1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Pegaso má stejnej motor jako Yamaha XT660...
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Naposledy editováno 15.07.2013 06:54:04
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
8314 píše: Podívej se na forum, kdo žádá nejčastěji o pomoc, protože něco nefunguje. Neřek bych ,že italové vedou.
Podívám se do do fóra do sekce Opravy a údržba a co vidím? Že na úvodní straně není žádnej Ital. Naopak, je to plný Japonců, sem tam jawička nebo babeta. Takže to že jsou italský motorky nespolehlivý je spíš dogma a předsudek, než realita dnešních dní. Japonci byli kvalitativně na výši tak před 15-ti lety. Dnes (a u cca již 10 let starých motorek) je kvalita srovnatelná. Sám mám italku a jezdil jsem Japonce , vím o čem mluvím.
Buldogbiker jen mele hovna bez jediné zkušenosti nebo argumentu. Jeho jediné argumenty jsou, že kamarád kamaráda má kamaráda co vyprávěl.
Jo, můžete si zkusit argumentovat třeba tím, že japonských motorek jezdí 30x tolik než italek, ale bude to argument jen pro smích.
Co se týče Caponorda, klasicky odcházejí jen plastové rychlospojky pod nádrží. Realita je ovšem taková, že většina je má už dávno vyměněné za kovové. A kdo nemá, je to stovková investice.
Jinak Caponord i Pegaso jsou běžně spolehlivé motorky, kterých se nemusíš bát. Caponord je navíc nádhernej
edit: oprava screenu
Naposledy editováno 16.07.2013 18:09:41
Dráťa píše: Všechno má svý mouchy. Caponord stará verze motor Rotax (novej myslím Minarelli), takže bez problémů, občas se objevují menší problémy s elektrikou, ale to je asi známka italskýho temperamentu.
Nemyslel jsi náhodou Pegaso
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
To bych ani nerekl, nemuzes porovnavat co je na foru a to prave proto ,ze japoncu je u nas proste vic, az to bude vyrovnany ,tak se muzes ohanet nejakou sekci tady na foru,tak bych to videl ja.
Tim ale nechci hanit Italky , vzhledove nejlepsi motorky na svete a co se tyce spolehlivosti tak uz se taky hodne zlepsili. Sam sem chtel nedavno jednu nabrat, no nic mozna priste.
Caponord je krasna masina
2 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Na rovině mně zpráská japonská 6ka
Do zatáček slušný
Ital neví jak udělat policajta, naprosto
Na litr slušná spotřeba ale koho to zajímá, když to hovno jede
Italská elektrika je na úrovni návrhu učedníka prvního ročníku slaboproudu v Plzni,
řešení startovacího relé je prostě italský, umístění - radši nemluvit
2václovej Rotax má hezkej zvuk ale to je tak všechno, hovno to jede ve spod i nahoře
Banální údržba zabere hodiny oproti stejným úkonúm na japonci, jelikož Ital(rozumněj Idiot)
Spřevodování je Italský
Zrcátka Italský
Na zadní se to staví samo, stačí si říct
Po tom co člověk zažil japonský hlaďoukný řazení - tohle je prostě Italský, Neutrál Extra Italskej, Italská motorka nemá neutrál když stojí
I přeze všechny věci na který si asi nezvyknu, nebo sem si zatim nezvyk, je to docela zábavnej stroj a je to totálně jiný pojetí motorky než japonský. Po pár dnech v dílně, kde se udělá jinej policajt, vymyslej se jiný zrcátka, jiný řidítka - to snad bude podle mýho gusta...dovolím si ale říct, že to asi neni pro každýho. Pár kamarádu se svezlo, jednomu se to líbilo, třem moc ne. Každej chválil váhu a obratnost, každej nadával na policajta a absenci pořádnýho zátahu, kterej tě sundavá z litrovej japoncú. Muj názor je muj subjektivní...co člověk to jinej dojem.
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Co se těch italú týče, ty motorky by mohli bejt geniální, jenže Ital šetří na vývoji...takže spousta věcí se viditelně řeší až při výrobě. Včera jsem u kámoš koukal na Monstera a páčku brzdy... u janponce i když jseš největší debil na zeměkouli, to máš za 2minuty dole a stihneš si u toho zapálit cígo nebo otevřít pivo. U Monstera potřebuješ fabriku a v práci na den volno. Jako skutečnost, že prostě MUSÍŠ dostat kyvku do polohy X aby si se dírou v kyvce pomocí velmi dlouhého imbusu - skrze kyvku dostal na imbusový šroub který drží páčku zadní brzdy....to prostě nemužu strávit. Ovšem třeba odklápění nádrže je proti tomu moc prýmová a fajnová záležitost. Jedna věc tě nadchne a druhá totálně vytočí. Buď jsi fanda/trpělivej/hračička, nebo chceš japonskou spolehlivost a dúmyslnost v každém ohledu. Ten výběr je poměrně jednoduchej a každej to máme prostě jinak...já mám v garáži obojí, páč si vybrat moc neumím...takže stará japonská paštika a stará italská paštika, když jedu na zatáčky a dělat kokotiny beru Falco, když jedu 400km a víc, beru Suzu která pojede ještě až já budu pod drnem.
Naposledy editováno 15.07.2013 15:56:39
- Rotax motor zrovna nie je synonimom krásneho ševelenia ako u japonca, ale aj tu som spokojný
- dizajn... tento stroj ešte vyzerá ako motorka
- elektrika... dve hoďky v garáži a je to ok. (štartovacie relé je klasické, zapojenie rovnako ako na japoncoch, o čom to teda niekto točil neviem)
- problémy s reglerom.... áno, bývajú, ale keď si navešia niekto prídavné zariadenia a čaká od 470W alternátora cez origo regler zázraky... čo k tomu dodať, umrie
- o nedorobených detailoch úprimne neviem, alebo možno ich nevidím, pretože sa mi tá motorka páči
- ložiská v prednom náboji..... moja blbosť a neskontroloval som si, že tam chýbal pri kúpe semering, pravdepodobne po výmene pneu... pre rýpalov - čísla a dátumy ráfkov sedia predný so zadným.
- ešte o tom výkone... no nie je SS, ale záťah 2valca je setsakramentsky poznať.
A ešte jedno veľké poďakovanie všetkým diskutujúcim anti-italy orientovaným. Dôvod? Jednoduchý, vďaka takým ako vy, som tento stroj kúpil za možno polovicu jeho hodnoty voči BMW a KTM, pretože ste im pokazili meno v CZ (o SK sa ani nebudem zmieňovať, pretože tam je to ešte horšie).
Ja som si ju kupoval srdcom a vyberal s rozumom.
Keď si nájdeš udržiavaný kus, určite ťa nesklame.
Naposledy editováno 15.07.2013 17:11:36
- Zrovna Capo s radením neutrálu problém nemá, trafim ho vždy,čo som mal japoncov tak to bolo sem tam bádanie.
- sl1000 má úplne inak postavený motor ako Capo, tak to ti rozporovať nebudem, vykon je tu sice nižší, ale priebeh plynulejší
- spotreba.... hm, tak tá je v priemere vyššia oproti BMW a japoncom, a taký Tiger 955i od Trimphu je na tom o veľa lepšie so spotrebou.
Naposledy editováno 15.07.2013 17:25:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |