filtrem, "laďákem" nebo svodama 4-1, má 954 svody 4-1 s přívěrou, nebo jsou tam sériově 4-2-1 svody? Ale počítám, že průběh výkonu tím nějak zásadně neovlivním..
Prostě k hondě mám obecně asi nejblíž, jen bych po tom motoru trošku chtěl aby byl větší magor. Je mi jasný že nad osmi k, to bude šplhat tak rychle, že to ani nebudu stačit sledovat..
Spíš mi jde o spodek a střed, protože když je zábavnost u sportu tohoto objemu jen nahoře, člověk musí valit 200 aby si to užil.. na tom spodku se prostě nic neděje a je to škoda. Jelikož když sem jel třeba na SM tak, jasný, je to o něčem jiným, ale bylo to přesně to, co bych chtěl akorád v podání sportu.
Tzn. Při např. výjezdech ze zatáčky, aby se ta motka jela (nerozjížděla) a valila, třeba už i od nízkejch otáček, nebo dostala na výjezdu kopanec a tradá, v tomhle si myslím bude asi hlavní rozdíl vůči zábavnosti s kopancem a bez.
Ono čekat než se tomu uráčí vyšplhat k osm tisícům a pak až jet, ale přitom zjistit že na tachu mám 180 km/h není zrovna zábavný. (Mluvím víceméně o efku, nevím jak moc to bude velký skok na fároše..)
Naposledy editováno 30.04.2013 20:21:08
Ale jestli chceš aby to jelo i z nízkých, ve středních i vysokých otáčkách tak ber tu 929/954 a jak už tu bylo hodně psáno ten převod do síly - udělá to strašně hodně. Pak se to staví na dvojku plynem na zadní, výjezdy ze zatáčky opravdu super
Ještě sehnat nějaký zachovalý kousek..
e: já dám převod do síly i na gixero jak budu měnit někdy řetězovku.
Naposledy editováno 30.04.2013 20:54:37
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
Naposledy editováno 30.04.2013 21:16:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš 954 vs
xBaryk píše: S tím převodem máte pravdu, rupnu ho tam. Jinak v čem se projevuje to "magorství" v konkurenci? (V kopancech?) a nebo je to jenom mýt, a proste jede jako normální čtyřvál, lineárně, dole nic, nahoře jede?
Magorství v konkurenci se projevuje jen přes magory zdejšího fóra, kteří zaslepeně vychvalují svůj stroj.
E: já nevím, ale co jsem jel čtyřvály litry tak vždy to bylo bez kopanců. Možná tak co si pamatuji ninja šestka měla kopanec.
I gixery jsou hodné motorky, žádný magor motor.
Teď už je asi jediný motor z čeho mám strach furt a to je kroska ČZ 380
Naposledy editováno 30.04.2013 21:42:57
Dík, to jsem chtěl slyšet Sem o fous klidnější, bo by mi to jinak nedalo spát.. Joo, taková 513 špatně asi nepojede
E: No jako mimochodem dneska jedu a vidím nějakýho pána s 929vítkou, zastavím a zeptám se jak to jede.. borec to, že je to žihadlo a že to že by to nejelo nebo by to bylo nudný jsou kecy, zprvu jsem ho nebral vážně, a jak sem nakoukl do jeho garáže.. tak jsem zůstal jako přilepenej... cbr 600 rr, cbr 900 rr (96), cbr 929 rr a následně cbr 954 rr a ještě jako bonus nějakou ducárnu.. všeho mu tam stálo jak na výstavě.. no já myslel, že se zblázním vzrušením
Naposledy editováno 30.04.2013 21:59:56
ale možná sem měl jen nějakej zdechlej kousek každopádně jako celek to byla super motorka a kdby byl ten motor o něco víc zábavnej asi bych ji jen tak nedal, perfektní brzdy a výbornej podvozek, do zatáček se to vodilo samo na tohle byla fakt super, a jestli se dá ten projev nějak oživit převodama tak vesele do toho
vzhledově je to podle mě pořád jedna z nejhezčích motorek, občas se mi po tý mojí stejská
1 reakcí na tento příspěvek Fároš 954 vs
pozn.: Myslím, ze kdyz se bude stavet masina s origo prevodem na dvojku plynem v celem spektru, nikomu nebude tato linearita prekazet.
Takze 954 je dle me skvela, ale slabsi. Ovsem, pokud nevymotavam 6ku, je vzdy mozno prevodovat do sily. Jo a mam druhy, manualne spinany ventilátor...954 si ho zaslouzi...pokud bude i tak teplota vysoko, dam vetsi chladic....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suchotavy zvuk spojky Honda CBR 954RR Fireblade | henobart | 3 | 21.6.2024 v 06:22 t_freedom |
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |