zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Jsem rad, ze nejsem za jitrnici naopak nahodil jsem dalsi lakavou alternativu dle vseho;D
Dovi k te barevne kombinaci ti povim jedno, u te 390 by pripadali u me jen cerne kola (ta moznost volby tam je) protoze jedine tak v mych ocich oranz.ram hezky vynikne, kontrastuje spolu s bilima plastama...Urcite bych nevolil oranzove kola k tomu, uz by to bylo poutovy, moc oranzove uz...v tomhle jsme asi za jedno. Ale je to jen muj nazor, kazdymu se libi neco jineho.
A u te 200vky, pokud vyhraje u me ona.. bych to resil asi obmenou plastu (125 ty bile ma)...taky nechci oranzovou motorku celou, ikdyz nazivo to vypada opet lip jak na fotkach...
Taky jsem nekde cetl, ze ten ram evokuje v nekterych Ducati Monster;)...Me to z prvni nenapadlo tedy, ale mozna inspirace tam timto nahacem byt muze a podstatny je, ze je to nakonec fakt moc hezky jako celek...A uz ted myslim na to jak budu zkouset wheelie a stopiee nebo proste jen krouhat zatacky a blbnout s tou mrstnou motkou;)
Ps: Me se libi Duke jen v te bile...a s cernymi koly. A kdyz je k tomu jeste oranzovy ram je to asi uplnej strop...fakt krasavec. Na zivo me 390 dostala, ale to sem cekal.
Edit: Proc resite ty rozvody, ja osobne to proste sverim stejne servisu tedy. A ty intervaly mi prijdou ok, nez najedu 7500tis km...navic ty ventily se kontroluji az po 15tis km
Naposledy editováno 01.06.2013 13:51:09
Jde o to, ze jak tam das klasickej vyfuk... budou tam vzdy ty hnusny drzaky vedeny od sedla tak blbe (pac vyfuk je vedeny spodem a chce na to nejak rozumne navazat) a narusuje to pak vzhled podle me, nehlede na to, ze ty vyfuky jsou jak pisu vyse... casto moc velky na tu motorku, je videt proste ze nekteri vyrobci to neresi individualne...sekaj to univerzalne;/;)
Ten vyfuk co se mi libi se jmenuje Ixil, odkaz na video zde (Duke 200):
Co myslite?
Naposledy editováno 01.06.2013 13:54:05
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A co se tyce toho zpracovani, nechci to obhajovat vlastni zkusenost jeste nemam...taky vim od kluku co jezdi zavodni motokros treba, ze KTM jezdi nejrychleji , ale taky min vydrzej...Ale predpokladam, ze Duke je staveny na to, aby neco vydrzel...nejde o ostry nacini, komponenty jsou dle vseho kvalitni a motoricky ma 390 nikasil apod...bude to uz kapku ostrejsi, vyhonenejsi jak ta 200vka, ale urcite si nemohou v dnesni dobe udelat spatny jmeno treba tim, ze ten motor bude casem padat ci prd vydrzi...Predpokladam ze vyvoj jde stale dopredu, tohle by bylo mozne mozna v 90letech, kdy se jeste hodne ve vsem experimentovalo...
...Navic expanduji doslova , prodeje jim sli a pujdou stale nahoru a kdyz tomu tak je, muzou si dovolit nasadit zkratka rozumnou cenovku...Taky jsem si rikal, ze ta cena je az podezrela, ale ten Duke bude neprustrelnej.
Kdyz vidim nektery japan motky, bal bych se spis jich...Me totiz prijde, ze nekteri japonsti vyrobci trosku zaspali, usnuli na ruzich...
Tim myslim nektery zadarmodrahy nizkorozpoctovky i za cenu i okolo 150tis...
... Zatimco KTM do toho teda jde a to nezustane jen u Duka...ma prijit jeho kapotovana verze a pak jeste, jak tu nekdo zminil Dualsport, adventure verze...V tech mensich objemech je kupni sila zkratka.
Lidi zacinaji chapat, ze motorka neni o 1000ps...A trh, tedy nekteri vyrobci na to reaguji a kdo se z nich na tom nazere prvni, ten vydela nejvic.....Takze KTM ...go baby go;)! Rad je podporim.
Naposledy editováno 01.06.2013 15:59:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Stejně je zajímavé, jak redaktoři motocyklových časáků otočili.Když si otevřu nějaký časopis tak dva roky zpět, tak jak motorka měla míň jak 100koní, tak to byla mašina pro holky, za
čátečníky, rybáře nebo důchodce a teď vychvalují i stroje s třetinovým výkonem ...
P.S.A stejně mně pořád trochu štve, že Honda neudělala CRF 450L, když mohli "ztupit" ostrou 250ku...
Naposledy editováno 01.06.2013 18:38:48
Ja to mam v zivote tak, ze jsem sel vzdy proti proudu a vzdy jsem si sel svou cestou a casto sem si dik tomu prisel a prichazim na uplne jiny pohled, nez rekneme vetsina pak..
Co se tyce motorek, mam proti vam uplny prd zkusenosti...Ale uz z aut vim jednu vec, idealni je, kdyz je vaha mensi, pak nemusis resit kone navic , nemusis resit vetsi brzdy(ikdyz ja rad stejne 4-6pisty a poradny kotoucee vpredu a brzdit na posled.chvili;)...Zkratka neresis pri mensi vaze nejakou vetsi setrvacnost hmoty....At zije Colin Chapman z Lotusu, ja s tim prvni neprisel...jen mi to vyhovuje, mensi vaha, obratnost, agilnost.
Ja nikdy litat na motorce nebudu, na to mam plechovku...Motorku chci predevsim pro ten pocit svobody a to ze ja a stroj jsme celek, propojeny...chci aby byla motorka citit, aby brnela klidne i a i proto tihnu asi podvedome k jednovalcum a chci tedy, aby byla motorka lehka a obratna...a to vse nabizi dual sport ci ten Duke;)
Jakakoliv motorka nad 160kg mi prijde prehnane tezka...ale jsou typy motorek kde tomu tak musi byt asi, ale ty me mijeji, aspon zatim.
Samozrejme kazdy to ma jinak, nekdo chce jezdit bomby na motorce a ma na to i talent, najde se v tom...a ja to chapu..Vzdy jsem rikal, sedni a jezdi v tom v cem se dobre citis...kdyz to neni ono, jdi od toho nebo se zabijes.
Ja beru motorku ciste jen jako relax...jako dalsi spestreni v zivote, cil. Driv jsem na ni ani nemyslel, protoze vim ze motorka je vetsi emocionalni zalezitost jako jizda v aute (ikdyz jak kdy,ale furt okolo sebe neco mas!) a zabil bych se na tom.....Dny kdy i na verejny silnici jsem v aute skakal treba ve 180ti, bral protahovaky na okrsce i ve 200km/h pomalu...ty jsou nastesti pryc;)...
Samozrejme strach tam stale z te motorky je, ale spis z okolniho provozu a ridicu co nekoukaj do zrcatek apod...Nicmene to bych si tu motorku nikdy nemohl koupit... kdybych myslel na to jak tady vetsina lidi ridi, clovek musi na te motorce zkratka dvakrat vic predvidat..
A motorka ma byt slyset, cejtit a mas stihnout si ji uzit...a na to xxx koni ja zkratka nepotrebuju.
Ale v autech to bylo stejny a je...vsichni se predhanej v sile, honej kone, ale na vahu a to jak to nakonec funguje se soustredi maloktera automobilka ...rikam tomu auta pro pozery, pro jizdu po rovince pak...
Kdyz jsem mel treba Clio co melo 900kg a 180ps to bylo neco..dneska maj vsechny predokoly pomalu 1,5tuny to je des, to pak muzes mit supr brzdy apod a stejne to jde ze silnice, kdyz prijde na to nejpodstatnejsi-zatacky....ale vyjimky jsou nastesti vzdy;)
Naposledy editováno 02.06.2013 10:27:16
intuic píše: NOB:Taky často s kolegou řešíme smysl 35kw "levných" Hond řady NC 700.Jen za o něco málo větší spotřebu, kterou u těchto motek v recenzích vychvalují jsem jezdil na těžkém, neaerodynamickém Triumphu Bonnevillovi s 50kw výkonu a skoro 900ccm objemu.A dát 150000 KČ za mašinu, která váží 200kg, stejně jezdí úsporně tak do té stovky a to na hladkých gumách, když téměř totéž zvládne o 50kilo lehčí a výrazně levnější dualsport na hrubém obutí, se kterým může i do terénu...Výhodu mají jen v krouťáku a nosnosti...
Stejně je zajímavé, jak redaktoři motocyklových časáků otočili.Když si otevřu nějaký časopis tak dva roky zpět, tak jak motorka měla míň jak 100koní, tak to byla mašina pro holky, za
čátečníky, rybáře nebo důchodce a teď vychvalují i stroje s třetinovým výkonem ...
P.S.A stejně mně pořád trochu štve, že Honda neudělala CRF 450L, když mohli "ztupit" ostrou 250ku...
To naše CRFko neni žádná ztupená verze ostrýho endura nebo mx, je to od základu uplně jiná motorka s uplně jinym motorem. Ale 450 verzi tý naší udělat už dávno mohli, asi by byla volba jasná Taky by záleželo na ceně, viděl bych to tak na 130-140 tis. max. Bohužel, je to zatím jen mokrý sen
Naposledy editováno 03.06.2013 17:20:40
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
v předu mám Brigestone TW301
wario píše: Poradtě zadní pneu na WR250R rozměr 120/80 R18 . zvažuju brigestone TW302 , michelin T63 nebo pirelli MT21 , jezdím město a okolí ale obcas chci i trochu do terénu .
v předu mám Brigestone TW301
Ta 302ka je vzadu origo z výroby; zkušenost s ní na silnici velmi dobrá, s ostatními ale bohužel žádná.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Kdepak, tady je to mrtvý na spodek...
Kolik už máš celkem najeto? Já se zatím nějak časově nedokopal k té první servisce, tak snad začátkem příštího měsíce - udělal bych si tu výměnu oleje a filtru sám, ale asi by se pak v Hondě cukali ohledně záruky
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Chci se zkusit poptat na jiných dealerstvích na jejich tipy...
Naposledy editováno 19.06.2013 15:18:04
Je jasný, že na náš chuďoučkej trh se dostane zlomek z toho, co se dá dostat ve světě Asi to bude objednávka ze zahraničí, ale třeba i ne, uvidíme. Laďák budu řešit až příští rok
http://shop.yoshimura-jp.com/en/product/syousai.php?id=15117
http://bestdualsportbikes.com/crf-250-l-products/62ckv4xcc98b1k2327sytd910r40dl
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |