1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
Ale být Tebou to neřeším - rozdíl 98k vs 109k na tomto motoru ani nepoznáš.
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
Na cizích fórech jsem četl o jiném SW v ŘJ (Švýcarský), nejlepší bude poptat se přímo v Hondě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 - 72 kw
Paťa. píše: No nevím, jiné vačky se dávaly snad před 15-20 lety,
2013 - 1998 = 15let
to to leti
Naposledy editováno 17.06.2013 14:42:58
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 - 72 kw
dna píše: 2013 - 1998 = 15let
to to leti
Myslel jsem spíše starší karburátorové motorky, třeba CBR1000F - "německá" verze měla 100k, otevřená tuším 136k a byly tam právě jiné vačky, ano, je to 20 let.
Od dob elektroniky a snižování nákladů by byl výrobce sám proti sobě - konkrétně o zavřených VFR jsem četl, co jsem napsal výše...
2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
kaw.38 píše: Chlapi čekám balík s koncovkou Sharon. Rozhoduji se zda si mam ke koncovce pořídit kn filtr. Nedojde tím k nějakému propadu , aniž bych to dával ladit na brzdě. Nemam s tím žádnou zkušenost. Pokud to ma někdo na svém VFR poraďte. Díky moc
samozřejmě,že se to rozdupe...
už se to tady řešilo bambilionkrár.bude to méně,nebo více horší.já to fakt nechápu,proč tam lidi valí ty ostré filtry-propustí to hromadu bordelu do motoru,jede to hůř,drahé to je...,ale je to prostě ostré!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 - 72 kw
Když ale nasadíš filtr s větší propustností, už to motor rozhodí dost znatelně, směs se ochudí a opět následuje střílení, podpálení ventilů a v kritickém případě to může skončit i "propálením" pístu, i když to hrozí spíše u dvoutaktů.
Pokud namontuješ toto vše, pak je nejlepší zajet s motorkou někam, kde mají brzdu a opravdu slušné vybavení, tzn. zejména lambda sondu (pro kontrolu odladění směsi) a hlavně i silný ventilátor (spíše fukar), kterým se při zkoušce motorka ofukuje, což jest nejen kvůli chlazení (kor u vzducháčů, což ale není Tvůj případ, i když i na vodníku se to projeví též - na velkém výkonu by nemusel ventilátor na chladiči ("sahara") stíhat motor uchladit), ale zejména, má-li motorka náporové sání .
Jde zkrátka o co nejvěrnější nasimulování jízdních podmínek. Zrada jest ovšem v tom, že motor potom bude naladěn na konkrétní kombinaci propustnosti filtru a výfuku a pokud potom něco vyměníš, nebo "vrátíš zpět", motor už nebude fungovat dobře a ladění by se muselo opakovat. V souvislosti s tím pozor na to, pokud má koncovka vyjímatelnou tlumicí vložku a homologace platí (pochopitelně) pro koncovku s nasazenou vložkou. Potom pozor na to, abys nedopadl třeba takto .
J.M.K. píše: kaw.38> Když jen vyměníš koncovku, tak se moc nestane, jen to bude víc řvát a trochu střílet. Na silné střílení ale pozor, to může podpálit ventily - potom je třeba obohatit směs.
Když ale nasadíš filtr s větší propustností, už to motor rozhodí dost znatelně, směs se ochudí a opět následuje střílení, podpálení ventilů a v kritickém případě to může skončit i "propálením" pístu, i když to hrozí spíše u dvoutaktů.
Pokud namontuješ toto vše, pak je nejlepší zajet s motorkou někam, kde mají brzdu a opravdu slušné vybavení, tzn. zejména lambda sondu (pro kontrolu odladění směsi) a hlavně i silný ventilátor (spíše fukar), kterým se při zkoušce motorka ofukuje, což jest nejen kvůli chlazení (kor u vzducháčů, což ale není Tvůj případ, i když i na vodníku se to projeví též - na velkém výkonu by nemusel ventilátor na chladiči ("sahara") stíhat motor uchladit), ale zejména, má-li motorka náporové sání .
Jde zkrátka o co nejvěrnější nasimulování jízdních podmínek. Zrada jest ovšem v tom, že motor potom bude naladěn na konkrétní kombinaci propustnosti filtru a výfuku a pokud potom něco vyměníš, nebo "vrátíš zpět", motor už nebude fungovat dobře a ladění by se muselo opakovat. V souvislosti s tím pozor na to, pokud má koncovka vyjímatelnou tlumicí vložku a homologace platí (pochopitelně) pro koncovku s nasazenou vložkou. Potom pozor na to, abys nedopadl třeba takto .
Ke strileni do vyfuku - nemelo by vadit strileni behem brzdeni motorem. Ale pokud to strili okamzite po zavreni plynu tak je to moc chudy.
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
kaw.38 píše: Zatím tam hodím otevřenou koncovku , ta by snad neměla vadit. Na ostatních motorkách jsem ladaky měl a bylo vše ok. Tady si nejsem jisty s katalyzátorem.Stim filtrem pokusím se poradit přímo u Hondy. Nejspíše tam koupím novy orig.Hondy. Chlapi díky za vaše názory
Filtr bych nekupoval primo u Hondy ale treba tady:
originalmoto.cz/index.php
Meiwa dela filtry pro Hondu a je to ten samej, u me na VTR stal polovinu co od Hondy.
S laďákem je třeba to vyzkoušet, znám pár lidí, kteří tuhle kombinaci jezdí s jinak neupravenou motorkou (žádný dynojet atd), mnohdy je cítit propad ve spodních otáčkách, kdy motoru chybí protitlak výfuku. Ale taky není laďák jako laďák (průchozí roura)...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |