2 reakcí na tento příspěvek Ducati 749
Ale, ano, musíš se o to starat. Dodržovat výměny, kontroly apod. Zkrátka se k tomu chovat zodpovědně.
Plno lidí na fóru tady na to sere a pak se diví že moto stávkuje a hned je tu fáma o bájné poruchovosti italských motorek.
tož asi tak :)
a jak říkáš, když jí miluješ...
jinak jestli je to bazarovka tak sebou vem někoho kdo ducnám rozumí - ne franta s časákama na hajzlu vodvedle. Ať nekoupíš nějakej vylágrovanej vrak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
Medvede, ja chapu, ze tvoje nemoc pokrocila uz do takoveho stadia, ze pro tebe ne-italske motorky proste neexistuji, ale zas trosku soudnosti - zrovna 749 neni levnejsi na provoz nez japonci..
takze jedine ZX10R *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
yeuop píše: medved_puzzle_bedrich>
Medvede, ja chapu, ze tvoje nemoc pokrocila uz do takoveho stadia, ze pro tebe ne-italske motorky proste neexistuji, ale zas trosku soudnosti - zrovna 749 neni levnejsi na provoz nez japonci..
takze jedine ZX10R *yes*
ne a ne a ne a ne...
říkej si ci chceš chundelatý poníku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749
tak ti nevím, sám mám Ducati a jsem s ní naprosto spokojený a mé nadšení nezná hranic. Motorka funguje na jedničku, jízdní vlastnosti, motor a celkové chování motorky si myslím netřeba popisovat, protože se toho na toto téma napsalo až dost. Co se týče náročnosti servisu bych tě odkázal na stránky DUCATI, kde se dozvíš podrobnosti. Jen tak pro zmínku cena u autorizovaného servisu jest 400,- Kč za hodinu práce ( což je méně než u japonských motocyklů ) mi připadá přijatelná, servisní interval do roku 2007 po 10.000 km pak 12.000 km apod. taky. Jsem velikým fandou značky DUCATI a i když jsem dříve jezdil i japonské značky, vždycky jsem po této značce pokukoval.........obdivoval jsem ten jedinečný desing, historii a hlavně individualitu. Ač o DUCATI mluvím jedině v superlativech, nemohu říct, že by jsem byl přesvědčený o tom, že je motorka DUCATI 749 zrovna motocyklem pro studenta, který nemá možnosti finančních injekcí od rodičů či od jiných osob. S ohledem na ceny doplňků, i servisních úkonů ( mám na mysli DESMO ) které bych si rozhodně netroufnul svěřit lecjakému byť šikovnému mechanikovi. O variantě pádu, kdy musíš shánět poškozené díly ani nemluvě. Na CBR, GSXR, R6 či R1 se různých použitých dílů inzerce jen hemží, což se o značkách DUCATI, BENELI, BIMOTA rozhodně říci nedá. Zamysli se nad tím sám, možná se mnou řada z Vás nebude souhlasit, ale toto je můj názor. Názor někoho kdo si pár motorek vyzkoušel a notabene je i vlastnil. Co ale rozhodně mohu říci, že pakliže vše zvážíš a rozhodneš se pro DUCATI............................................pak ti jednoznačne gratuluji a vítej mezi hrdými majiteli těchto skvostných motorek :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749
pokud vím tak řeč je o servise a první část mé věty zní jak ?? si to znovu přečti a radši třikrát dokola ... třeba tě to trkne ...
a taky si myslím, že je zcestné se ptát někoho kdo to má .. ten totiž je zaslepenej, zamilovanej a není schopen porovnání .....
nejlepší dobrozdání dá jen ten co to už Ducati měl ... pak měl něco jinýho a ted by se třeba chtěl vrátit, případně by se vracet zaručeně nechtěl ...
Těch co se už vracet nechtějí pár znám .. včetně mě ... je prostě důležitý to srovnat s něčím jiným ... ty to máš asi na parádu a občastné projetí pro tebe v "ostrém" tempu (k tomuto se 749 hodí) hlavně image *yes* :)
, určitě máš doma i pár triček, možná i trenky s nápisem Ducati ... je důležité někam patřit :)
.... , ale zajed si s tím na okruh .. dej si nějakej závod, a pak srovnávej ...
