Rozhoduji se jakou koupit novou motorku chci každopádně silniční sportovní, ale nevím co za obsah zda 600 nebo 900ccm, Do ted jsem vlastnil 2 motorky první byla jawa Dandy 125, a další suzuky GS500 tu stále mám. Co myslíte přesedlat rovnou na litra nebo ještě udělat mezikrok?
1 reakcí na tento příspěvek 600ccm nebo 900ccm
na slabý tě většinou baví to, co umíš (a naučíš se) ty jako pilot.
kdo fakt umí, ten obě věci spojí (ale znám jen málo takovejch lidí).
- pokud nebudeš dávat hned ze startu plnej kotel, aby ti to neujelo pod prdelí, tak si za chvilku zvykneš na všechno
- rozstřelit se dá krásně na obojím
- já bych zohlednil i náklady na údržbu, případně opravy, pokud bych to položil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600ccm nebo 900ccm
Bloker píše: naprosto chapu tento nazor, původně jsem chtěl R1 ale velká většina mích známých mi říkala ať do toho nejdu, že mám prvně zkusit 600 pravděpodobně bych zkusil R6 ale uvažuju i o jiných značkách
Bloker> R1 je ze zkusenosti znamych a z moji asi nejvic zavodne zalozena, tim se nesnazim rict nejlepsi na silnici spis naopak, posez a dalsi dalsi veci jsou delany tak ze to vytahnes a letis kotel. Ne ze se na tom budes ucit jezdit a pojedes lazo plazo.
Jet na R1cce 50km/h prez mesto je sileny peklo a jet delsi vzdalenost jako treba 200+km o tom ani nemluvim. Po 375km jsem 2 dny chodil jako postizenej a tejden nemohl vubec jezdit protoze jsem mel ztuhlou celou nohu a nemohl ani zaradit
Sdilim nazor jak uz nekdo psal ze penize jsou to tvoje samozrejme a pokud si myslis ze R1 je pro tebe idealni tak si ji proste kup a mas to. Osobne mi rozdil mezi dobrou sestkou a litrem neprijde vylozene propastnej, pokud se drzi sestka v otackach tak to taky taha dost slusne.
Takze v konecnym dusledku kdyz si koupis sestikilo a budes to hrotit jako magor tak je to skoro stejny jako to hrotit na litru.
Ale to je samozrejme jenom muj aktualni nazor, kazdej to vidi jinak.
na litra nespěchej, sice se tady sem tam dělá z litra motorka, která zabíjí pohledem hned v garáži :D , ale tak po gs..máš asi čas no trochu..zvládní dobře sportovní 6 a potom hurá dál.
Ronnie228 píše: Koľko ľudí, toľko chutí ...
Urcite by som siel do 600 na tvojom mieste. Mal som Kawasaki ZX6 r.v. 2005 a bola to neskitocna motorka. Skusal som aj R6 2012 ale ta ninja sla citelne lepsie. Lahka, vyborne ovladatelna, pekne stabilna, a vykonu na bezne cesty az az (tych 37ccm tam je citit). Ak ti ide o maximalku tak na 6 to slo tachometrovych 294 km/h takze urcite sa neboj ze ti bude slaba Co sa mna tyka, na lepsej 600 som nesedel !
Teraz mam R1 2005 a to je zase nieco ine. Na cestu absolutne nevyuzitelne Ver mi ze liter vyzaduje nejake tie skusenosti navyse aby si ju vedel zvladnut a ocenit to co ti ponuka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600ccm nebo 900ccm
Flisker píše: Bloker> R1 je ze zkusenosti znamych a z moji asi nejvic zavodne zalozena, tim se nesnazim rict nejlepsi na silnici spis naopak, posez a dalsi dalsi veci jsou delany tak ze to vytahnes a letis kotel. Ne ze se na tom budes ucit jezdit a pojedes lazo plazo.
Jet na R1cce 50km/h prez mesto je sileny peklo a jet delsi vzdalenost jako treba 200+km o tom ani nemluvim. Po 375km jsem 2 dny chodil jako postizenej a tejden nemohl vubec jezdit protoze jsem mel ztuhlou celou nohu a nemohl ani zaradit
Sdilim nazor jak uz nekdo psal ze penize jsou to tvoje samozrejme a pokud si myslis ze R1 je pro tebe idealni tak si ji proste kup a mas to. Osobne mi rozdil mezi dobrou sestkou a litrem neprijde vylozene propastnej, pokud se drzi sestka v otackach tak to taky taha dost slusne.
Takze v konecnym dusledku kdyz si koupis sestikilo a budes to hrotit jako magor tak je to skoro stejny jako to hrotit na litru.
Ale to je samozrejme jenom muj aktualni nazor, kazdej to vidi jinak.
Naposledy editováno 22.05.2013 19:56:14
za mě kup si tu 6tku
a mám dotaz když zminuješ 6tku nebo 9tku ...co máš v merku? a kolik na to máš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600ccm nebo 900ccm
marekparek píše: mno mě by zajímalo kolik si toho už nahrotil... páč 6tka a litr je značnej rozdíl v ovádání i ve zvládnutí stroje ...a pokud umíš už vyhrotit litra tak klobouk dolů
"Hrotit" myslim ve smyslu hrnout to jako ocas kdyz nemas moto v ruce a pak se dostavat do krizovek.
marekparek píše: řeknu to takhle...mám litra (několikátého) a 6tku a musím říct že 6tka je zábavná o tom žádná pdá to do zatáčky samo výkonu je dost i na slušné svezení a dle mě pro kluka který se tak něják furt seznamuje co a jak je to dobrá volba...Litr zvláště ten moderní je proti 6tce hodně odlišný...ovládání..reakce na plyn...nebo třeba vůbec zvládnout odhadnout kdy brzdit...
za mě kup si tu 6tku
a mám dotaz když zminuješ 6tku nebo 9tku ...co máš v merku? a kolik na to máš
S tim odhadem kdy brzdit tomu moc nerozumim protoze vahovej rozdil treba mezi R6 a R1 neni nijak extremni a brzdy jsou mi prijemnejsi na R1.
Nesnazim se prosazovat aby koupil litr, jenom mam z osobni zkusenosti pocit ze rozdil mezi vytocenou sestkou 10+tis a litrem neni nak propastnej kdyz se bavime o jizde do 200-220ti. Takze kdyby vylozene chtel litr za kazdou cenu tak si nemyslim ze se to "vubec neda".
Naposledy editováno 23.05.2013 08:16:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600ccm nebo 900ccm
OT: pánové kdyz se nekdo pta po supersportu tak si nechte recicky jak jeto na nic a SS jen na okruh a kde to vyuzije atd atd...kazdy asi ma jiny sen a nekdo holt chce kapotu stejne jako ja...chci cestovni stroj ale sportovni.takze vyhrala zx9ka..no to je teda hrozny ze nevyuzivam max vykon a nejezdim na tuctove bandasce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600ccm nebo 900ccm
Ja ze 125ccm přesdl na Shadowa 1100. Mym snem byl ovšem sport a delší cesty ve dvojko. ( ja 198cm)600 nebylo zle, ale neuměl jsem si představit batuzek + bagle. Na nove R1 jsem byl zesrany a slovy "Diky, radši ne" šel dal. ZX9 zda se mi ideal.. Svez se na čem chceš, uvidíš hned, jaký z toho máš pocit a srdci stejne neporučíš.Jen to chce cit a rozum.
Jinak obecne plati, cim slabsi, tim lepsi na nauceni. (Vaha/vykon) a v tom pripade bych osobne neresil obsah, ale kw :)
edit:pismenka
Naposledy editováno 23.05.2013 17:24:24
1 reakcí na tento příspěvek 600ccm nebo 900ccm
Tak si rikam ze z 5tikila na litr kdyby to vylozene za kazdou cenu chtel asi neni sebevrazda. Ale urcite mate pravdu ze sestka bude lepsi na nauceni (i kdyz ono co znamena "nauceni" ja mam porad pocit ze neumim nic )
1 reakcí na tento příspěvek 600ccm nebo 900ccm
Mam 675daytonu a vedle stoji litrova cbr...rr kdyz to srovnam ano 6tka umi stihat tak do 200 a tocis tocis a tocis ...jak zacnes tocit litra tak jak tu 6tku je rozdil poznatelny ..v useku kde 6tka jede v max 200 mam na litru 225-230 a tim mas mnohem vetsi potrebu bud drive brzdit nebo o to intenzivneji...odhad ne brzdy a doba kde a kdy zacit brzdit ...je mnohem rozdilnejsi...
Da se v pohode zajet na 954 ..929...zx9...ale zx10 moto od roku 2004 je v litrove tride skok do jinam...
Vzhledem k tomu ze sem jezdil i s1000rr coz ma rozmery i vahu 6tky je to megadiametralne rozdil...