Zkousel jsem to i pres kabely z auta a je to uplne stejny, takze baterkou to nebude. Jen pomalu prekonava kompresi motoru a pozasinaj kontrolky. Kdyz vyndam svicku, motor toci pekne svizne a na roztlaceni chytne hned, kdyz se mi teda podari protocit kolo, coz neni jen tak. Jakmile je motor zahraty, tak starter startuje uplne vpohode. Predem diky za rady pac roztlacovani me fakt neba
tady na tom videu je pekne videt jak funguje, z toho usuzuju ze kdyz se zvetsi vent. vule na vejfuku, tak to muze fungovat hur. U 610 ho zpatky vraci pruzinka, u 410 zadna neni, tam se vraci asi sam setrvacnosti. Nemyslim ze by v servisu nastavili spatne vule, takze me napada jedine ze je ochozenej ten valecek (ta mikrovacka) a uz to dostatecne nezvedne vahadlo.
Kazdopadne shodim hlavu a uvidim, zde jen dotaz k tesneni, urcite by bylo lepsi papirovy ale to nesezenu, tak jakej byste doporucili silikon?
A v pripade ze by byl ten valecek ochozenej, necha se nekde sehnat samotnej dekompresor?
Predem dik za kazdou radu, uz bych si celkem zajezdil
Jinak vše co píšeš je pravda a hřídelka se určitě koupit dá. V tom ti moc neporadím, to se obrať třeba na partsdepot.cz .
Naposledy editováno 02.07.2013 12:47:38
Dalsi vec me napadaj uhliky starteru ale to by bylo jedno jestli je motor teplej nebo studenej a teplej tocil relativne dobre.
Uz mi pomalu dochazej napady.
Po slozeni je vse pri starym, motor se stezi prevali.
Tak ted uz fakt nevim cim to muze bejt
Při stojícím a pomalém otáčení motoru (startovací otáčky) ti výstupek na vačce musí malinko otevřít výfukový ventil (aby šel motor zlehka).
V jaké pozici si měl vačku při seřizování? Určitě zrovna na vystouplém výstupku.
Správně by sis měl zaaretovat závažíčko na vačce do pozice "Chod motoru" , pak zadeklovat,seřídit vůli. Po té rozebrat a uvolnit závažíčko. V ten moment máš správně seřízený výfukový ventil s funkcí dekompresoru.
Naposledy editováno 08.07.2013 12:56:58
Jde o to v jaké spodní úvratí si to měl. Na konci sání,nebo na konci expanze?
Když otáčíš motorem pomalu kickem, slyšíš jak ti utíká komprese do výfuku,nebo ne? Seš si jistý,že ti dekompresor funguje? Musí být krásně vidět jak ti vahadlo pootevře výfuk téměř ve chvíli expanze. Prostě jako by, pohyb navíc. Zas máš pravdu v tom ,že by ti motor docela cvakal.
Další věci ,proč to blbě startuje můžou být v elektrice. Řádně očisti všechny kontakty od baterky až ke starteru. Nezapomeň na kostru.
Nenastavovali ti předstih? Když je moc velký předstih,tak to často při startování kope zpět a startér se zastaví. To by ti ale dělalo za tepla a né za studena.
Mrkni na tu elektriku. Zkoušel si to za studena přes kabely? Třeba z baterky auta.
To ze to za tepla jde by ale odpovidalo tem vulim.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna TE 410 Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 5 | 4.8.2024 v 10:58 ktm525smerák |
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 15 | 14.4.2024 v 09:04 assassin |
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 | Tomek1 | 11 | 10.4.2024 v 12:18 Tomek1 |
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |