Naposledy editováno 24.05.2013 16:41:45
3 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
k synchronizaci jen jedno:
- proč zařazení prvního stupně na volnoběhu 1000ot z neutrálu na jedničku doprovádí ráz, a proč při zařazení z volnoběhu na 2000ot je rána mnohem větší doprovázena škubnutím stroje dopředu?
to jest jen k synchronizaci...
k meziplynu... co dodat... Chápal bych, že "MEZI" PLYN pochopí významově každý
ale co bych pochopil spíš, že to bude chápat strojař a nebude dělat rozdíly mezi asynchronní převodovkou s předlohovkou, asynchroonní dvojhřídelí a pak synchronní předlohovkou
někteří strojaři zaspali dobu viď crecku.... po tobě bych třeba automobil kupovat nechtěl. bez urážky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
To je vas boj kuci. Jestli si opravdu myslite ze kdyz rozpojite spojkou motor od prevodovky a pri zarazenem rychlostnim stupni sesynchronizujete ozubene kolecka v prevodovce, tak jak rikam, je to vas boj.
Creck píše: Kamy> Ne znova urcite tuhle hadku absolvovat nebudu, kazdy kdo kdy videl rozebranou prevodovku tak si o tomhle udela obrazek sam.
To je vas boj kuci. Jestli si opravdu myslite ze kdyz rozpojite spojkou motor od prevodovky a pri zarazenem rychlostnim stupni sesynchronizujete ozubene kolecka v prevodovce, tak jak rikam, je to vas boj.
Tobě uniknul jeden celkem podstatnej detail - i rozepnutá spojka přenáší určitý točivý moment
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Kamy píše: někteří strojaři zaspali dobu viď crecku.... po tobě bych třeba automobil kupovat nechtěl. bez urážky.
Ja auto nikdy neprodavam, minule auto mi slouzilo od novoty 12 let a ted s nim jezdi muj kluk, je ve vynikajicim stavu.
Pokud ty davas v aute meziplyn, tak jsi totalni idiot kluku , to uz se opravdu jinak nazvat neda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Creck píše:
Pokud ty davas v aute meziplyn, tak jsi totalni idiot kluku , to uz se opravdu jinak nazvat neda.
Já v autě meziplyn používám běžně a nijak nepatřičně se necítím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
FiZzeR píše: Já v autě meziplyn používám běžně a nijak nepatřičně se necítím
Tak to se potom k tematu fakt nevyjadruj Jsi stejny kokot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Creck píše: Tak to se potom k tematu fakt nevyjadruj Jsi stejny kokot
Věc názoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
FiZzeR píše: Věc názoru
Ne, to je proste zbytecnost To ale neres, nicemu tim samozrejme neuskodis. V podstate je to tvoje vec, v dnesni dobe systemu start-stop je to sice lehce na hlavu, ale jsou to tve penize
e:btw na zx10r je to totalni zbytecnost, tam to kolo proste do smyku nedostanes. Jak se budes nudit tak to zkus a antihop to pobere skoro vse,na suchu i na vode, me ted dela obrovsky problem si opet zvyknout na masinu bez antihopu.
Naposledy editováno 22.05.2013 17:24:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Creck píše: Ne, to je proste zbytecnost To ale neres, nicemu tim samozrejme neuskodis. V podstate je to tvoje vec, v dnesni dobe systemu start-stop je to sice lehce na hlavu, ale jsou to tve penize
Při normálním způsobu použití to asi zbytečnost je. Při nestandardním (když nejedeš jako doochodec) už to své opodstatnění má. Tak jako tak, nenapadlo tě, že mne to třeba prostě jenom baví? Btw, co s tím má společného stop-start systém (který mmch moc populární není) netuším.
Creck píše: e:btw na zx10r je to totalni zbytecnost, tam to kolo proste do smyku nedostanes.
Viz výš, ale s "meziplynem" to tam dle mého subjektivního pocitu padá líp. Technický detaily rozebírat nebudu, ale při "meziplynování" opravdu JE možné srovnat otáčky řazenejch kol.
Creck píše: me ted dela obrovsky problem si opet zvyknout na masinu bez antihopu.
Protože jseš guma a neumíš to
Me to taky nekdy bavi, kdyz jdou treba kocky po meste tak si tim plynem vrknu at o me vi
Ty rychlosti ti nepadaj lip, jen kdyz srovnas otacky motoru a zadniho kola tak pri pusteni spojky nedostane prevodka takovy raz a ty mas pocit ze razeni je lepsi.
Tak guma, obrovsky problem jsem myslel par smyku za deste, porad ten reflex v leve ruce mam, jakmile kolo klouzne tak to vyrovnam. Ta jizda je covece i zabavnejsi.
Jeste pred cca rokem , uz jsem tady tu diskuzi nekolikrat daval, silene vsechny presvedcoval ze meziplyn je uplne na hovno a k nicemu, ted zas zmenil nazor.
tudiz takovy chlap mi vazne muze polibit prdel, jestlize nekdo tvrdi tohle, za chvili zas tohle tak jde videt ze o problemu nema ani paru, jen meni nazor jak se mu zlibi.
S temito lidmi kazda diskuze stoji za hovno, me uz to nebavi, at si delaji co chteji.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Creck píše: Kamy> Ne znova urcite tuhle hadku absolvovat nebudu, kazdy kdo kdy videl rozebranou prevodovku tak si o tomhle udela obrazek sam.
To je vas boj kuci. Jestli si opravdu myslite ze kdyz rozpojite spojkou motor od prevodovky a pri zarazenem rychlostnim stupni sesynchronizujete ozubene kolecka v prevodovce, tak jak rikam, je to vas boj.
vy se s ním hádáte, ale on má pravdu sesynchronujete leda tak velký hovno. Jde jen o blokaci zadního kola. A to se dá vyřešit i jen tím, že ne nepovolí plyn úplně, ale jen trochu a když pustíš spojku, tak máš rovnou tolik plynu, aby mašina zase letěla na ten nižší kvalt... Možností je spousta a meziplyn jako takový je na motorce vážně kravina.
A vůbec tancování k dvouválu prostě patří..-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Crecku, odpusť si výlevy a častování ostatních...jsem dalek tě jakkoli nazývat, myslím si svý, takže ze sebe nedělej imbecila Ha_vy_řova když jen kvůli tomu, že s někým nesouhlasíš opovažuješ se ho nazývat blbem...
myty_fakta píše: vy se s ním hádáte, ale on má pravdu sesynchronujete leda tak velký hovno. Jde jen o blokaci zadního kola. A to se dá vyřešit i jen tím, že ne nepovolí plyn úplně, ale jen trochu a když pustíš spojku, tak máš rovnou tolik plynu, aby mašina zase letěla na ten nižší kvalt... Možností je spousta a meziplyn jako takový je na motorce vážně kravina.
A vůbec tancování k dvouválu prostě patří..-
Ja se s nim nehadam, klucina tady rok tvrdi to a dalsi rok zas neco jineho, je to jeho boj.
Tady na tomhle foru beru uz zhruba nazory Assasina a Bubraka, zbytek motorkam vubec nerozumi a jsou to jen uzivatele.
Bohuzel tohle forum kleslo hodne pod uroven FB, lide jako Freedom tomu hodne prispeli.
Uz je to opravdu trapne.
V jednom topicu presvedcujes typka ze je curak a meziplyn je na hovno.
V druhem me presvedcujes jak pridanim plynu sesynchronizujes prevodovku.
Dnes zase tvrdis ze jsi nic takoveho nerikal.
Proste chlap si stoji za svym slovem
Tim bych s tebou skoncil, protoze tahle debata nema cenu a kazdy kdo kdy videl rozebranou prevodovku si o tom udela obrazek sam.
Samozrejme ze priznivce co davaji ,,meziplyn,, v aute budes mit vzdycky.
Naposledy editováno 22.05.2013 20:48:41
Máš dobrej pocit ? Všichni kolem tebe ti nerozumněj, plácaj blbosti a nechápou tvé myšlenky...
Víš, jen hlupák po zjištění faktů nemění názor...a já se mýlil, už jsem ti řekl, že nemám problém uznat chybu... viděl jsem svojí spojku rozebranou a diskutoval o možných vlivech zbytkovýho krouťáku na lamelách...s mechošem atd.
Stavět svou rétoriku na stabilitě názoru je fakt pevná víra. ... a všimni si, nepoužil jsem ani jeden pejorativní výraz... ...zkus jestli to dokážeš bez pumpování vlastního ega osočováním druhých ... hmmm? Zvládneš to ?
1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Naposledy editováno 22.05.2013 21:13:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
...ikdyby ta pomoc synchronizaci nebyla pravda, všechno ostatní platí...
...a ohledně řazení v autě ...ano i já řadím v autě s "doubleD clutch" ...dvojitým vyšlápnutím spojky a meziplynem...mám 2,5l pětivál a věř nebo nevěř s meziplynem na podřazení se řadí rychleji a téměř bez spojky... (jen podotek, proč se asi montovaly do sporťáků ještě v 80'letech pouze nesynchonní převodky?)
Naposledy editováno 22.05.2013 21:28:19
Jen prosim prestan tvrdit ze meziplynem synchronizujes prevodovku, to je blbost.
Ted jsem chtel kupovat Ducati 916, kdyby to nebyla v papirech 748 a byla to origo 916 tak ji beru vsemi deseti a tam bych si bez meziplynu ani neprd, protoze bych klouzal i za sucha.
Tudiz ja te chapu, oba mluvime o tom samem, jen se tu hadame o malickosti prevodovce, tam opravdu k zadne synchronizaci nedochazi.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Naposledy editováno 22.05.2013 22:22:46
jbem píše: Bez meziplynu při brzdění mi na okruhu lítala prdel jak střelená svině, s meziplynem ne. SV650
O tomhle vrknuti je, srovnat otacky motoru se zadnim kolem. Svez se na modernim ctyrvalci a zjistis ze je to zbytecnost.
když jdu někde tvrdě na brzdy (na konci cílovky v Mostě) při závodě meziplyn z 6 na 4 většinou nestihnu, pak už ano. Drobnému povolení brzdy při přidání se také nevyhnu.
Nemám antihop ani automat řazení.
Pokud jedeš rychle a nemáš DOBRÝ antihop - a sériovky nemají antihop nic extra - nebo ho nemáš vůbec, je potřeba prásknout heftem pořádně pro udržení adheze zadního kola - bavíme se o udržení motoru v režimu tahu maximálního kroutího momentu 11-15 000 ot/min i za zatáčkou, jen na nižší kvalt.
Na cílovce v Brně třeba Lukáš Pešek nebrzdí vůbec, jen 3x podřazuje. Já se svým převodem za ním podřazoval 2x.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
Jinak na okruh nedoporučuji 750 ;)... Jezdíš pak s litrama a ty ti na rovince ujedou.
1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
ad meziplyn v aute... mysleno meziplyn pouzivany na moto, tzn jen "prasknuti" plynem, ne klasickej meziplyn jako v nakladaku... uz mas doma bawo, tak to vyzkousej, nakou ostrou vracecku, vlitni do ni na vytocenou 2 nebo 3(podle toho jak ostra bude), podrad si o kvalt niz bez meziplynu a ostre na brzdy.... a kdyz to rozchodis tak to zkus s meziplynem... uvidis rozdil...
Protoze mi davas defacto za pravdu, radis z neutralu jednicku a pridas pridas plyn coz je meziplyn.
Samozrejme synchronizujes kolecka v prevodce
Promin, udal jsi ten nejdebilnejsi priklad co jsi mohl
Naposledy editováno 23.05.2013 00:44:04
1 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
ad 1) v mem pripade prevodovku nesynchronizuju, ale desynchronizuju... na strane od kola mam otacky 0, na strane od motoru se jim nesnazim priblizit, ale rozdil zvetsuju tim ze otacky zvysuju, ty tvrdis ze zadnej takovej jev v prevodovce nastat nemuze, jelikoz mam vymacknutou spojku. tzn kdyz tam cvaknu jedna v 5tis, melo by se podle tve teorie ozvat stejne klapnuti jako pri volnobehu... podle me se ozve rana jako prase .. a tudiz pokud jde razeni "zhorsit" tim ze zvetsim rozdily otacek na vstupu a na vystupu tak by to melo fungovat i obracene... tzn pokud se ten rozdil v otackach zmensi tak se razeni zlepsi... to jak tomu zlepseni/zhorseni budem rikat je otazka, nekdo tomu rika synchronizace, protoze to slovo svym vyznamem rika ze se neco snazilo priblizit necemu jinemu... jestli se ti zda ze to slovo je zvoleny spatne a nerika nic o tom cemu tam dochazi, nebo jestli se ti zda ze se tam zadne zlepseni/zhorseni razeni v popsanem pripade nedeje to nevim...
je fakt ze mam stary stroje a tudiz asi i spatny zkusenosti, me se ale pri vrknuti plynem radi lip, kdyz pridam plyn pri razeni za jedna na semaforech (jinak mi to taky umi zdechnout) tak se ozve oskliva rana....
Radit jednicku a pri vymackle spojce dat meziplyn. Nevim nikdy me tohle nenapadlo, nevim proc bych to delal. Netoci se mi nic a ja budu zvysovat otacky motoru.
Mas dneska zvlastni mysleni , to uz fakt nevim co tam synchronizujes kdyz cela zadni cast stoji.
Me prijde ze das prevodovce poradne na picu kdyz pridas plyn a zadni kolo ti stoji, jestli tohle delas.
Takze hnana cast ti stoji a ty synchronizujes hnaci cast tim ze vymacknes spojku a pridas plyn ?
Delas si prdel nebo si mam o tobe myslet to co o tom blaznovi z Prahy ?
Opravdu synchronizujes kolecka v prevodovce kdyz cela zadni cast se netoci a v prevodce se nic nedeje ????
Naposledy editováno 23.05.2013 01:41:07
4 reakcí na tento příspěvek Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
kdybys mel pravdu ty a meziplyn by nemel na razeni zadnej vliv, tak i v tomhle pripade kdy se nesnazis kola "synchronizovat" ale naopak, by nebylo vubec znat na razeni jaky otacky ma motor...
jak muzes na muj prispevek reagovat ze tvrdim ze neco synchronizuje, kdyz celej ten muj blabol zacina vetou, ze v mem pripade nesynchronizuju ale desynchronizuju... bud si to necetl, nebo nerozumis psanemu slovu, nebo mas upito :)
Naposledy editováno 23.05.2013 01:43:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění a podřazování s meziplynem? Jak na to?
assassin píše: creck: nerikam ze synchronizuju, rikam ze v tomto pripade naopak. prevodovka dostane jak rikas pres picu a to diky tomu ze se precijen tim meziplynem neco deje.
kdybys mel pravdu ty a meziplyn by nemel na razeni zadnej vliv, tak i v tomhle pripade kdy se nesnazis kola "synchronizovat" ale naopak, by nebylo vubec znat na razeni jaky otacky ma motor...
V tomhle pripade kdy je zarazen neutral , se jedna opravdu o meziplyn !
Tohle jsem nekolikrat klukum rikal a strasne se mi smali, ovsem nemackej spojku, nebo ji na chvili pust. At motor otoci pres spojku hrideli v prevodce.