po dlouhém výběru, a pročítání mnoha stránek jsem se rozhodl pro Virago. Chvíli jsem různě hledal, až jsem ji chtěl opravdu osedlat - i kdyby to nebyla ta pravá. Proto jsem se vypravil do KHmoto, kde jsem prve vyzkoušel jedenáctku, pro kterou jsem se rozhodl. Stav chromů mě ale proti fotkám dost zklamal. Později jsem prošel kolem modré 750, která se mě jevila v podstatě ve stavu nové motky. Bylo proto rozhodnuto - i za daleko větší peníz. No ale co už. Papíry se vyřizují, v úterý bude snad nachystaná.
Vás bych rád poprosil o nějaké rady v podstatě začátečníkovi. Nejsem žádný řidičský učeň, ale silnější motorku jsem v podstatě nikdy nevlastnil, zatím jenom samá chrchlata. Jezdil jsem sice z ledasčím, ale asi ještě dlouho se budu cítit jako motorkářské ucho. Tedy potřebuji rady jak takové ty řidičské - myslím, na co se vyloženě rádo zapomíná, ale především mám na mysli rady stran chování se k viragu. To znamená, na co nejprve se mám podívat, na co si dávat pozor, jak se k ní chovat za studena, jak za tepla... rád bych, aby zůstala v dobrém stavu co nejdéle. Už tady od Vás vím, že odchází volnoběžka, ta se zdála být naprosto v kondici, start byl až neuvěřitelně hladký, a rychlý. Motor běžel hladce, netřepal, zvuk ok. Všechny skupiny opravdu velice zachovalé.
Děkuji předem všem, kteří budou mě ochotni trochu uvést do tohoto světa
1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem nový, sbírám informace
1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
je tam 11 dilu ZAK....
Naposledy editováno 01.07.2013 13:53:58
Ale tak já se možná blbě vyjádřil - necítím se vyloženě jako úplný pako, ale prostě vyježděnej hold nejsem. Budu se učit trpělivě, a vono to půjde. Na autě mám víc jak půl mega, a zatím bez nehody.
1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
Virago není motorka která tě překvapí. Neboj se ničeho, sedni a jezdi. Podle mých zkušeností dobře to brzdí, výkonu to má taky dost(nedej na ty rady , že objem ničím nenahradíš). Já většinou jezdím ve dvou a nemám s jízdou problém. Taky jsem nesedlal žádné silné stroje, měl jsem jawu 250, pak 25let klid a najednou "dračici". Sedl jsem , přidal plyn a hele , ono to jede. Mám s ní naježděno nějakých 25000km a naprosto v pohodě. Mnoho zdaru a hlavně "kolama vždy k silnici. "
Kupoval jsem jí taky v KH moto. Pak putovala hned do servisu na prohlídku, výměnu filtrů a náplní. Tam mi řekli, že to byl dobrej kup, že je suprově udržovaná. Takže spíš záleží na tom, jak se k ní původní majitel choval. Já bych do KH moto šel znovu.
2 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
je doma, už mám první kilometry za sebou. A je to myslím naprosto v pohodě. Jezdí opravdu hezky, po mechanické stránce se tomu nedá nic vytknout, esteticky není zasažená tunerem, chromy jsou fakt moc pěkný. Byl jsem překvapenej, jak se dají dobře dávkovat brzdy Dnes jsem nemohl nějak dospat, tak jsem se prostě kolem jedné v noci oblíkl, a šel se projet Fakt myslím, že to půjde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem nový, sbírám informace
mr1 píše: Díky všem
je doma, už mám první kilometry za sebou. A je to myslím naprosto v pohodě. Jezdí opravdu hezky, po mechanické stránce se tomu nedá nic vytknout, esteticky není zasažená tunerem, chromy jsou fakt moc pěkný. Byl jsem překvapenej, jak se dají dobře dávkovat brzdy Dnes jsem nemohl nějak dospat, tak jsem se prostě kolem jedné v noci oblíkl, a šel se projet Fakt myslím, že to půjde.
Tomu bych rozuměl , ale dneska už to nedělej bo tě to spláchne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem nový, sbírám informace
Fotky se pokusím nějaký nacvakat, ale až z toho na chvilku slezu a budu mít na to čas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem nový, sbírám informace
mr1 píše: jongi> to se nedá, jezdím v podstatě celej den
Fotky se pokusím nějaký nacvakat, ale až z toho na chvilku slezu a budu mít na to čas
3 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
V létě by po hodině stání motor měl chytit i bez sytiče. Nejspíš máš nízké volnoběžné otáčky, nebo trochu chudou volnoběžnou směs (což může být způsobeno spoustou faktorů).
Taky většinou držm motor od dvou tisíc výš. Níž to nechávám padat jedině při posouvání v koloně nebo šinutí z kopce, kdy nepředpokládám potřebu náhlé akcelerace. Z nižších otáček se motor posbírá taky, ale chce to přidávat plyn postupně. Naštěstí má Virago klikovku na kuličkových ložiscích, takže to není na podtáčení tak choulostivé, jako kluzná pouzdra.
1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
já se v tom postupně nějak najdu. Nejhorší je, že sem s ní začal jezdit do práce, a čumím na ni přímo z okna. Takže se ani až tak nedokážu soustředit na hoknu, a navíc se mě chce už po třech minutách sednout a pelášit někam do dálek.
Další otázky: kdy mě tohle přejde???
mr1 píše: Pak se chci zeptat, v jakých otáčkách to tak držíte pro normální pohodovou jízdu? Mě se nějak od ucha zdá, že pod dva tisíce by to moc nemělo jít. Ten motor by to jistě utáhl, ale nějak se mě to prostě uchem nezdá. Jak to taháte?
To víš, to není D5 ani TDI Sorry, musel jsem, dvojitej kolego Jinak užívej ve zdraví a hodně kilometrů bez karambolů
1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
Mám otázku - i když se olej tváří jako po výměně, chci to prostě vyměnit. Jaký dáváte?
mr1 píše: Tak už sem propálil myslím třetí nádrž a mám pocit, že sme kámoši. Fakt pohodová, ovladatelná a předvídatelná motorka. Docela dobře to dáváme i ve dvou, a už přemýšlím nad nějakou motodovolenou. Děti to asi chvíli nezkousnou, ale nějak to dopadne
Mám otázku - i když se olej tváří jako po výměně, chci to prostě vyměnit. Jaký dáváte?
já Motul 5100 10W40
1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
1 reakcí na tento příspěvek Jsem nový, sbírám informace
včera jsem dělal olej, a trochu mě zarazilo, že při výměně filtru musím demontovat držák stupačky? Je to sice na dvou matkách, ale je to prostě pidiúkon navíc. Jenom se blbě ptám - opravdu je to nutný oddělat nebo je na to nějaký grif? A další, důležitější bod: podle mě tam byl filtr naopak. Patří ta vložka dírou ke mě? Ne dírou do motoru? To víčko filtru je vrtaný mezi dvěma o-kr., touto dírou podle mě valí olej do vložky. Na původní vložce (filtru) bylo těsnění docela vymačkaný, takže tlakem ten oleje tama zřejmě proudil všude možně kolem filtru. Na magnetu čisto. Oleje sem vypustil 4 litry! V manuálu je napsáno 3,1L, na nalévací zátce 3L. Nalil jsem teda 3,1+ a doufám, že je to dobře. Jenomže dnes ráno, při vytočení nad 5t a asi 700m jízdy (120km/h?) mě na krátko svitl olej. Po opakovaném vytočení jsem to už nepozoroval, ale je pravda, že jsem to neměl kde rozjet na delší dobu. Je možný, že by toho oleje bylo málo? Že jako nebylo z vany co sát? Že v těchto otáčkách už by bylo všechno rozstříkaný po motoru?
Díky předem za jakoukoli odpověď, budu se učit asi ještě dlouho
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10417 | 13.10.2024 v 19:34 badyXV |
Virago xv 750 elektrika Yamaha XV 750 Virago | komunikator | 3 | 15.8.2024 v 21:19 P.I.R.A.T |
virago Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 750 Virago | MaCoin | 0 | 5.8.2024 v 15:59 MaCoin |
Potrubí okolo karburátoru Yamaha XV... Yamaha XV 750 Virago | Milano52 | 2 | 10.6.2024 v 14:16 Milano52 |
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago | Carlos-NK | 6 | 31.3.2024 v 14:06 badyXV |