Proč?
1) není nás moc. Na majitele tohoto kladiva narážím spíše sporadicky, čímž se dostávám k druhému bodu -
2) Wild je svou koncepcí (mohutný motor v trubkovém rámu s minimem plastů) jako dělán na přestavby a úpravy všeho druhu, od radikální přestavby po decentní customizace, čímž volně přecházím k dalšímu bodu
3) zkušenosti. Sdílení, nadávání, chválení, stěžování, chlubení, doporučení, rady a zkušenosti všeho druhu dle hesla "Wildstaristi všech zemí, pokecejme si!".
4) přestavovali jste? Překopávali? Máte díly na Wilda, ať koupené či vyrobené, a válí se vám doma? Sháníte naopak něco? Nebo jste s tím nedejbože švihli a nějaké originál díly by se vám náramně šikly? Sem s tím!
5) máte dobrou zkušenost se servisem? Nebo naopak, Servis NEVER MORE? Podělte se!
Záhlaví budu pravidělně updatovat, jak mi vletí pod ruku cokoli, co by majitelům tohoto osobitého stroje mohlo pomoci.
WildStar webovky
wildstar.cz - mrtě a mrtě opravdu dobrých rad stran XV 1600
galerie Custom staveb - přestaveb Wildstar tamtéž, skvělá inpirace
manuál ke stažení pro US verzi, pdf
WildStar customizace, díly
hellriser customs - asi největší databáze a prodej custom dílů na WildStar, US shop
němečtí ThunderBike dobrá dostupnost, vysoká kvalita materiálů i provedení
Erik Zeman Cycles, zakázkové stavby a přestavby motocyklů, s WildStary mraky zkušeností
Kam se nemusíte bát dát vašeho mazlíka servisovat?
Praha MV2
Olomoucko AngelRacing
Ostravsko pan Jiří Ježek, telefon 602 569 724; dále Moto AV Bílovec, Petr Vavrečka 774 893 120
Naposledy editováno 29.06.2011 20:20:58
Pomozte ho rozjet!
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar
PetrXX díki už mám vybranú
Mašer ja netvrdím že sa vlní ja som sa to len dočítal.Ak hovoríš že je to v pohode tak to je len +
čo hovoríte na ten zvuk ?
Hned na začiatku dajte pauzu a všimnite si že na tachometri ukazuje 20míl/h.Je to vadné však?
Ani ten tacháč sa mi nezdá wildy mali taký biely podklad.. A nie tú hviezdu.
Naposledy editováno 09.09.2012 19:07:26
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar
1. WildStar slet
Termín: 20.července 2013
Čas : 13:00
Místo: Skuteč, Restaurace U Kamenné studny
Přihlášení:
War22 - Neratovice
WVigo - Moravská Nová Ves
Mašer - Praha
Liborwrc - Česká Lípa
vahon-láďa - Čestice
grgatchen - Praha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
Možnosti jsou v zásadě tři, z čehož jsem dvě osobně vyzkoušel:
1) úplně jej odstranit a karburátor napojit natvrdo na nádrž - jede to zcela bez problémů, jediné, co jsem zpozoroval, byl nerovnoměrný chod motoru na bočním stojánku, kdy náklon bere hladinu benzínu útokem (aneb Newton v praxi);
2) přemístění čerpadla do pravého zadního kastlíku (nepraktikoval jsem, protože mám mírnou obavu z umístění čerpadla vedle relátek);
3) umístění čerpadla pod nádrž ke krku řízení.
Jak na to?
Shoďte nádrž a sedlo. Na levé straně motoru shoďte celý bazmek, držící čerpadlo a průtokový filtr. Sundejte i kovovou trubici, sloužící coby mezikus mezi čerpadlem a karburátorem (bacha na dva kablíky, které jsou k němu fixovány).
Gumový nesmysl, držící čerpadlo a filtr u sebe, shoďte z kovového držáku, který jste úspěšně demontovali, a gumu úhledně ořežte kolem čerpadla. To, co vám zbyde, už nebudete potřebovat (tedy mimo filtr a pružinové kryty hadic).
Hned pod krabičkou na klíček u krku řízení je plácek, kam čerpadlo hezky vejde pod nádrž. Pokud jste customáři a nemáte origo přední světlo, máte mrťě kabelů právě v onom prostoru, takže to je chvíle boje o lébensraum pro čerpadlo.
Čerpadlo umístěte (z pohledu jezdce) vývody na pravou stranu; levou část tlačte mírně na levou stranu, ať máte napravo prostor pro hadice.
Jakmile máte kýženou polohu, doporučuji čerpadýlko fixnout obyč drátkem a vyzkoušet si, že při nasazení nádrže je vše OK a máte napravo dostatek prostoru pro palivové hadice.
Poté spácháme připevnění čerpadla jednorázovými stahováky (věřím, že lze i vyrobit - dejme tomu z původního držáku - kvalitní držák, ale hodil jsem na to bobek.)
Jakmile máme zafixováno, přichází nasazení hadic a filtru. Použil jsem 8mm hadice od Good Year. Padl celkem cca 1m.
Začal jsem napojením hadice od čerpadla ke karburátoru, poté napojení kratšího kusu hadice na vstup k čerpadlu s filtrem (bacha na směr filtru, je tam šipka). Tuto hadici coby vnější jsem opatřil pružinovým opletem, a opět fixace kabelu i filtru pomocí jednorázovek.
Poté natažení hadice od filtru naskrz na vstup od nádrže - opět druhý pružinový oplet, ať se hadice neomlátí o rám či hlavu motoru (moc místa tam není).
Při nasazování nádrže jsem zjistil, že mám příliš málo místa pro spojky kabelových svazků, vedoucích k rychloměru, takže vedení jsem svedl na druhou (levou) stranu. S tím ale nemusíte mít v origo stavu elektriky problém.
Zbytky z operace jsou zhruba toto - pokud vám toho zůstane výrazně více, něco je špatně
Složení zpět - tedy kontrola kabeláže, spojení vedení, umístění hadic, aby někde něco nemlátilo o sebe (Wild vibruje jak stará vydra), ideálně vést jednou stranou rámu kabely (u mne nalevo) a druhou stranou palivové hadice (pro sichr), případně opět jednorázovkami zajistit proti pohybu (padlo jich docela dost). Nasadit nádrž, opět kontrola, že nic není skřípnuté (tady bacha na nasazování versus hadice od čerpadla!), nasadit sedlo, spojit palivovou hadici s výpustným kohoutem nádrže - jste Good To Go
(upozornění - čerpadlo při spuštění (otočení klíčkem) zlehka rezonuje o nádrž, takže je mírně více slyšet. Tohle se týká ale jen startu, za jízdy jsem neslyšel jakýkoli jiný zvukový projev.)
Výsledný efekt - krásné véčko motoru:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
PetrXX píše: MedWed> njn.. už mám pohromadě dva šroubováky, kombinačky a pár klíčů, tak mě svrbí ruce (: WR už mám skoro po GO, takže je na řadě Wilík.. poté asi začnu skládat za starého harampádí bobbera nebo co :D
mazej radsi k planovacimu stolu :D :D
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar
Co ty to máš za ročník? Ten černej motor mě mate.
A jak to bude s táhlem sytiče?
Přijedeš nám to ukázat do Skutče?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
Černý motor proběhl v rámci úprav, původně byl matně stříbrný a mě se to nelíbilo, no jinak je to ročník 1999.
No a vzhledem k tomu, jak mám Skuteč hrozně daleko, se tam možná přijedu mrknout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XV 1600 WildStar
PetrXX píše: Táhlo sytiče mám zatím narychlo fixnuté na držáku hyperchargeru na pravé straně.
To táhlo jde otočit na pravou stranu bez újmy na funkčnosti?
Mašer. píše: To táhlo jde otočit na pravou stranu bez újmy na funkčnosti?
Zcela bez problémů. Lanko je v bovdenu a úhlování vstupu do karburátoru (přes kovové kolínko) směrem dolů to umožňuje bez vzniku nežádoucího lomu, jinými slovy to je ve finále téměř stejně prohlý bovden jako když to je vytáhlé na levou stranu.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar
Po dlouhém vybírání značky jsem zjistil že zůstanu u Yamahy, teď vybírám mezi XV 1600 Wild Star a XV 1700 Road Star, a rád bych zjistil pár věcí.
Od kdy do kdy se vyráběli, jaký je rozdíl servisu, je lepší karburátor nebo stříkačka, je nějaký "špatný" ročník no prostě na co se zaměřit..
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XV 1600 WildStar
Já osobně bych se zaměřil na celkový stav motorky. Ruce pryč od kusů napadených garážovými tunery. Jinak těžko říct, co je lepší jestli 16 nebo 17, jestli karbec nebo stříkačka, každýmu vyhovuje něco jinýho,to už musíš sám podle sebe.Hlavně, že je z čeho vybírat.
Naposledy editováno 29.01.2015 07:47:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk cobra Yamaha XV 1600 WildStar, Yamaha XV 1700 Warrior, Yam... | petrscz | 0 | 6.8.2024 v 14:32 petrscz |
Motor zdechnul, ozývá se drnčení a ... Yamaha XV 1600 WildStar, Yamaha XV 1700 WildStar | ZaFr | 11 | 20.6.2024 v 20:06 MartinXL650V |
Yamaha wildstar nejde startovat Yamaha XV 1600 WildStar | Plankton | 7 | 20.6.2024 v 07:48 Mašer. |
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar | georges63 | 4 | 30.5.2024 v 14:18 georges63 |
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar | čáslava | 2 | 11.4.2024 v 17:58 ja1 |