takže Babetta chytne docela jednouše. Volnoběh drží a vše ok, ale když dám plné otáčky, tak jdou otáčky až někam dolů, kde se to na poslední chvilku chytne a zase to vystřelí zpátky nahoru. Tento cyklus trvá tak dvě vteřiny. Normálně bych řekl že je ucpaná tryska ale karbec jsem čistil.
Zkusil jsem vyndat svíčku, je docela černá a mastná ale suchá není. Když jí otřu Babetta chytne zase hned, pokud jí neotřu tak startuju hrozně dlouho.
Babetta stála 3 roky možná víc.
Mohla by to být bohatá směs ale nevím jak to ovlivnit.
Sání je ok protože hned u karbecu jsem ho převlékl silonkou a nevedl jsem ho výš, myslel jsem původně že jde málo vzduchu.
Po vyčištění karbecu jsem ujel asi 500 metrů s plným plynem a nic se nedělo i když rychlost byla kolem 20 - nechtělo se jí jet. Pak se zase udusila a nešla nakopnout.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Babetta nastartuje - při plném plynu padnou otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Babetta nastartuje - při plném plynu padnou otáčky
2 reakcí na tento příspěvek Babetta nastartuje - při plném plynu padnou otáčky
Edit: abych jen nekecal, ten výfuk se nemusí řešit jen vypalováním, jde to i hromádkou hadrů, na ztvrdlé kusy nějaké ostřejší železo (šroubovák). Ale vypálení je rychlé a efektivní.
Naposledy editováno 03.05.2013 11:02:31
Pokud nechceš vypalovat, tak to sundej a jdi se projet. Randál bude neskutečný, ale jak ti to půjde do otáček, je to jasné.
Já vypaloval přesně dle postupu DRNa. Vytáhl jsem ten bazmek tlumící...totálně zasraný jsem rejžákem a v petroleji čistil, pak trubku výfuku jsem postavil na výšku do plechového lavoru, dvěma cihlama zabezpečil. Prolil petrolejem, a zapálil.Hezky to bloflo, střelilo a pak dlouuuuuho hořelo a zespodu začal vytékat další černý bordel co hořel taky...
Zní to děsně, ale za hodinku jsem vyfuk vyčistil od sazí, smontoval a jezdil. Musel jsem to dělat 2x do roka, olej míchal taťka, tak asi to přeháněl.
Babetta nastartuje - při plném plynu padnou otáčky
Neronis: ješte koukni na kolinko u babetty je dost uzky a byvá zacpakny karbonem.
DRN: proto to prolivám horkou vodou a když je evidentně mastná tak ju vyplachnu acetonem.
1 reakcí na tento příspěvek Babetta nastartuje - při plném plynu padnou otáčky
Joe_XT píše: V tele karburatoru je takova klapka co dela sytic je pod tim cernym krytem. Ta ma dve polohy a uvolnuje ji hacek s perkem. Jakmile zatlacis sytic prekryje cely privod vzduchu pred soupetem. Koukni na to zda ti nezustava v ty plny poloze. Jinak kdyz vytahnes soupe tak na jehle je pod nim (konec lanka) jsou asi tri zarezy ktery ti trosku zvednou jehlu a obohati smes - a taky to ma kratky sroube na boku karburatoru.
Klapka se vrací v pořádku, když jsem čistil karbec tak sem se na to díval
co myslíte
loziska + gufera si najdi kram kde to prodavaj
olej je prevodovy pp80, mivaj ho i na benzinkach a nez tmel tak radsi papirove tesneni
Mual moto servis Brno. Spokojenost.
1 reakcí na tento příspěvek Babetta nastartuje - při plném plynu padnou otáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta nastartuje - při plném plynu padnou otáčky
DRN. píše: ten šlapací napínák ozubenej neni
Teď už ne, ptal jsem se paní v tom servisu a ona říkala že to ví že to bylo zubatý ale teď už je to jen kolečko z nějakýho tvrdýho plastu. Věř nebo ne ale já tam mám ještě teď zbytky ozubeného kola kde zustaly asi jen 2 zuby.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta nastartuje - při plném plynu padnou otáčky
Neronis píše: Teď už ne, ptal jsem se paní v tom servisu a ona říkala že to ví že to bylo zubatý ale teď už je to jen kolečko z nějakýho tvrdýho plastu. Věř nebo ne ale já tam mám ještě teď zbytky ozubeného kola kde zustaly asi jen 2 zuby.
zajimave, mame doma taky 207 od novoty, urcite nikdo nemenil a je to jenom plastove kolecko co prodavaj normalne v krame
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta nastartuje - při plném plynu padnou otáčky
DRN. píše: zajimave, mame doma taky 207 od novoty, urcite nikdo nemenil a je to jenom plastove kolecko co prodavaj normalne v krame
Máš novější modelovou řadu nebo prostě jinej rok - Nebo se prostě pletu a někdo tam dal ozubený kolečko.
Pak jsem vypalil výfuk, taky mám fotku tak to sem zase dám. Jediný co tak ten tlumič, který by se měl z výfuku dát vatáhnout prostě nešel, tak sem ho vypálil a vyčistil uvnitř.
Ještě musím vyměnit gufera na klice a dát nový olej. Pak by měla Bětka jezdit
Která gufera mám vyměnit až budu rozebírat tu převodovku ? Koupil jsem všchny které tam jsou. Stály pár korun, ale, mění se normálně všechny ? Ptám se abych veděl jak moc to rozebrat.
Naposledy editováno 12.05.2013 15:41:37
Babeta se nakopne za pulku otáčky šlapátka a to je fajn.
Problém ale je že dost kouří a že nejde do otáček a je hrozně slabá. Mám 80kg a snad 50 metrů se rozjížděla na 10km/h a dál to nevytáhla. Na stojánku taky nejde do otáček - do těch vyšších, takže prokluzování čelistí by to být nemělo. Navíc i tak myslím že je to tak ve 2/3 otáček a a babeta sama nevyjede ani kopeček když jí tlačím
Změřil jsem odpor cívky, je 2,2 ohmu a cívka by udajně měla mít max 1 ohm ale to by nemělo mít vliv na tah a otáčky.
Jsem v koncích.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Babetta 207 Dellorto lanko Babetta 207 | LNed | 1 | 6.10.2024 v 17:35 kokoška. |
Ložiska babetta Babetta 207 | LNed | 8 | 27.9.2024 v 19:25 Zdenalbenal |
Vůle na ojnici a pístu babetta 207 Babetta 207 | Rider237 | 9 | 23.9.2024 v 11:49 Frantas |
Vůle na ojnici a pístu babetta 207 Babetta 207 | Rider237 | 2 | 22.9.2024 v 10:08 kokoška. |
Babetta 207/356 Babetta 207 | XpressMusic1122 | 15 | 12.8.2024 v 18:37 XpressMusic1122 |