Téma: 2T s turbem
 
12.12.2007 v 20:42
Pak ze to nejde... :D

1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem

12.12.2007 v 20:50 | Nahoru | #1
romaneee nastup :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 20:50 | Nahoru | #2
fallen.ang3l>>
no :D . Jak to funguje? :D

1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem

12.12.2007 v 20:53 | Nahoru | #3
všechno jde když se chce, ale tohle už je opravdu masakrální
42hp na skůtra...hmm...tak to bych si někdy docela rád projel :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 20:54 | Nahoru | #4

Bago píše: všechno jde když se chce, ale tohle už je opravdu masakrální
42hp na skůtra...hmm...tak to bych si někdy docela rád projel :lol:


No já jsem sem kdysi dával RSku s "turbem" a dostal jsem vyjebáno, že to nejde :D .
Nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 20:56 | Nahoru | #5
Roman-RS>proč by to nešlo???myslim že po technický stránce to problém neni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 20:57 | Nahoru | #6
Bago>>
Musel by být ventilovej, jukni na expanzní komoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 20:59 | Nahoru | #7
Roman-RS>To ale ventily asi nema... :D

(reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 21:00 | Nahoru | #8
Charlie9>>
No nevím. RSka taky ne :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 21:01 | Nahoru | #9
Roman-RS>porad ne chapu
ventily by tomu vadit nemely

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 21:02 | Nahoru | #10

Bago píše: Roman-RS>porad ne chapu
ventily by tomu vadit nemely


Ale koukni se jak fakčí dvoutakt :)

(reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 21:02 | Nahoru | #11
Bago>Ja si taky myslim...

(reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 21:04 | Nahoru | #12

Roman-RS píše: [quote=Bago]Roman-RS>porad ne chapu
ventily by tomu vadit nemely


Ale koukni se jak fakčí dvoutakt :) [/quote]
No,ale jak to teda udelali...je to klasicky turbo...

(reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 21:05 | Nahoru | #13
Roman-RS>koukam, nevidim problem
je tu nekdo kdo to dokaze 4Taktnimu polenu vysvetlit??? :lol:
vzdycky mi byly sympatictejsi rozvody nez prepousteci kanaly :lol:

2T s turbem

12.12.2007 v 21:05 | Nahoru | #14
Tomu stejně nevěřim... :P

1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem

12.12.2007 v 21:12 | Nahoru | #15
Charlie9>ty kráááávo. tak tohle mně předjet a já to ne a ne dohnat, tak by mně fakt asi jeblo:))))

2T s turbem

12.12.2007 v 21:18 | Nahoru | #16
Bude to zrat i travu kolem cesty a lidi co pujdou okolo. Navic zrejme asi resil i mazani turba, ktery mohl udelat leda tlakovy ztratovy, protoze pochybuju ze by se sral s montazi tlakoveho cerpadla. Jako technicka libustka zajimave, do normalniho provozu o nicem...Nak

(reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 21:18 | Nahoru | #17
RUTAN>Mi povidej,s tatou jsem jel v Alfine(jeste kdyz jsme ji mneli,dobrej sportak 75tka 2TD,ale sralo se to)po dalnici 200 a najednou nas frnknul trabant :lol:

2T s turbem

12.12.2007 v 21:23 | Nahoru | #18
No docela to trvá, než se to turbo nadechne :) Skoro jak F40 :thmubup:

Jináč co se týká výfuku, tak tam moc problém neni. Prostě tlak spalin roztáčí lopatky, jen holt chybí expanzka, ale kdyby bylo to dmychadlo až za ní, tak by se tam asi mlátily moc ty pulzy. Taky u 2T odpadá nevýhoda 4T jednoválce s výfukovým turbem - že na tu turbínu působí splodiny v dlouhých frekvencích (prostě to bouchne, roztočí lopatky, ale zase se dlouho čeká na další výbuch). Takhle má ten 2T jednovál frekvenci působení splodin podobnou jako 4T dvouvál.
Největší rozdíl je ale na sání. U 4T spočívá funkce turba v tom, že tlačí na zeshora píst v době sání, přičemž u 2T mu pomáhá hlavně při kompresy tím, že na něj tlačí zespoda.
Už je to hodně dlouho, co jsem to řešil s jedním profesorem, takže si to moc nevybavuju, ale nějak takhle by to mělo být :)

1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem

12.12.2007 v 21:25 | Nahoru | #19
Droppi> Tlak výfuku roztáčí lopatky. Mě tak napadlo, když pak jdou spaliny zpátky do válce, co se stane? :shy:

(reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 21:28 | Nahoru | #20
Roman-RS> no právě tim, že tam neměl expanzku, se vracej minimálně. Si myslím teda :)

(reakce na) 2T s turbem

12.12.2007 v 21:33 | Nahoru | #21
Roman-RS>bavil sem se o tom jednou z naším učetel z automobilů(pan ING: hodně dobrý týpek) a říkal že by to šlo kdyby se karbec dal do nějaké utěsněné ,,krabice´´a tam by se tlačil vzduch. Že prý to stčí tam tlačit třeba větráčkama z procesoru. Jen by se musel na šoupě dát potenciometr a doladit to s průběhem otáček větráku a motoru.

2T s turbem

13.12.2007 v 09:44 | Nahoru | #22
pepos: to je pekna blbost...... oni uz daj ing uplne kazdymu.....

no otec mival kdysi 2t DKW ktery melo 6 valcu, 4 funkcni a 2 o vetsim prumeru ktery preplnovali ty 4 ostatni, pres krizaky, pohybem nahoru i dolu....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist