zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ted akorát měním ten olej. Budu dávat Motul 10w40,akorát přemýšlím,jestli 5100ku,nebo 300V.
300V je pro takovou motorku asi zbytečnej,ale mám ho ve své motorce a s dcerou budem jezdit dálky spolu,tak by byla výhoda,jezdit na stejný olej,kvůli případnýmu dolívání.
Tak váhám,co tam mám dát za olej.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
- je to moja prvá motorka a tak subjektívne sa mi spočiatku javila ako tvrdá s odstupom času už je to lepšie (nemám s čím porovnávať)
- sedadlo je tvrdé síce si zvykám ale sú to galeje. Moje vychádzky sú tak cca. 100 km a to je už na zadok celkom dosť aj keď hlava by išla ďalej . Chcem to poriešiť airhawkom možno už tento týždeň potom dopíšem skúsenosti
- na servisnej kontrole kontrola ventilov prebehla bez nutnosti dostavovania vôle takže super
- čo ma štve tak je to prevodovka - z kľudu jednotka niekedy ide zaradiť až po druhom - treťom zmáčknutí spojky. Taktiež sa mi stáva že pri preraďovaní trafím neutrál a ďalšie zaradenie dvojky je sprevádzané pomerne silnou ranou (spojka je stlačená na doraz) - máte aj vy tento problém? Ostatné kvalty idú ľahko a bez problémov. Možno časom to sadne.
- Spotreba 3 až 3,4 l/100km - super.
- s pribúdajúcimi km motor ožíva
- prvé dopnutie reťaze asi po 600 km
- štve ma že dostupnosť príslušenstva je žalostná (jedine dovoz)
- myslím že na začiatok to je super voľba - prakticky žiadna cesta nie je prekážkou - limity sú skôr v mojej hlave
prajem všetkým veľa šťastných km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Kazy> tk to je super. A co vykon? Zlepsilo to ty vyssi otacky? A co odezva na plyn?
Subjektivně to jede líp, ale to může být jen pocitově kvůli zvuku. Do otáček bych řekl, že jde rychleji. Jak myslíš ty vyšší otáčky? Jestli v nich lépe jede, nebo jestli jde točit víc? Nemám otáčkoměr, abych to změřil a do toček moc nejdu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Miro71 píše: Pozdravujem všetkých CRF - károv. Keďže už mám najazdený nejaký ten km (1500) a som už po prvej servisnej kontrole tak popíšem pár skúseností (ak sa tie moje začiatočnícke nazvať skúsenosťami vôbec môžu):
- je to moja prvá motorka a tak subjektívne sa mi spočiatku javila ako tvrdá s odstupom času už je to lepšie (nemám s čím porovnávať)
- sedadlo je tvrdé síce si zvykám ale sú to galeje. Moje vychádzky sú tak cca. 100 km a to je už na zadok celkom dosť aj keď hlava by išla ďalej . Chcem to poriešiť airhawkom možno už tento týždeň potom dopíšem skúsenosti
- na servisnej kontrole kontrola ventilov prebehla bez nutnosti dostavovania vôle takže super
- čo ma štve tak je to prevodovka - z kľudu jednotka niekedy ide zaradiť až po druhom - treťom zmáčknutí spojky. Taktiež sa mi stáva že pri preraďovaní trafím neutrál a ďalšie zaradenie dvojky je sprevádzané pomerne silnou ranou (spojka je stlačená na doraz) - máte aj vy tento problém? Ostatné kvalty idú ľahko a bez problémov. Možno časom to sadne.
- Spotreba 3 až 3,4 l/100km - super.
- s pribúdajúcimi km motor ožíva
- prvé dopnutie reťaze asi po 600 km
- štve ma že dostupnosť príslušenstva je žalostná (jedine dovoz)
- myslím že na začiatok to je super voľba - prakticky žiadna cesta nie je prekážkou - limity sú skôr v mojej hlave
prajem všetkým veľa šťastných km
Jo sedlo neni nějak extra pohodlný, ale tak je to lehký enduro, tak to zkrátka je
S tim řazením jedničky mi to občas taky dělá, ale to se stane občas u kdečeho, nevidím v tom problém. A rány při řazení dvojky z neutrálu to mi dělá taky, ale asi to chce určitej meziplyn...
Spotřebu mam tak kolem 3,7, ale jezdim svižně, 100 až 110.
A co nějaký pazvuky z motoru? Jak jsem popisoval pár příspěvků dříve.. Jak seš na tom?
jen tak pro zajímavost,amíci už prodávají kit na 305ccm.
http://www.crfsonly....php/products_id/5146
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ja som nespozoroval žiadne pazvuky z motoru.
Miro71 píše: SuperSic58> Takže sedlo som včera poriešil Airhawkom - zatiaľ som s ním nejazdil u nás prší, ale myslím že sa na tom bude lepšie sedieť.
Ja som nespozoroval žiadne pazvuky z motoru.
Podle mě ty zvláštní zvuky dělá ten ventil na přisávání vzduchu do výfuku, uvidim, až ho vyřadim. Musim sehnat vhodný záslepky...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zkoušel jste někdo už maximálku po rovině?
Docela mě to zajímá, ohledně rozptylu výkonu ve stejných motorech. Nebo jsem jedinej, kdo to zkoušel??
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A to mi ještě začal zlobit Alp, jestli se mi to nepodaří vyřešit, tak budu muset do servisu i s ním. Ještě, že mám ty motorky 3, takže mám alespoň na čem jezdit Páč plechovka taky čeká na opravu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kazy píše: SuperSic58> Moje maximálka na rovině je něco málo přes 130. Dnes mi má přijít 13z kolečko, tak se to trochu změní.
A těch 130 je se sériovym nebo už tim fmf výfukem?
SuperSic58 píše: MartyR> Budeš taky odstraňovat ten EGR ventil? Nevim, zda ho odstranit celej, nebo jen hadice. Mam za to, že k němu vede i kabel s konektorem...
Asi ne, žádné pazvuky jsem zatím nepozoroval.
Jinak, co se týče řazení, tak též bez problémů...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kazy píše: S výfukem FMF.
A celej systém nebo jen koncovka? A zkoušel si to i se sériovym výfukem? Mě dá rovných 130 se sérií, po rovině a zalehnutej. Bez zalehnutí 123. Samozřejmě tachometrové hodnoty. Cross přilba. Příště zkusim s integrálou. Záleží taky na tlaku v pneu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Dovi> tk vítr nezměřim, zkrátka normál počasí, když bude vichr, tk ty výsledky neberu vážně. Jasně, že tachometrový, vim, že přehání, jako každej(kromě vozidel s tachografem), už jsem to tu taky zmiňoval Některý auta a motorky kecaj i o 20km/h. A třeba bandit 1200 ukazoval 280 a skutečnost byla 240 Crfo kecá o 8,5 km/h při stovce.
Je to tak.
A na eliminaci případného slabšího větru a event. ne zcela ideální roviny je dobrý to projet tam a co nejdřív (okamžitě) zase zpátky - a výsledky zprůměrovat.
Není to sice ideální, ale v amatérských podmínkách je to mnohem průkaznější než to jenom tak někde "rozfachčit" a brát takovýto osamocený výsledek za objektivní.
P.S.
SuperSic58 píše: A proč mě to tolik zajímá? Je to zkrátka laický a laciný způsob, jak určit nejvyšší výkon. Proto mě trochu zaráží výsledek Kazyho, že s laďákem je na tom stejně jak se sérií, přitom se výrobce dušuje, že výfuk posílí nejvyšší otáčky cca o 2 poníky..
Žádoucí by bylo změřit tu maximálku před úpravou a po úpravě...
A samořejmě tím samým člověkem, a na tom samém místě.
Naposledy editováno 17.07.2013 15:08:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | 26.9.2024 v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |