1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
SLEEPER píše: jeee, to je porad dokola...
Tim, ze clovek vysedne, zmensuje naklon motocyklu (na vode se treba jezdi tak, ze je jezdec mrte vysedlej a motorku tlaci, co nejvic od sebe, aby minimalizoval naklon motocyklu). Je to kvuli adhezi, tedy moznosti prudsi akcelerace / brzdeni...
Vsak si to zkus, az na to prijdes zjistis, ze te to nejen bavi, ale i to, ze jedes bezpecneji.
to je ale něco jinýho než vystrkování kolena.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Pokud mas perfektni praci s plynem tak je neco spatne s posezem nebo hodne mekkej podvozek. To ze by jsi mel stupacky moc nizko a musel jsi kupovat prepacko ciste jenom kvuli tomuhle si myslim ze je nepravdepodobny.
Naposledy editováno 18.06.2013 15:51:58
1 reakcí na tento příspěvek kolinko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
SLEEPER píše: ano, jezdci tridy mcr/alpe adrii apod., jsou na brzdach vice v predu, az pri nakopnuti motorky plynem, presunuji pozici dozadu...
Aha, no tak je to mozne ze zavodnici to tak delaji. Ale je to divne, kdyz brzdi, tak taky potrebuji nejakou vahu na zadek...
Stev> pokud je clovek vysedlej a nedosahne vystrcenym kolenem na zem, je to pro nej signal, ze muze poradne gasovat.
A nebo je to signal, že máš krátké nohy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
a vubec, prestan u toho premejslet a zacni to mit vic v pytchi!
e: se podivej, jak jezdi bratr. Ma starou tezkou devinu, u kt. podvozek davno nefunguje a koleno da v kazdy zatacce... proste to ma v pici....
Naposledy editováno 18.06.2013 16:39:35
1 reakcí na tento příspěvek kolinko
1 reakcí na tento příspěvek kolinko
Flisker píše: ... nevim jestli se to zda jenom me, ale ... ja kdyz davam koleno tak to uz letim silenej kotel. Tak me docela zarazi jaka se okolo toho strhla debata a nikdo vlastne nebručí, pritom kdyz nekdo rekne ze jel 200 tak to uz je tu kopa moralistu
Noprotože většina lidí kolínko nikdy ani nezkusila tak to ani neví
1 reakcí na tento příspěvek kolinko
2 reakcí na tento příspěvek kolinko
Vypadá to asi tak nějak
[IMG]
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
poli46 píše: Vzadu musíš sedět kuli správnému rozložení váhy mezi obě 2 kola, lepčí je se držet vzadu i na brzdach aby se tak neodlehkaval zadek a nedocházelo tak k litani zestrany na stranu při agresívním brzdění. Ale ta síla je tak velká ze tě to chtě nechtě stejnak trochu posune..
si teda myslím,když v zatáčce odlehčíš předek a akceleruješ,tak 100pro ležíš!!! asi píšeš nesmysly!!
3 reakcí na tento příspěvek kolinko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
lukaR1 píše: vysednout vic , a nebat se to naklopit prostě se na..r a strhni ji v ty zatačce jak když sni chceš praštit musi to jit !taky dej aspoň 90km hodině .........
proč aspon 90km/h??? koleno se dá brousit v 50 stačí zahřát gumy
endemit píše: jak uz tu padlo, nohou musis stat na stupačce špičkou, to je hlavní! a pak taky vysedni ještě pořádně zadkem ze sedla jak netopír, no a výsledek na sebe nenechá dlouho čekat. První škrtnutí kolenem pro mě osobně bylo skoro více emoční než první zásun (rozuměj penetrace- vlastně taky škrtnutí... :) ) R.
přirovnávat kolínko se zásunem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
scyplag píše: si teda myslím,když v zatáčce odlehčíš předek a akceleruješ,tak 100pro ležíš!!! asi píšeš nesmysly!!
mrkni na pneumatiky. která má větší styčnou plochu, přední nebo zadní? takže ta která ji má větší logicky přenese i větší zatížení. tím, že vlítneš do zatáčky, tak na kterou pneu si myslíš vlivem zpomalení, brždění, dostředivé síly bude přeneseno větší zatížení? na přední. proto se zatáčka musí projíždět pod plynem, aby se přeneslo více zatížení na zadní tlustší gumu a proto má i logiku přenesení váhy na zadek. přední kolo ti usmýkne hlavně tehdy, pokud budeš rychlý do zatáčky a ještě ubereš plyn, tlumiče se stlačí, přetížíš ho. samo, že na výjezdu, kde tomu dáváš, je lepší těžiště zase přesunout, aby se neodlehčovalo přední kolo