paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Huska TE x KTM exc - motor
7.5.2013 v 12:02
Zdravíčko všichni.

Měl bych tu pár otázek ohledně těhle dvou mašin a to zejména po stránce motorové. Nejde mi o srovnání výdrže motoru, bo o tom je tu toho mraky. Zajímá mě spíš srovnání charakteristiky obou motorů a jaký mají oproti sobě výhody x nevýhody v samotném projevu motoru (budu předpokládat sériový stav). Rozhoduju se v létě koupit jeden z těhle strojů, tak by mi trochu pomohlo znát jak se motory chovají v porovnání mezi sebou.

Předem díky za názory.

Huska TE x KTM exc - motor

7.5.2013 v 14:02 | Nahoru | #1
Ono ale hraje velkou roli, které ročníky máš na mysli...hlavně hraje roli to, jestli verze s karbcem, nebo stříkačkou....u EXC je to veliký rozdíl....

Já mohu porovnat jen Husku 450 2006 s karbcem a ta má oproti 450 EXC 2009 ostřejší nástup, KTM to rozmotává postupně a má špičku (tedy se seriovým laufem), Huska mi přišla silná dole a špičku neměla takovou, ale já se spíše držel v terénu první 1/2 plynu

Myslím, že ani s jednou neuděláš po stránce projevu motoru chybu....

Naposledy editováno 07.05.2013 14:03:47

Huska TE x KTM exc - motor

7.5.2013 v 14:06 | Nahoru | #2
Husky s fi jsou taky takovy s pozvolným nástupem a tupejsi reakci na plyn proti karbci...

Ja myslím ze popis toho moc neřekne, to chce se svezt

Huska TE x KTM exc - motor

7.5.2013 v 14:13 | Nahoru | #3
no ty ročníky bych koukal u Husky 05-07 tzn. určitě s karbecem a u EXC tak 03-05 takže taky s karbecem. Do stříkačky se mi moc nechce když všude čtu že nemá spodek. Já bych taky radši bral větší spodek a trochu oželel špičku, ale to by se dalo řešit laďákem a jinaou mapou.

1 reakcí na tento příspěvek Huska TE x KTM exc - motor

7.5.2013 v 14:37 | Nahoru | #4
po DR 125 ti bude jedno jestli máš KTM nebo HSQ stejně z toho budeš na větvi..

(reakce na) Huska TE x KTM exc - motor

7.5.2013 v 14:51 | Nahoru | #5
Lucas93> tak s tim počítam no. Jde mi o to spíš do budeoucna a abych tak nějak vysondoval, která by mi mohla líp sednout

1 reakcí na tento příspěvek Huska TE x KTM exc - motor

7.5.2013 v 15:23 | Nahoru | #6
taky bych na to koukal z pohledu servisu.. já bych třeba bral HSQ protoze mám kousek od baraku gottbros, servis na tyhle italsky masinky.. s ktm bych to mel horsi..

Huska TE x KTM exc - motor

7.5.2013 v 16:11 | Nahoru | #7
po dr125.... jestli teda chces jezdit v terenu... bych popremejslel spis o 250 4t .... osobne bych u endura posledni dobou skoro spis kouknul po 2t...

(reakce na) Huska TE x KTM exc - motor

7.5.2013 v 16:56 | Nahoru | #8
Lucas93> se servisama bych problém neměl...ofic HUsku mam kousek ale většinu by mi dělal kámoš ze vsi obě měl tak ví jak na to.

assassin> nad 2t sem taky uvožoval, hlavně nad huskou wr 250, ale nějak mi 2t nesednul, když sem se na ní svez....možná to bylo tim že jenom jednou kousek, ale stejně mi víc táhne 4t

1 reakcí na tento příspěvek Huska TE x KTM exc - motor

7.5.2013 v 22:37 | Nahoru | #9
a mel jsi tu čest provětrat některou z 4T 250? jen aby si nejezdil na 450 porád 1,2 na čtvrt plynu.. :) jinak bych rekl ze v tvem pripade zalezi spis na samotny kus na který narazis. ty motorky jsou dost podobny, bude zalezet hlavne na stavu.

(reakce na) Huska TE x KTM exc - motor

7.5.2013 v 23:36 | Nahoru | #10
Lucas93> 250 4t sem nezkoušel teda se přiznam. No tak to je jasný, že bude záležet na kusu. Mě se právě designově o něco víc líbí Huska, připadá mi taková štíhlejší a opticky lehčí, akorát mě pár lidí varovalo před tim motorem. Ale zase jiný lidi mě varovali před KTM motorem, takže to vychází asi nastejno. Spíš jak jsem se ptal na začátku - jde mi hlavně o ten projev motoru, aby mi vyhovoval průběh krouťáku, výkonová špička atd....jinak výkonu se nebojim, max jí zas střelim, nebo na to koupim motard kola a na silnici bude výkon akorát

1 reakcí na tento příspěvek Huska TE x KTM exc - motor

8.5.2013 v 21:28 | Nahoru | #11
huska bude levnější,protože na ní neseženeš n.d. za mne ktm nebo japonce

(reakce na) Huska TE x KTM exc - motor

9.5.2013 v 09:38 | Nahoru | #12

ja1 píše: huska bude levnější,protože na ní neseženeš n.d. za mne ktm nebo japonce



to je blbost, dneska jdou sehnat dily na cokoliv...

2 reakcí na tento příspěvek Huska TE x KTM exc - motor

9.5.2013 v 19:05 | Nahoru | #13
KTM 450EXC 07 jsem dva roky vlastnil, na HQ TE450-510 06 párkrát jel.

Motor KTM RFS je jeden z nejlepších co kdy udělali - perfektní průběh, kultivovaný, nízké vibrace, spolehlivý, odolný a trvanlivý. Ostatní stroje mají větší výkon, ale furt je to 450 takže to jede až až. Motorka jako taková má super ergonomii, je pěkně štíhlá a kompaktní, dobré sedlo a dobře se drží koleny. A podle mě je to nejuniverzálněšjí ostrá 450 - i s terénním převodem jde pohodlně cestovat po silnici, díky šestikvaltu, a díky velké olejové náplni není třeba tak často měnit. Tuším že budou dražší než HQV.

Husqvarna jede taky pěkně, tuším i víc. Co mě na ní dost odrazuje jsou silné vibrace a tuším že má jen pětikvalt (ověř si, nechci kecat). Taky mě přijde taková náročnější na naladění a opečovávání - ale osoní zkušensot nemám, je to jen celkový dojem. Ergonomicky mě TE taky nevyhovuje, je moc velká a široká, boční plasty jsou tenké, vystouplé a tlačí do kolen. Z kladů je mírně lepší podvozek v těch ročnících, a to že ji pořídíš levněji.

Z těch dvou bych jednoznačně volil KTM.

(reakce na) Huska TE x KTM exc - motor

9.5.2013 v 20:40 | Nahoru | #14

Vespa píše: KTM 450EXC 07 jsem dva roky vlastnil, na HQ TE450-510 06 párkrát jel.

Motor KTM RFS je jeden z nejlepších co kdy udělali - perfektní průběh, kultivovaný, nízké vibrace, spolehlivý, odolný a trvanlivý. Ostatní stroje mají větší výkon, ale furt je to 450 takže to jede až až. Motorka jako taková má super ergonomii, je pěkně štíhlá a kompaktní, dobré sedlo a dobře se drží koleny. A podle mě je to nejuniverzálněšjí ostrá 450 - i s terénním převodem jde pohodlně cestovat po silnici, díky šestikvaltu, a díky velké olejové náplni není třeba tak často měnit. Tuším že budou dražší než HQV.

Husqvarna jede taky pěkně, tuším i víc. Co mě na ní dost odrazuje jsou silné vibrace a tuším že má jen pětikvalt (ověř si, nechci kecat). Taky mě přijde taková náročnější na naladění a opečovávání - ale osoní zkušensot nemám, je to jen celkový dojem. Ergonomicky mě TE taky nevyhovuje, je moc velká a široká, boční plasty jsou tenké, vystouplé a tlačí do kolen. Z kladů je mírně lepší podvozek v těch ročnících, a to že ji pořídíš levněji.

Z těch dvou bych jednoznačně volil KTM.



díky, něco podobnýho sem potřeboval slyšet. Jinak HQ je taky 6 kvalt, jinak bych nad ní ani neuvažoval, takhle už sem zavrhnul WR 450 kvůli 5kvaltu. No mě se prrávě zdá, že ta huska bude užší a opricky taková lehčí, ale asi to bude opravdu jenom opticky. Takže v podstatě pude asi spíš o to, která se objeví za dobrou cenu a ve slušnym stavu. Jinak předpokládam, že KTM bude mít ND dražší než HQ i když asi víc dostupný, ale to by mě netrápilo kousek mam ofic. HQ, takže to bych zas taky neřešil.

(reakce na) Huska TE x KTM exc - motor

14.9.2016 v 08:29 | Nahoru | #15

Vespa píše:
Motor KTM RFS je jeden z nejlepších co kdy udělali - perfektní průběh, kultivovaný, nízké vibrace, spolehlivý, odolný a trvanlivý.



Zdar,
Které ročníky jsou ty motory co popisuješ? Pokukuji teď po exc 450 a kamarád už mě taky nabádal ke koupi těchto starších modelů. Jen nevíme přesně v jakém rozmezí se vyráběli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Big bore kit na KTM exc 450 rfs (2007) KTM EXC 450 Racing Xxxjarda111 8 3.6.2024 v 09:31 Xxxjarda111
Husqvarna te 450 nestartuje Husqvarna TE 450 Admm 9 3.5.2024 v 09:46 Admm
KTM exc alternativní umístění SPZ KTM EXC 450 Racing Buřina1112 3 23.4.2024 v 09:23 DrDNA01
Hydraulická spojka KTM EXC 450 Racing Šíma668 3 3.4.2024 v 15:06 assassin
Husqvarna te 450 2009 nehází jiskru Husqvarna TE 450 Alfis963 16 4.2.2024 v 18:58 krokoš


TOPlist