Negativní comments jako jakej jsem lempl slyšet nepotřebuju - vim to. Za jakoukoliv radu vedoucí k resuscitaci mého stroje tisíckrát děkuji!!!
Katka
1 reakcí na tento příspěvek "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Naposledy editováno 09.05.2013 15:20:27
1 reakcí na tento příspěvek "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
a než to hodit ze skály, to mi ji radši daruj
Naposledy editováno 09.05.2013 15:27:05
Na prvni startovani bych si k sobe vzal ale startovaci stanici, chvili to potrva nez to chytne tak aby se ti nevytriskala baterka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Děkuju za odpověď. Vážne si nemám dělat hlavu s tim sajrajtem co určitě zůstal v nádrži a na karbecích? Hele a brzdovku, jo? I když hladinka neklesla ani vo mm?
Móc Ti děkuju
Katka
2 reakcí na tento příspěvek "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Naposledy editováno 09.05.2013 16:42:08
Párátko píše: FiZzeR>
Děkuju za odpověď. Vážne si nemám dělat hlavu s tim sajrajtem co určitě zůstal v nádrži a na karbecích? Hele a brzdovku, jo? I když hladinka neklesla ani vo mm?
Móc Ti děkuju
Katka
brzdovka degraduje a ztraci sve vlastnosti. vysrazi se voda bla bla...ale do zacatku to schroupne i tu starou brzdovku,bavime se o poctivem oziveni se vsim vsudy aby to bylo v cajku... poradne nabit baterku,dat benzin a zkusit to..samozrejme pokud chces procistit nadrz nic ti v tom nebrani.hadicky atd...ale nevim no,vyprdnul ybch se an to a zkusil to..
Moc dík!
případnej bordýlek po zvodnatělym benálu jako rez, toho by ses nebál?
...taky píšeš brzdovku. Mě přišla "zdravé barvy" a je jí tam stále jako před lety...
no, v manuálu píšou měnit po dvou letech, tak radši jo.
ještě jednou díky!
Katka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Lucky-Jarda píše: Všechno je napsaný, jen bych dodal že gumy budou po pěti letech (když to nebylo moc kvalitně uložený) asi na vyhazov. Aby si u pumpy nedala kompresor a prásk. V horším případě za jízdy. Na hození ze skály to ale nebude. Nezapomeň překontrolovat a promazat lanka, po pěti letech na suchu si asi taky řeknou o výměnu.
a jaky ze konkretne lanka? vetsina lanek je v pouzdru mazana teflonem,to moc nepromazes2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Jardo díky,
nemaluj čerta s těma gumama. Těsně než sem to dávala spát, tak jsem kupovala novou zadní. A přední má najeto tak stopadesát km. To by bylo v háji. Neměla jsem jí polohovanou ve vzduchu a ani sem s ní za celou dobu nemanipulovala, jak se správně dělat má, to je fakt. Nicméně šišatý mi nepřišly, tak jsem myslela že je to cajk. Ty víš vo někom komu se něco podobnýho stalo, nebo je to jenom nějaká motorkářská urban legend? Fakt bych nechtěla aby mi to pod zadkem bouchlo... ale nový gumy, nevim nevim
Katka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
enusim2 píše: a jaky ze konkretne lanka? vetsina lanek je v pouzdru mazana teflonem,to moc nepromazes
Vzpomeň si na to jak si zoufale hledal lanko k sytiči a nebyl schopen najít. Pak si vzpomeň na stránky který ti byli doporučený a najdi tam Magnu. A pak mi vysvětli proč k ní prodávaj pomůcky k mazání lanek. Díky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
PS ...... odkaz na vlakno kde zoufale heldam a nemuzu najit :D jo a lanko bylo sehnane behem tydne a z motobazaru za 100 coz oproti tusim ze 900 v kramku byl super kauf jinak obdivuji tvoji pamet,po roce si pamatovat ze nejaky exot hledal lanko
Naposledy editováno 10.05.2013 06:43:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
1 reakcí na tento příspěvek "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Ještě nemám pod střechou ty různý mazadla a kapaliny, momentovej klíč a ňáký ty postřehy kudy např. odpustit brzdovku (to v manuálu nějak opomněli zmínit). Takže jdu založit ještě jedno paralelní forum pro Magňáky bych zvěděla další detaily. Čítam že během příštího tejdne jí s vaší pomocí snad rozdejchám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Prosimtě, co to bylo za stránky?
