1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
docent píše: wolken> To znám
nojo,ale na otázku proč tomu tak je mi nikdo neodpověděl . Pak když už sem ten poklad rozřezal a použil ty 4 cenťáky co sem potřeboval sem přemýšlel kde jinde sehnat levý závit. Pak mě napadl napínák na pletivo. Ten stojí 60 korun a to mě dostalo ještě víc,že sem si to neuvědomil dřív
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
docent píše: Člověk není souměrnej. Nováček (pravák) ti přistoupí k motorce nebo ke kolu vždy z levé strany.
Úplně ze stejného důvodu se jezdí plochá dráha doleva. Pro praváky je to nejpřirozenější strana.
Mimochodem většině kluků, co jedou poprvé na okruhu a chtějí mermomocí dostat koleno na zem, se to poprvé povede v levé zatáčce.
Pravostranný nebo levostranný provoz s tím opravdu nemá vůbec nic společného
Proč je vlastně boční stojan na levé straně? Ve většině zemí se jezdí po pravé straně že, tak občas člověk zastaví na pravém kraji a bylo by bezpečnější motorku opřít o pravý stojan aby nevyčuhovala do silnice, a taky abych mohl v pohodě sesednout pravou stranou
Je sranda, ze zrovna vcera mne to taky napadloTed uz jsem ale poucen. Tolik "teorii" bych fakt necekal
Ale asi to nejlepe trefil dewwil. Myslim fakt ze hlavni souvislost bude s tou radickou a brzdou. Teorie o pravacich jsou usmevne.
Naposledy editováno 06.05.2013 10:11:07
Negativ píše: Jsem pravak a na kolo nasedam zprava, na choppera jsem lezl taky zprava a na Shiveru mi to chvili trvalo. Do zatacek si taky verim vic v prave, takze jsem zrejme vyjimka potvrzujici tvou moudrost nebo co
Vyjimka nejses , mam to uplne stejne, na kolo furt lezu zprava, na motorce mi uz od dob jawek prislo nasedani zleva tak nejak nesikovny, ale kvuli stojanu to jinak nejde. Do prave zatacky si taky verim vic.
1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
PýDžej píše: Zdravím - a jen tak na okraj - kde má třeba Jawa nakopávačku?
Která jawa. Třeba pionýr na pravo .Asi máš,ale na mysli kývačku,panelku tak tam je na levo,ale jen proto,že to je zároveň fofrpáčka
Repulsion píše: No, původně se na všechno (včetně koně) nasedalo zleva a jezdilo se vlevo. Až Napoleon rozhodl o tom, že se bude ve Francii a všech podrobených zemích jezdit vpravo. Údajně proto, aby se tak odlišil on nepřátelské a neporazitelné Anglie...
Nebylo to kvůli tomu.
On to udělal proto,že naučil svoje vojáky bojovat přes tělo. Protivník nedokázal tomuto způsobu se dobře bránit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
Jasně, ale i to je (z části) odpověď na původní otázku, protože kdo se učil jezdit " v pravěku" jako já, automaticky jde z levé strany. Bylo by ale zajímavý zjistit, z které strany obvykle nasedají Angličani ...
1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
Jenom by me zajimalo, proc se vetsina okruhu toci doprava - coz je presne naopak nez treba ta plocha draha Jestli levy nebo pravy zatacky me zacina byt trochu jedno - ale asi to bude tim, ze jsem mel radsi levy a co jezdim okruhy, tak najezdim vic pravejch - tak se to asi vyrovnalo
PýDžej píše: wolken>
Jasně, ale i to je (z části) odpověď na původní otázku, protože kdo se učil jezdit " v pravěku" jako já, automaticky jde z levé strany. Bylo by ale zajímavý zjistit, z které strany obvykle nasedají Angličani ...
Uplne stejne, vetsina zleva
Pamatuju si jak jsem lonsky leto byl na motorce v Cechach, jdeme s kamosem k motorkam, on k ni prijde zprava a povida "pockej, ja to z tyhle strany vlastne neumim " a sel z druhy strany. Oba jsme se tomu smali a oba to mame stejne. Umim to i zprava, ale neni mi to tak prirozeny a navic je to kravina i z pohledu pozice motorky. Zleva nasedam na neco co je nakloneno mym smerem, kdezto zprava na neco, co musim "prelezt" a v podstate se prehoupnout na druhou stranu. Troufam si rict, ze mit motorka stojan na druhou stranu, naucil bych se nasedal zprava, protoze to "prelezani" je proste nelogicky.
A to s tou krajnici je docela dobra poznamka. Uz se mi parkrat tu stalo, ze jsem zastavil u krajnice a zjistil, ze stojan je az do mekky travy a tak jsem musel trosicku poodjet. Ale u chodniku mi to zase prijde vyhoda, ze motorka necumi do silnice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
phobos píše: Hele - s tim tocenim ploche drahy a jinejch zatacivejch sportu je to fakt Nikdy jsem si to neuvedomil
Jenom by me zajimalo, proc se vetsina okruhu toci doprava - coz je presne naopak nez treba ta plocha draha Jestli levy nebo pravy zatacky me zacina byt trochu jedno - ale asi to bude tim, ze jsem mel radsi levy a co jezdim okruhy, tak najezdim vic pravejch - tak se to asi vyrovnalo
Jenže i okruh kterej se jezdí do prava může mít víc zatáček levotočivých než pravotočivých.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
petrumr píše: motorka je stavěná, že když ji nakloníš na levo, tak bude mazat a kdyby byl stojánek na pravé straně, tak z důvodu sklonu silnice je to na hraně.Která motorka není stavěná na náklon, tak ji po vysunutí stojánku nenastartuješ.
Tak to je v hajzlu já brousim stupačky na obou stranách to jsem si to určitě zadřel
1 reakcí na tento příspěvek Proč je boční stojan na levé straně?
Viz obrázek:
A VZOREC VÝPOČTU:
vc2 = a2 - ca2
vc2 = b2 - cb2
#Nyní oba vzorce sečteme
2*vc2 = a2 + b2- ca2 - cb2
2*vc2 = c2 - cb2 - (c-cb)2
2*vc2 = c2 - cb2 - (c2-2*c*cb+cb2)
2*vc2 = c2 - cb2 -c2+2*c*cb-cb2
2*vc2 = -2*cb2+2*c*cb
2*vc2 = 2*cb*(c-cb)
vc2 = cb*(c-cb)
#(c-cb) = ca
vc2 = cb*ca
Jednoduché jak facka. No ne
Naposledy editováno 07.05.2013 19:45:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
BladeRider píše: Tak to je v hajzlu já brousim stupačky na obou stranách to jsem si to určitě zadřel
Kolik sekund brousíš tu stupačku?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
petrumr píše: Kolik sekund brousíš tu stupačku?
Na kruháči v protisměru tak dlouho než po mě půjdou orgáni2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
Negativ píše: Jsem pravak a na kolo nasedam zprava, na choppera jsem lezl taky zprava a na Shiveru mi to chvili trvalo. Do zatacek si taky verim vic v prave, takze jsem zrejme vyjimka potvrzujici tvou moudrost nebo co
Ty jsi ale negativ!
To je přece převrácený obraz, ne?
Tak u Tebe je to nasedání jasné.
Jen by jsi měl přestat nasedat ksichtem dozadu.
Naposledy editováno 07.05.2013 23:23:10
wolken píše: Na kruháči v protisměru tak dlouho než po mě půjdou orgáni
Máš dobrou motorku a ještě lepší nervyAle když se to tady nakouslo, tak ke známým na chatu vede cesta, kde se kousala na druhým válci-zadním(V) kvuli nedostatku oleje při naklonění.Typ už si nepamatuji, něco japonskýho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč je boční stojan na levé straně?
VladaM píše: Ty jsi ale negativ!
To je přece převrácený obraz, ne?
Tak u Tebe je to nasedání jasné.
Jen by jsi měl přestat nasedat ksichtem dozadu.