Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
ALe ted řešíme model zx10r 2008 vs suzuki K7/8.
Muzeme se jen opřít o papirove hodnoty, ktery jsou u kawy slušný.
Ale každýmu vyhovuje něco jineho, zaleží na zkušenostech rozměrech a hmotnosti jezdce atd. Taky na to co od toho očekává. Jestli je tavič nebo cestovatel, jak často líta na okruhu.
Zx10r/05 i 06 porazila suzuki k5 i k6 na okruhu alepson podle casopisu motocykl, ktery cerpa informace z nejakeho nemckeho originalu- mottard asi.
zx10r/07 uz to s k7 prohrala na cele čare.
Ale zx10r/08 je uplne jinej motcykl, a k8 je stejneá jako k7.
Myslim si že asi bude nejlepší tak přislušná novinka pro dany rok. Suza vůči kawě to ma o rok posunutý.
Takze se muzeme tesit na k9.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Flyer> 750 K4 mám, je to dobrý kompromis mezi přechodem, ale furt tomu chybí ta potencionální špička litru, kdyby ti je někdo dal obě do ruky a mohl sis vybrat jasně vezmeš litr, mají skoro tu samou hmotnost a litr má navíc krouťák a koně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Zadek u kawy je extrémně tvrdej, chtelo by to asi vždy vyzkoušet celou litrovou řadu všech zanček pro příslušnej rok a rozhodount se. Ale ne se jen chvíli povozit, ale testovat alespoň týden.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
but on the track its going to be a new king :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
A ten Katar, nezaslechl jsi neco vic? Konkretne jak to jede jak se to zveda top speed. Jak to sedí brzdí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
zx10er píše: Michal R10>Michale, kdy zaktualizujete ten kawa web? Dělas to ty za kawu nebo nejaký jiný kolega?
A ten Katar, nezaslechl jsi neco vic? Konkretne jak to jede jak se to zveda top speed. Jak to sedí brzdí?
Jo pripojuju se k dotazu. Porad to ma limit tacho na 299? Diky. :)
Hlavne aby to 300 a tacho nezaclo omezovat jako omezovač otáček.
Tobě bubraku to jede furt dál že? ukazuje 299 a otáčky rostou? Vim, ze jsem to tady na fóru řesili kdysi a že nektere motorky proste na 299 chcipnou.
Ale prej na to exituje elektornicky kit aby to nic neomezovalo a ukazovalo > 300.
ZX12 se 190 naporem mela napsano v techničáku 308Km/h. Moje zx10r/05 mela 295.
No uvidíme. Ja jsem dost velkej, nikdy jsem se poradne za kapotaž neslozil, takze můj rekord cca 296 :(
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
jinak v TP mam taky 295, tys mel 05 takze stejna motka
200 koni by melo dat 350 ne? :D tusim s 06 bylo na youtube video jak jede v prepoctu asi 333, tam mi prislo ze ten prevod je trochu jinej (na 5 v cervenym mel tusim 300, ja mam myslim 290, v omezovaci sem to nezkousel - EDIT: ale vlastne to odpovida zas ty gume teda :D )
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
Takze je to uplne naopak nez sem psal, premeruje to vic. :lol: Tak zpatky na stromy. :cool: Pokud sem se v tom jeste nejak jinak nezamotal teda..... coz se mi obcas stava, ze se zamotam na druhou a nevim pak kde sem vubec. :lol:
edit: ale je teda divny, ze mi to na sprintech premerovalo malo, tacho asi 235 a radar 228, tak sem si rikal ze ta moje puvodni myslenka i tomudle odpovida
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
No na sprintech, kdyz te merili, tak otazka je jestli jsi porad sledoval tacho nebo jestli to jeste zrychlovalo. No to je jedno.
Ale 330 zx10r/04/05 to bych se divil.
Jses postavy střední či větší? Schováš se za plexi? Ja mam 187/100 + - .
Nikdy jsem nechtel bejt prcek, ale co se týče motorek zavidim lidem co maj 170cm a tomu odpovidajici vahu.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Jojo presne. *yes* :)
Tech 211 podle me na 2 neni konecna, ten omezovac to jen lizlo, ja mel 208 az kdyz sem to v nem chvilku dusil, spis to bylo tak 205-206, pak tam jednou skocilo 208, a nechal sem to oddychnout. :lol:
zx10er píše: Bubrak ZX10R>Bubrak ZX10R>Ono záleži i na vzorku. Kdyz mas sjeto je to cca o cm nižši.
No na sprintech, kdyz te merili, tak otazka je jestli jsi porad sledoval tacho nebo jestli to jeste zrychlovalo. No to je jedno.
Ale 330 zx10r/04/05 to bych se divil.
Jses postavy střední či větší? Schováš se za plexi? Ja mam 187/100 + - .
Nikdy jsem nechtel bejt prcek, ale co se týče motorek zavidim lidem co maj 170cm a tomu odpovidajici vahu.
Jo ten vzorek mas samozrejme taky pravdu, je to spis ale min, vzorek mas tak 6mm na novy gume, kdyz beres teda prumer, tak pak jo. :)
S tema sprintama to jeste proverim, tam uz v cili neni co na praci a tacho se da sledovat v poklidu. Samozrejme v cili drzi clovek jeste chvilku plnej,takze to zrychluje, ale ten moment prujezdu cilem tam proste bylo tech 235-240.
S tou max jeste uvidim, vycistim filtr a zkusim to s ladakem a s orig laufem.
Postavy sem 178/82, tak spis mensi, za plexi se schovam tak z pulky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Jinak z 211 na dvojku nejsem vůbec nadšenej, myslim, ze řikali ze kvalty zkratěj. Hlavne aby byla kratší jednička! Na tom videu na jednicku vůbec nejel nebo ano?
Jednicka byla u 04/05 neunosne dlouha, dokonce mě na prvních 50 metrech vykouřil banďour 1250, z čehož jsem tri dny nespal.