Dík!
K.
VF 750 C Magna rv 82-84
VF 750 Ch rv 87
VF 750 CP/CR/CS/CT/CV/CW/CX Magna
Parts Depot VF 750 C Magna rv 82
To je Parts depot originál díly.
A nebo repliky stačí zadat rok výroby motorky a doufat že tam něco bude.
1 reakcí na tento příspěvek "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Upřímně já bych na takové motorce nevyjel hned ani po chodníku....včera jsem opravoval kolo co 8let stálo, a vše zatuhlé apod. Takový seklý plyn, nebo seklá brzda...mno paráda...
Takže filtry, benzín, olej, vyplavit karbce, zkusit nastartovat, bacha na sytič jestli je lankový a max natočit v garáži.
Pak bych měla následovat slušná rozborka...než na to sedneš!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Pro mě za mě, at tam nalije benzín, nakopne a jde projet.
Ale to že tady řešíte nové gumy, ale jak chodí plyn, nebo páčky brzdy už neřešíte měpříjde trošku divné. Já teda drandil na Jawe 350 na ztvrdlých gumách bez problému,zatáčky,brzdy....
ale až se mě nebude chtít vrátit plyn, či se mě hryzne kotouč...mno snad dotyčný to nějak uspořádá.
Každopádně takový test před jízdou alá autoškola by neuškodil.
za mě zkusit nakopnout, vzít manuál a servisku.... pokud tam něco bude podezřelého, tak na to narazí. Lovu zdar.
Edit: Pokud nebudou gumy viditelně poškozené, v klidu bych je dojezdil - nebavíme se o supersportu.
Naposledy editováno 11.05.2013 12:23:25
1 reakcí na tento příspěvek "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
1 reakcí na tento příspěvek "odzimování" po pěti letech - pomožte prosím!
Hodne stesti.
Osobne bych sel cestou nejmensich financnich nakladu. Cili co neni primo spojene s nastartovanim motoru bych ted neresil. Az by se mi to povedlo stabilne nastartovat tak pak bych teprve zacal s vymenou.
Cili vypustil bych benzin, nalil novej, zkontroloval mnozstvi oleje v motoru, pripadne to cimkoli (ze zasob) dolil, nabil bych baterku a nebo ji pomohl kablama z auta, zkontroloval mnozstvi chladici kapaliny pokud ji bude malo tak ji dolil klidne obycejnou vodou, protoze to jestli to bude varit pri 100 stupnich neresi typ chladici kapaliny ,ale tlakove vicko, ktere po tech letech mimochodem muze bet take spatne. A sel bych na to.
Az to chytne tak to nechal chvili brblat, pak mam jistotu ,ze to funguje, nafoukal bych gumy, jel to projet, tim zkontroluju ze sou ok i karbece (sterele membrany), jiz zminene tlakove vicko na chladicicm okruhu (jak je znamo tak cim vetsi tlak tim vyse se posunuje bod varu, pokud bude vicko v haji zacne ti to varit a s typem chladici kapaliny to nema nic spolecneho), funguje eletrika, nikde nic nechcije a fungujou mi lanka a brzdy a vsechno. A az pak bych sel pro filtr, olej, brzdovku a dalsi veci co sou bud nutne pro dalsi bezpecnej provoz a nebo jen proto ,ze to hure funguje, treba lanka, olej do vidlic, kontrola kardanu a podobne.
Naposledy editováno 11.05.2013 16:33:06