Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
zx10er píše: Bubrak ZX10R>Ja mel 207 na sve zx10/05, bylo to snad s omezovacem, ale uz to netahlo. Dvojka tak do 195. Ale 08micka je jinej stroj ma peak v 12500 tam to asi ma smysl tocit.
Jinak z 211 na dvojku nejsem vůbec nadšenej, myslim, ze řikali ze kvalty zkratěj. Hlavne aby byla kratší jednička! Na tom videu na jednicku vůbec nejel nebo ano?
Jednicka byla u 04/05 neunosne dlouha, dokonce mě na prvních 50 metrech vykouřil banďour 1250, z čehož jsem tri dny nespal.
:P :lol: :lol: jenze ten bandour by ti nandal i s kratsi jednickou, protoze by se ti to zvedalo, tam ten prevod ani skoro neni dulezitej na 50 metru (a i 150 metru), tam to chce spis stahnout vidle nebo dat dozadu rampu :) to mas tak kazdej lehkej kratkej litr
jinak kam tocit, to je jasny, ja radim v cervenym, protoze sice to za vrcholem tahne min, ale porad na nizsi kvalt vic nez kdyz zaradis na vyssi/delsi, blikacku mam ve 13tis a radim az potom, takze treba 13 az 13,5, omezovac bude 14,0
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Ja mel kontrolku na 12500 vic jsem netocil, ale mozna jak mas KN + ladak - jakej že vlastně máš? - tak se motorka ochotneji víc vytáčí. Obecne s průchozím filtrem je kazdej motor ochotnějsi jit do toček.
U serie to melo smysl jedine treba pred horizontem nebo zatackou, kdy bych už ztratil přeřazováním na vyšší kvalt. Ale na sprint, alespon co jsem si meril sám bylo optimalní tech 12500. Kdyz jsem tocil do omezovače - 14 tak jsem v danmém bodě dosájl nižšá ryachlosti než při točení do 12500.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Ješte tam neco píšou zajímavého v tom CNM co by stalo za zmínku?
Jinak ješte k tomu jak si se ptal proc ne z USA, tak uz jsem na to odpovídal, ale dodávám další: 1rok záruky. Nic moc. ZX10/08 s takovým výkonem jakožto novinka by přeci jen mohla mít nejaké mouchy a pak bych se nedoplatil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
No pisou tam, ze 04/05 byl nezkrotne divoka, a ze 08 je i pro mene zkusene jezdce diky track kontrole.
A taky, ze prej omezovac omezuje od 13000, ale to mi prijde jako blud kor u motorky, ktera ma maximum v 12500.
Asi si Mr. redaktor spletl cervene pole na otackomeru s omezovacem.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
No a jak to dolozis ze jsi vazny zajemce? To pak nemusis koupit ne? Platis zalohu na koupi nebo zalohu na to ze to zrusis (na havarijko)? Ja bych to rad projel aniz bych si to koupil, i kdyz bych tu 08 casem asi bral stejne (asi nejspis ale jetou, ale to by se videlo podle fin situace).
zx10er píše: Bubrak ZX10R>Tak je vidět, že víš o čem mluvíš. Máš přesne pravdu! Samozřejme jsem se nechtel vzdát s tím banďourem a dával jsem tomu točky přes spoku, ale ejhle bylo to nahoře a už bych přepadl na záda, tak jsem musel zvolnit. Baďour se moc nezvedá jezdil jsem na tom a do 50ty i do kilča to táhne jak sviňa. Nad 150 je ve srovnání s zx10 uplně mrtvej stroj.
Ja mel kontrolku na 12500 vic jsem netocil, ale mozna jak mas KN + ladak - jakej že vlastně máš? - tak se motorka ochotneji víc vytáčí. Obecne s průchozím filtrem je kazdej motor ochotnějsi jit do toček.
U serie to melo smysl jedine treba pred horizontem nebo zatackou, kdy bych už ztratil přeřazováním na vyšší kvalt. Ale na sprint, alespon co jsem si meril sám bylo optimalní tech 12500. Kdyz jsem tocil do omezovače - 14 tak jsem v danmém bodě dosájl nižšá ryachlosti než při točení do 12500.