1 reakcí na tento příspěvek Teče vidlice
Takže taky raději na tlumiče doporučuju servis.
Jinak, když měníš gufera, tak se vyplatí při jednom vyměnit i prachovky, stejně se to ve většině případů dodává jako set, a na podvozku se nevyplatí šetřit, nikdy.
Jinak, Atheny byly dražší, Noky a all balls levnější,z "technické" stránky je vše v tomhle případě na stejné úrovni
2 reakcí na tento příspěvek Teče vidlice
Jinak, právě proto že nevím jak je potom seřídit jsem založil tohle téma(vždyť si to tady na foru dělá kde kdo), ne že bych neměl na to dát to do servisu, ale moc jim nevěřím a pokud to jde, raděj si to udělám sám. a množství oleje mám v manuálu
No nechci nic říkat, ale servisu nevěříš a sám sobě jo? Když nemáš ponětí jak se to vůbec dělá? Jasně nastuduješ si postup v manuálu, ale určitě si se do něj ještě ani nepodíval, jinak bys věděl, že budeš potřebovat speciální přípravky a taky momentový klíč. Pokud máš potřebné vybavení, tak si to nastuduj v manuálu a hurá do toho, pokud vybavení ani aspoň nějaké zkušenosti nemáš, tak bych to radši fakt svěřil servisu nebo někomu zkušenějšímu
1 reakcí na tento příspěvek Teče vidlice
Ani nejde o to, že bych servisu nevěřil, ale nechci patřit mezi ty co si oblečou motohadry, vylezou před barák, a povídaj si o tom jaký to je jezdit a opravovat motorku, přitom ani nevědí kde mají nádobku na rzd. kapalinu, protože to davaj pravidelně do servisu na prohlídky .
Spíš jsem čekal, že mi někdo napíše jak na to, než jak od toho Ale díky i tak, ještě uvidím jak se rozhodnu
Jinak na ty vidle ten momenťák až zas tak nutný není, ale hlavně budeš potřebovat přípravek na naražení nových gufer a pak ještě kompresor a pneumatickou povolovačku, jinak ty imbusy co sou zespod vidle nepovolíš. Protože se ti to začně protáčet. A na tu pneupistol ještě potřebuješ ořech s imbusem, ale dlouhým, aby ses tam vůbec dostal.
To těsnění bylo na staré mazde 626 bud to klapne nebo ne, ale prostě jsem to utáhl s rukou citem "Na tvrdo" a pak to jezdilo...
Tady je ještě to video, třeba to někomu pomůže ->
1 reakcí na tento příspěvek Teče vidlice
Jediný, co musíš udělat je podložit nebo pověsit předek bajku...Sundáš blatník, třmeny, kolo, povolíš šroub na řídítku, na horním a na spodním třmenu brejlí, vyndáš vidli, vydloubneš prachovku, pojistku, gufero, vyleješ olej, dáš nový gufero, pojistku, prachovku a celý to naházíš na motku...pak vezmeš třeba ráčnu a příslušnej vořech, povolíš vrchní zátku,vyšroubuješ, naleješ olej, zašroubuješ, jedeš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče vidlice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče vidlice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče vidlice
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče vidlice
Tedy bejt tebou volba je vice nez jasna.
ZIL - to pise dobre a tak jak se to ma delat..bez rozboru tam zustane more bordelu kdyz to neni menene pravidelne...
Naposledy editováno 29.05.2013 14:56:55
2 reakcí na tento příspěvek Teče vidlice
ZIL-> Dík za další způsob, ale dělám to poprvé, tak si to rozdělám celý, ať vím na čem jsem.
Z-X-R-> Vím, že NOK je dobrá značka, ale překvapilo mě že ALLBalls jsou šunty, díval jsem se že je požívá dost lidí a samá chvála. Jinak v Obchodě mi teď nabízeli Atheny(Ty nechcu) a jinak jako lepší a daleko dražší AllBAlls.
Můžu tlumič vymít čističem na brzy? A jak zabraňujete tomu, aby se ten spodní imbus protáčel?
Mám měnit i prachovky? (Vypadaj cajk a nový stojí pomale to co gufera)
Jaký olej? Doporučený je 10W, to asi dodržím... Ale co výrobce/kvalita/cena?
Naposledy editováno 29.05.2013 17:14:39
Gufera jsem koupil na doporučení TOURMAX, prý je to prvovýroba jen levnější a v jiným obale a na guferach je napsany NOK...2ks za 280,-
1 reakcí na tento příspěvek Teče vidlice
Ale mám takovej menší problém a to ten, že to gufero už někdo měnil a pošrabal celou vidlici ve které to gufero je a mám pocit že to starý gufero bylo cajk, ale teklo to za ním. co s tím kdyby to teklo zas ??? Vyměnit? Nejak vyvložkovat, nebo vybrousit do hladka a požít větší gufero?[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teče vidlice
Kuwa to byl nějakej mamlas.Asi tahal gufera šroubovákem.Normálně povolíš spodní šroub,vypustíš olej,stáhneš stírací gufero.Pokud je tam pojistka tak se vycvakne. Pak kluzákem cukneš párkrát dolů a je to venku.Žádný problém,ani škrábanec.
Já myslím,že ti to to spodní podrží.
z-x-r: sefe kluci co maji primo servi na repas vidlic nic jineho jak NOK nedavaji..zkus hadat proc...? dokonce se mi jeden na AllBalls vysmal ze je to krasna sracka co tece po chvili zase.
Tipnu si proč, jo? Protože na NOK mají největší vývar a nejdříve se jim vrátí motorka na další kšeft
Jinak pokud někdo tu výměnu zprasí, začne brzy téct gufero každé značky. Obrovský vliv na výdrž gufer má taky kvalita prachovek nad nimi.
Ted uz me jen ceka "nejak" seřídit tlumiče (včetně centru) a snad pokoj...
1 reakcí na tento příspěvek Teče vidlice
bylo by možný zdělit typ, rozměr, stránky, nebo cokoliv podle čeho by jsem mohl objednat sadu na přetěsnění vidlí na CBR 600F r.v 1999.
Díky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |