tak už za sebou mám první kolizi. Jestli se to dá tak nazvat.
Tak už patřím k té polovině co už ležena pod mašinou. Dneska jsem slavil ujetých prvních 1000km. A v tom mě vlítlo něco do oka i přez zavřenou helmu. Tak jsem oko zavřel a pomalu jsem přijížděl ke krajnici. Byl tam štěrk. Najížděl jsem asi 10km rychlosti. Kdežto mě ustřelilo kolo a já letěl. Mašina na boku. Položená. Poškrábanej vejfuk blinkry.. Stupačky pohlý a nádrž promáčknutá ve velikosti a tvaru pětikoruny.
Nasranej sem byl jak cyp. Abych zkrátil tenhle svůj výlev. Prosím o rady co dělat, když je v zatáčce šťěrk a já ho vidím na poslední chvíli. ( v zatáčkách jezdím pomalu 30-40km )
To, že nemám jezdit kdekoliv, kde je štěrk jsem se poučil dneska. I s muchou v oku už bych tam nejel.
Díky za rady. A jestli se někomu stalo něco podobnýho a podělí se . Budu jen rád.
1 reakcí na tento příspěvek První kolize
1 reakcí na tento příspěvek První kolize
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kolize
1 reakcí na tento příspěvek První kolize
co mam delat kdyz mi upadne namazanej krajic?
co mam delat kdyz se mi protrhne toaletak?
uplne idealni kdyz zacinas padat je dal plnej kotel, sice si na 100% rozbijes drzku, ale aspon upozornis ostatni aby se otocili a mohli koukat, neni horsi pocit kdyz sebou nekdo praskne a ja koukam zrovna jinam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kolize
Dundy píše: fafo> Právě jsem jel asi 10km.. A už nebrzdil. Nemám páru proč mě to tak ustřelilo. Byl tam menší výmol, ale těžko říct.
soucinitel odporu vzduchu a prilnavosti, lomeny ojetosti pneumatiky a pricteny k velikosti mouchy v oku rovna se v prime umere tahu ktery pusobi na predmet smerem ze silnice, tudiz se zachranis jedine tak ze zvysis velikost mouchy v oku, jakmile to bude aspon cmelak dostavas se do kladnych cisel v tahu ze silnice a mas vetsi sanci preskocit prikop a pokracovat v jizde lesem, loukou, kukurici...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kolize
chceš aby se hlásili všichni, co už sebou flákli? tak se taky hlásím.
ale to všechno už je tady taky stokrát.
možná jsi to takhle nechtěl slyšet, možná jsem nepochopil otázku...
3 reakcí na tento příspěvek První kolize
1 reakcí na tento příspěvek První kolize
motovlk píše: Jo jak píše Sir Indy . Do poslední chvíle ubrzdit co jde a pak s trochou plynu , jen aby to točilo kolem to zkusit vybrat. Jo a nezmatkovat ,i když se to zdá bejt v prdeli. Asi se to moc trénovt nedá . Prostě až se ti to stane poněkolikátý , tak už bude hlava chladnější.
Neco se da natrenovat na offroad motorce, kdyz se naucis driftovat na polnackach tak mas urcite vetsi sanci ustat smyk na sterku na silnici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kolize
Funni píše: Na štěrku je dobrý přidat plyn, odlehčíš tím přední kolo a zmenšíš riziko jeho podklouznutí. Sice nejspíš chytneš smyk na zadním kole ale to se dá ustát.
S tím nesouhlasím.
Na štěrku se dá i brzdit a to klidně přední, ale musíš jet rovně. Já radím co nejdéle do zatáčky na štěrku brzdit přední u SS u těžších strojů i trochu zadní a být připraven chytnou moto nohama.
Prostě rovně na motorce přejedeš vše i led nebo dřevěný hranol viz mé založené vlákno.
Si to někde vyzkoušejte, že lze brzdit přiměřeně i na štěrku, ale jen rovně. A když to půjde do smyku, tak hned pustíte brzdu a hned se to chytne, ale zásada je rovně.
Sršeň ale hlásá, že když se díváš co nejvíce dopředu, že tě štěrk nemůže překvapit Jsem se s ním hádal na fejsbůčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První kolize
Danielos píše: S tím nesouhlasím.
Na štěrku se dá i brzdit a to klidně přední, ale musíš jet rovně. Já radím co nejdéle do zatáčky na štěrku brzdit přední u SS u těžších strojů i trochu zadní a být připraven chytnou moto nohama.
Prostě rovně na motorce přejedeš vše i led nebo dřevěný hranol viz mé založené vlákno.
Si to někde vyzkoušejte, že lze brzdit přiměřeně i na štěrku, ale jen rovně. A když to půjde do smyku, tak hned pustíte brzdu a hned se to chytne, ale zásada je rovně.
Sršeň ale hlásá, že když se díváš co nejvíce dopředu, že tě štěrk nemůže překvapit Jsem se s ním hádal na fejsbůčku
Vsak tady se bavime o sterku v zatacce. Na rovine to opravdu neni problem. Ale nesouhlasim s tim ledem, tam udelas malickatej pohyb a ihned lezis, rovne nerovne.
SirIndy píše: Vsak tady se bavime o sterku v zatacce. Na rovine to opravdu neni problem. Ale nesouhlasim s tim ledem, tam udelas malickatej pohyb a ihned lezis, rovne nerovne.
A co je před zatáčkou? Rovinka většinou a co se dá v zatáčce? Jet i rovně, prostě brzdit co nejdéle rovně a jde to i když sršeň tvrdí něco jiného.
Nesouhlasíš s tím, že jde led přejet? Mi mírně ujely obě kola na ledu 2x na FJR, jakože jel jsem rovně a cítil jsem ztrátu adheze obou kol a vybalancoval jsem to tak, že jsem jel rovně a pneu nepřenášely a ani nemohly žádné síly do stran. Tak s čím nesouhlasíš?
slanecek píše: soucinitel odporu vzduchu a prilnavosti, lomeny ojetosti pneumatiky a pricteny k velikosti mouchy v oku rovna se v prime umere tahu ktery pusobi na predmet smerem ze silnice, tudiz se zachranis jedine tak ze zvysis velikost mouchy v oku, jakmile to bude aspon cmelak dostavas se do kladnych cisel v tahu ze silnice a mas vetsi sanci preskocit prikop a pokracovat v jizde lesem, loukou, kukurici...
Dobře jsem se nasmál..Doufám že toho čmeláka nepotkám Nic méně, trocha soucitu by neuškodila. Přeci jen je to začátečník a žádný učeny z nebe nespadl. Je dobře že se svěřil a že hledá způsob jak zabránit tomu aby se to neopakovalo. :)
Naposledy editováno 28.08.2013 21:03:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
netočící se ventilátor Honda VT 600 Shadow | zručák | 5 | 6.9.2024 v 10:01 1Gabo |
servisní manuál Honda VT 600 Shadow | zručák | 2 | 3.9.2024 v 07:59 kawarer |
Honda shadow VT600 Honda VT 600 Shadow | chibah | 17 | 25.8.2024 v 06:34 MungoJerry |
vůle na protihřídeli Honda VT 600 Shadow | zručák | 2 | 13.7.2024 v 13:56 zručák |
Prední ráfek a prední svetlo - ais ... Honda VT 600 Shadow | 1Gabo | 4 | 24.1.2024 v 10:12 1Gabo |