Ten servis není tak drahej , pokud neděláš rozvody a spojku, tyto dvě věci platíš opravdu oproti japoncům rozhodně častěji a dráž... ....
Mimochodem taky jednu Ducduc vlastním ... a řeknu ti, letos ani nevyjela :)
mě se líbí jak to vypadá ... pěkně se na to kouká ... ale u kterého japonce je motor po ujetí 30tkm zralej na genarálku v hodnotě 30t??
Já o žádném nevím ... ale vlastně co to tu pletu japnský čtyřválce :) , tady je přece řeč pouze o Ducati .. a o té jen hezky, je tu totiž pár fanatickejch majitelů :)
Můj kancl:
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 749
- Fakt jsou tyhle motorky tak náročný na údržbu?.......má odpověď: " Jen tak pro zmínku cena u autorizovaného servisu jest 400,- Kč za hodinu práce ( což je méně než u japonských motocyklů ) mi připadá přijatelná, servisní interval do roku 2007 po 10.000 km pak 12.000 km apod. taky"
tuto část bych věnoval servisní otázce mezi dotazovaným coby mala_zaba a mnou. Teď Tvůj příspěvek, coby osoby fundované v tomto směru díky bohatým zkušenostem.
- Fakt jsou tyhle motorky tak náročný na údržbu?.......Tvá odpověď z prvního vzkazu: "mě by ani nesral ten servis , jako to že je to výkonová mrtvola " ostatní pojednání o polykání malin si každý může přečíst výše.
Tvůj druhý příspěvek byl k věci co se servisu týče - o tom nikdo nepochybuje a jistě ti za něj uživatel mala_zaba velmi děkuje! Nezlob se prosím na mne, dal jsem na Tvou radu a celý Tvůj první příspěvek jsem si přečetl 3 krát po sobě a nepomohlo to, učinil jsem tak ještě několikrát a ani potom jsem nebyl příliš úspěšný při hledání souvislosti mezi otázkou týkající se náročnosti servisu a odpovědi prozrazující dotazovanému že Ducati je výkonová mrtvola. Ale přesto, děkujeme závodníkovi Daveovi R1 za tyto postřehy, které nám ostatním, osobám kterým jejich "ostré" tempo DavR1 přirovnává div ne k tlačení motocyklu se zhasnutým motorem jistě otevře obzory a jeho připomínky si vezmeme k srdci.
Ano skutečně jsme zbloudilé ovečky a DUCATI nám všem ukázala nový smysl života, ukázala nám že "je důležité někam patřit". A právě proto si kupujeme trenky Ducati, pár triček Ducati a čekáme na závodnické ikony, které nám budou přednášet jak je príma závodit, jak je super srovnávat v okamžicích, kdy se student zvažující koupi motorky , která se mu líbí zeptá
"Fakt jsou tyhle motorky tak náročný na údržbu?"
Ale probůh DaveR1 to přeci nemá úroveň............už jen proto,
" že je tu totiž pár fanatickejch majitelů "
:thmubup:
pro mala_zaba: nezlob se prosím, že jsem se ve svém druhém příspěvku věnoval spíš DaveoviR1, ale musel jsem nechat volný průběh myšlenkám fanatického majitele, snad mi to odpustíš ;)
pokud vím každej můj příspěvěk se týkal servisu aspoň z poloviny , ale nebudu s tebou polemizovat ... nemá to smysl ..... :)
Já se motorkama živím ... a vím i o Ducati dost, to mi věř (co se týče poruch a spolehlivosti), ... a bohužel dost se jim taky vyhýbám...letos jsem nedovezl ani jednu, nerad se pouštím se zákazníkama do nějakejch sporů a po prodání Ducati bych neměl klidný spaní.... a proč taky dráždit kobru bosou nohou ....
naposledy to byla nebouranná 748 naj. 30tkm , byl prasklej blok motoru, .... od té doby to nechci ani vidět, můj kolega v PKcars má už půl roku 999 s vadným motorem, ten motor se dokonce posílal do švícar , kde zjistili , že jeden válec je špatně udělanej už z výroby , má vrtání ve špatném úhlu ... a co na to Ducati ??? (moto ještě v záruce) ... NIC .,.. statečně mlčí :)
Sám majitel PK cars má Ducati 998 SPS , po té co nedojel z jedné naši vyjíždky a měnil motor už na tom tolik nejezdí :)
Další známej a ten teda jezdí jen na okruhu, měl taky 999 a furt se srala , tak se naštval a letos koupil fungl novou 1098 :) no neudělal dobře ..., stejný problémy celou sezonu...
a tak bych mohl pokračovat ... nedej bože objednávat nějakej origo díl u zastoupení :D to JE běh na hodně dlouhou trať
Ted mám na krámě Monstra 750 , ten je v super stavu, prodává ho kamarád, měla ho jeho žena ... on sám má Monstra 900 a kopu triček a mikin Ducati :) je to fanda jako ty *yes*
má to oboje v pěkném stavu , ale těch marů co ho to stálo :) :) dokonce do té svoji už koupil spojku jetou (bratru za 5t) , protože na novu už nebylo .....
ale to je jedno .. co ti to budu vykládat, pro tebe to nemá smysl ... už na tebe reagovat ani nebudu, je to házení hrachu víš komu :)
Očekávám další nespokojené reakce na mou osobu od majitelů Ducati ... no tak chlapi přece ho v tom nenecháte :)
ale v pohodě... sorry , omlouvám se, prostě každej má to svoje a hotovo, berte to s rezervou , všichni jsme motorkáři a hlavně že spokojení s tím co máme.
Nikomu nic rozmlouvat nebudu , stejně si to každej udělá po svém ...
takže PEACE *yes*
Tak říkám : no ... na to na co to chcem (na podstavec :) ) , trošku drahá investice ...tak už to ani nesundáváme..
ale nelituji že ji máme ... je to fakt pěkný pokoukání a uklidnuje to... a navíc , rozhodl jsem se že právě tohle tady po mě zbude pro moje vnuky, prostě tohle nikdy neprodám, snad mě za to nebudou nenávidět :)
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
na dálnici jsem si připadal jako v Matrixu :) , byla to fakt užovka ikdyž ten výkon tam chyběl ... šla někam do Brna , ta byla v super stavu , ale prostě to procento těch špatnech je tam pro mě jako pro obchodníka moc vysoká ..... většina jich je nachystanejch na velkej servis ...
a taky kupců je málo , vždycky nám v tom ty prachy trčely moc dlouho ... a to byla třeba nejlevnější v inzerci... :( každej kdo někdy prodával Ducati , dá jistě zapravdu .. kupců je málo :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
fajnšmekr a zároveň kritik *yes* ...
toho se ale od některých lidí nedočkáš ....,prostě je potřebovat i kritizovat za nedostatky, ikdyž jsi fanda a né být zaslepenej ...
Klidně řeknu cokoliv špatnýho i na japonce ... nechci se moc rozepisovat, např. vyhýbám se GSXR 1000 K1-K2,časovaná bomba je R1 04-05 atd. ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
tak vyjmečně: ZX9R je trošku pozadu v porovnáním s konkurenci ve stejném ročníku co se týče podvozku a hmotnosti, ale zase má výkonější motor než třeba CBR900RR, dal bych si ale pozor na čelně havarované kusy, kawa má extrémě měkký rám ... při nárazu na přední kolo jsou trubky pevnější než rám a dojde k deformaci.
Hodně jich tady jezdí krátkejch, dobře je to vidět při pohledu z boku, přední kolo je jen kousek od spodní kapoty a motorka je jakoby nepřirozeně nakopnutá , při jízdě se to projevuje padáním do zatáčky a nervozním řízením v přímém směru...
Jinak je všechno o tom, jak se staral předchozí majitel , o nějaké vyložené vadě na motoru jsem neslyšel ... ,
modernizace v roce 00 až 03 se týká pouze uprav kapotáží , úpravy kyvky a pár drobností ... tudíž je tahle motorka v tuto dobu už dost zastaralá ... proto bych za stejný peníze koupil raději R1 nebo CBR929 ... to je uplně jiné svezení *yes*