Věřte nám, že děláme vše pro to, aby se nám homologace podařila :)
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
Ta italská DITECH/PURETECH technologie je náhodou celkem dobrá.. teda do tý doby než se to po*ere. A tam jde ze sání do klikové skříně jen vzduch s olejem. A taky to funguje. Oilmaster je možné zachovat, naopak mix s palivem by myslím ucpal vstřik.
Nicméně nic to nemění na faktu, že v obou případech je výhodnější ( a u vstřiku do spalováku i jediné možné) použít oilmaster - ať už elektronický, nebo klasický mechanický. Navíc u vstřiku paliva do spalováku stačí i míň oleje z oilmasteru, protože ten benzín ho tak moc nestrhává s sebou - což je opět lepší - míň škodlivin do živ. prostředí.
3 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
Bylo by to krasny retro na 19" dratenejch kolech......
pesastor píše: Joooo, jeste by si mohli vzpomenout ze existovaka J500 OHC a J500 2xOHC kejvackovym ramu s dvema Amalama! Ta dvouvacka mela poctivejch 50 kobylek a neebyly by problemy s exhalacema! Treba by nasli nekde i vykresy....
Bylo by to krasny retro na 19" dratenejch kolech......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Naposledy editováno 09.05.2013 19:04:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Bylo to neco uplne jineho nez co pred 2 lety postavil p.Chalupnik na sestnactkach a se seriovym motorem!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
quote]
Zajdem do mateřské školky - kolik těch výkresů chceš?
Zdá se, že se opět rozjede diskuse, jaké by to mohlo být krásné, asi tak popatnácté, jen co pamatuju. Výsledek = hovno hovno, zlatá rybko nic nebude. A když bude, ne pro 9/10 tady.
Jinak J500 OHC nebyla vyjímečně dobrý motocykl, ale taky ne úplně špatný, každopádně legendy a mýtusy nejsou na místě - jakkoli tato upravená motorka dnes neobstojí u zákazníka. I kdybyste si to někteří přáli 3x za noc. Výkresy se hodí tak leda k výrobě replik - a to ani nejsou potřeba, když na to přijde.
Dvouvačka měla poctivejch 50 koní. Ale lidi chtějí záruku nejmíň dva roky bez omezení počtu km chtějí motorku normálně nastartovat, občas jet i v zimě, jezdit po městě i na dovolenou.
Jenze to nemelo starter a kdo ze zdejsich hrdinu by to umel vubec nakopnout!
Jo a co se tyka zaruky: podle novinky v pripravovanem.O.Z.zaruka povinne pul roku, ostatni bude nadstandard podle uvazeni prodejce.
Naposledy editováno 09.05.2013 19:42:29
2 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
hrnous píše: možná by nebylo špatné se vrátit krapet k tématu..
OK - už sa třasu, jak si kúpim 350ku s Euro 5 za 60 nebo 70 tisíc. No už na to čakáááám a se mnú zástupy a zas se bude nocovat před obchodem. Hit roka. Otázka kterého. Nedávno, asi před rokem v lednu psali, že to března budú lakovat díly prototypa. Zatím eště nic nikdo nalakované neviděl, tož je otázka, kdy se dostanú k temu vstřikování. V keré pětiletce.
pesastor píše: dva_hrnce> ano, seriak mel.28 koni. Ale Lada Stajner postavil 3 kousky dvouvacky v.kejvacce a na 19" kolech. Jednu z nich jsem mel. A to melo opravdu 50 koni a zmerenejch 180km/ hod. Ten muj kousek zmizel pred 20 lety, kdyz jsemsi myslel ze koncim s motorkama. Jeden je obcas k videni v Horicich na Tourist Trophy.
Bylo to neco uplne jineho nez co pred 2 lety postavil p.Chalupnik na sestnactkach a se seriovym motorem!
ty jo, 180 bych s kejvačkovým rámem a podvozkem jet nechtěl...těch 120 je až až.
mělo to nějaký zásahy do podovozku, krom těch 19tek kol?
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
Ale upřímně, novou třindu za 60-70 tisíc bych si ve stejným podání jako se vyrábí 20 let nekoupil. Já mám taky plán na úpravu, ale nezahrnuje to nic s homologací, protože na to prostě nejsou peníze. A chci vidět Jawu, která ty peníze má. Nerozumím tomu, proč se jawa vždycky sere tam kde je největší konkurence, ale tam kde BYLI díry v trhu, tam nesáhla. Tohle kritizuju už asi dva roky.
Chce to nové odpružení, vzadu centrál, novej design, novou palubku, a hlavně novej rám - ten co se na 350/640 je totálně na nic. Čz 175/180.487.xx má oproti 350/63x rám zázračnej. Nemluvě o motoru, kterej se tak překopat, že by to bylo na vývoj novýho motoru. Přemýšlel jsem co všechno by bylo potřeba udělat. Došel sem k tomu, že to je od airbox,karburátor, jazýčky, válce, písty, kanály, kliku k převodovce. To všechno by chtělo překopat. A taky se přiblížit ke čtverci. Takový nějaký mám plán já, ale je mi jasný, že je to spíše pro zábavu a zápal než pro něco vážnějšího.
Rád bych tomu fandil. Ale myslím, že šance na to aby tím jawa udělal díru do trhu nejsou moc velký.. Když to bude maloobjemová motorka do 500ccm. Moderní, konkurenceschopná, uznám ano, ale takhle.. Je to škoda, mrzí mně to. Snad se mýlím..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 | Marec222 | 39 | 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf |
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 | Pitr73 | 1 | 4.8.2024 v 14:53 Frantas |
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 7 | 22.6.2024 v 11:00 Deyva |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |