Na druhou stranu tchán měl taky Caponorda a najel s ním přes deset tisíc a nedal do něj ani kačku.
Musíš chytnout středeční kus, kdy se nehrál fotbal...
Naposledy editováno 16.07.2013 06:34:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
seikos píše: Podívám se do do fóra do sekce Opravy a údržba a co vidím? Že na úvodní straně není žádnej Ital. Naopak, je to plný Japonců, sem tam jawička nebo babeta. Takže to že jsou italský motorky nespolehlivý je spíš dogma a předsudek, než realita dnešních dní. Japonci byli kvalitativně na výši tak před 15-ti lety. Dnes (a u cca již 10 let starých motorek) je kvalita srovnatelná. Sám mám italku a jezdil jsem Japonce , vím o čem mluvím.
Buldogbiker jen mele hovna bez jediné zkušenosti nebo argumentu. Jeho jediné argumenty jsou, že kamarád kamaráda má kamaráda co vyprávěl.
Prikládám screen:
Jo, můžete si zkusit argumentovat třeba tím, že japonských motorek jezdí 30x tolik než italek, ale bude to argument jen pro smích.
Co se týče Caponorda, klasicky odcházejí jen plastové rychlospojky pod nádrží. Realita je ovšem taková, že většina je má už dávno vyměněné za kovové. A kdo nemá, je to stovková investice.
Jinak Caponord i Pegaso jsou běžně spolehlivé motorky, kterých se nemusíš bát. Caponord je navíc nádhernej
motorky jsou podobný byznys... a diskuze všeobecně o ojetých motorkách jsou pasé, zvláště, pokud tě někdo odrazuje od nějaké kvůli pochybné spolehlivosti, když už termín ojetina sám o sobě zavání kurevskou nespolehlivostí!!!
no stress, vyber si co se ti líbí a co funguje dobře... vybírej to s někým kdo se v tom aspoň trochu vyzná a nejlépe nějakého Oktávistu.... ten tě bude držet při zemi a bude tě odrazovat od všeho lepšího než má on, ale to je u ojetin jen dobře, protože pokud se ti něco opravdu zalíbí, překonáš názor oktávisty, koupíš to, a pak tomu budeš odpouštět i případné závady.....
thats a true story, hlavní je nekoupit kdejakou první paštiku co se ti namane pod rukama.
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Daart píše: omlouvam se za OT, ale rozsekal si me s tema zalozkama internetu
Jj, Seikos má honičku
seikos píše: Podívám se do do fóra do sekce Opravy a údržba a co vidím? Že na úvodní straně není žádnej Ital. Naopak, je to plný Japonců, sem tam jawička nebo babeta. Takže to že jsou italský motorky nespolehlivý je spíš dogma a předsudek, než realita dnešních dní. Japonci byli kvalitativně na výši tak před 15-ti lety. Dnes (a u cca již 10 let starých motorek) je kvalita srovnatelná. Sám mám italku a jezdil jsem Japonce , vím o čem mluvím.
Buldogbiker jen mele hovna bez jediné zkušenosti nebo argumentu. Jeho jediné argumenty jsou, že kamarád kamaráda má kamaráda co vyprávěl.
Prikládám screen:
Jo, můžete si zkusit argumentovat třeba tím, že japonských motorek jezdí 30x tolik než italek, ale bude to argument jen pro smích.
Co se týče Caponorda, klasicky odcházejí jen plastové rychlospojky pod nádrží. Realita je ovšem taková, že většina je má už dávno vyměněné za kovové. A kdo nemá, je to stovková investice.
Jinak Caponord i Pegaso jsou běžně spolehlivé motorky, kterých se nemusíš bát. Caponord je navíc nádhernej
kruci Seikosi to mas cas na motorku pri tom vsem honění co mas na netu? co se tyce tech diskuzi tak si myslim ze je to fakt pase, protoze je tu na foru a v cr opravdu mraky dvacetiletych japoncu a malo italutakze porad je to o statistice...nic mene bych se italky vuebc nebal a sel do ni. jsou desitky lidi co jsou velice spokojeny, obcas se neco vysere,ale na ktere motorce ne..takze stastnou ruku pri vyberu...PS: kamos mel pegaso a nevim takove nic moc pro me :D ale caponorda bych v garazi chtel
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
MotodědekTonda píše: Hele rozhodně bych se italky nebál italové byli vždy výborní motoráři a jsou dodnes.
Proč mám teda ve Falcu německej motor, to nechápu... akorát bacha na občasnou výmněnu žárovek v zadním světle...sundal sem plast nad podsedlovkou, podsedlovku, sedlo spolujezdce....v bratru hodina a práce a světlo se pořád nehnulo...nechtěl bych to řešit na cestě, potřebuješ rovný šroubovák,křížový šroubovák tři velikosti imbusú a dvě velikosti hvězdičky, 10,12,13 klíč a větší plochý šroubovák. Ital je dobrej dokud se něco neposere, pak je taky dobrej ale už jen pro servis kterej ti ho opravuje, jelikož za výmněnu žárovky v zadním světle například u Aprillie SL 1000 Falco si klidně múžou říct 1000Kč bez DPH. Když jsem koukal na tu páčku zadní brzdy na Monsterovi, tak to je podobný harakiri. Pokud to zvládáš sám, asi to tolik nebolí, nicméně pokaždý když srovnáš řešení závady s joponskejma byť 20let starejma paštikama, nebo i novejma motorkama...musíš se před nima sklonit, jak se při vývoji myslí i na servis a prostor okolo dúležitých ale i nejmenších věcí.
Jenda_FZR píše: Proč mám teda ve Falcu německej motor, to nechápu... akorát bacha na občasnou výmněnu žárovek v zadním světle...sundal sem plast nad podsedlovkou, podsedlovku, sedlo spolujezdce....v bratru hodina a práce a světlo se pořád nehnulo...nechtěl bych to řešit na cestě, potřebuješ rovný šroubovák,křížový šroubovák tři velikosti imbusú a dvě velikosti hvězdičky, 10,12,13 klíč a větší plochý šroubovák. Ital je dobrej dokud se něco neposere, pak je taky dobrej ale už jen pro servis kterej ti ho opravuje, jelikož za výmněnu žárovky v zadním světle například u Aprillie SL 1000 Falco si klidně múžou říct 1000Kč bez DPH. Když jsem koukal na tu páčku zadní brzdy na Monsterovi, tak to je podobný harakiri. Pokud to zvládáš sám, asi to tolik nebolí, nicméně pokaždý když srovnáš řešení závady s joponskejma byť 20let starejma paštikama, nebo i novejma motorkama...musíš se před nima sklonit, jak se při vývoji myslí i na servis a prostor okolo dúležitých ale i nejmenších věcí.
Rakouskej motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Jenda_FZR píše: VTR je lenoch, nicméně dá se to řešit...vidlě jsem jeden kus s custom svody+laufy,airbox + SW pro ECU a to jelo mooooc pěkně. Ale co si bude povídat, to neni uplně šále čaje pro VTR, to má silný stránky uplně jinde, přesně jak píšeš.
zatáčky a dělat kokotiny beru Falco, když jedu 400km a víc, beru Suzu která pojede ještě až já budu pod drnem.
Myslím, že co by tvoje Falco za ten spodek jako VTR dalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Majk-fox píše: Myslím, že co by tvoje Falco za ten spodek jako VTR dalo
A o spolehlivosti, se ani ty dvě máši nedají srovnávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Majk-fox píše: A o spolehlivosti, se ani ty dvě máši nedají srovnávat
Co bychom za to dali, kdyby si každý přečetl pozorně na co reaguje aby další komentáře navazovali a dávali smysl.
Nemyslim, vim ...že muj custom SW ve Falcu z toho proti VTR dělá parní válec nejen od spoda ale ty si mužeš myslet co chceš. Pokud by sis přečetl všechno, co jsem napsal, nemusel by si tu vytrhávat zrovna tohle z kontextu ale chápu to tak, že jak tu již napsali jiní, na českých forech je tohle snad už zvykem... čili jen pro srozumněnou - proti VTR já nemám vubec nic, Italú se nezastávám, ba naopak...
SirIndy: Dokonce..no vidiš, nevim proč se o Italech říká, že jsou motoráři....když jim v tom jezdí motory od jinud obohacené jejich TopEnd twinsparkem ...technologií ala nežer chleba z 80tých let...je paradoxní kolik pěkných nápadú se na tý motorce najde a s kolika špatnými kontrastují
Jéé to bereš moc vážně, to neber, že se chci přít, jen taková vsuvka
Naposledy editováno 17.07.2013 09:38:34
jde o to, že čtu každý druhý komentář, itala neber, ale nikde nikdo neříká, v čem že je ta motorka vlastně horší oktávka, to je jen takovej rejp na národní folklór nic osobního
Naposledy editováno 17.07.2013 15:29:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Ted mám Tuono 08 a v červnu 3700km Chorvatsko,Itálie ,Alpy bez problému a to byly 40 stupnové vedra měl jsem RF900 super motorka je to na každém co si vybere ale bát se italek hloupost pokud se staráš o motorku pořádně tak ti vydrží každá
2 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
carlos38 píše: Koupil bych toto. Úplně nová motorka za pár korun.
Motor ze suzuki a podvozkove a brzdama pry skvela...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
carlos38 píše: Koupil bych toto. Úplně nová motorka za pár korun.
Uplne nova s vymenenou predni gumou po 2000km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
SirIndy píše: Uplne nova s vymenenou predni gumou po 2000km
Gumu bych neřešil pořádně prohlídnout a pokud vše ok za ty peníze supr mašina
SirIndy píše: Uplne nova s vymenenou predni gumou po 2000km
Přesně tak. A řetěz podle napínáku na konci životnosti.
Tam se asi někdo o 30tis km "upsal"
Ale čechy jsou velký a volů v nich žije spousta. On se nějakej najde a koupí to. Žádnes stres
Naposledy editováno 18.07.2013 12:54:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
BobRF píše: Gumu bych neřešil pořádně prohlídnout a pokud vše ok za ty peníze supr mašina
Nojo, srát na to. Co na tom že máš dělat ve 24tis km ventilový vůle. Reálně je tedy třeba uděláš až v 50tis km kdy už budou vačky a zdvihátka na sračku a oprava za 50tis Kč Tedy, vlastně motor na výměnu. Ne vždy je dobrý se dívat jen na stav
Jenda_FZR píše: Proč mám teda ve Falcu německej motor, to nechápu... akorát bacha na občasnou výmněnu žárovek v zadním světle...sundal sem plast nad podsedlovkou, podsedlovku, sedlo spolujezdce....v bratru hodina a práce a světlo se pořád nehnulo...nechtěl bych to řešit na cestě, potřebuješ rovný šroubovák,křížový šroubovák tři velikosti imbusú a dvě velikosti hvězdičky, 10,12,13 klíč a větší plochý šroubovák. Ital je dobrej dokud se něco neposere, pak je taky dobrej ale už jen pro servis kterej ti ho opravuje, jelikož za výmněnu žárovky v zadním světle například u Aprillie SL 1000 Falco si klidně múžou říct 1000Kč bez DPH. Když jsem koukal na tu páčku zadní brzdy na Monsterovi, tak to je podobný harakiri. Pokud to zvládáš sám, asi to tolik nebolí, nicméně pokaždý když srovnáš řešení závady s joponskejma byť 20let starejma paštikama, nebo i novejma motorkama...musíš se před nima sklonit, jak se při vývoji myslí i na servis a prostor okolo dúležitých ale i nejmenších věcí.
Výměna zadní žárovky je na 20s. Dneska jsem jí měnil. Nic se sundavat nemusí, je na bajonet. Nechápu proč vyndavat světlo. A co se týče těch nedodělků. Problém je ve třech věcech. Konektor regulátoru, konektor od altíku a rychlospojka u nádrže. Upravit tyhle věci je na dvě hodiny práce a pak tam už není nic zásadního. Pokud to srovnám s Fazerem, tak je to naprosto pohodová motorka. Fazer mě již několikrát nechal v prdeli stát, shořel mi konektor pod nádrží, pak u regulátoru. Kabely poddimenzované, špatné konektory, všude přechoďáky jako prase. Italové vs. japonci si občas fakt nemají co vyčítat. Jinak co se týče srovnání Fazer vs. Falco, to by bylo na dlouhé povídání.Naposledy editováno 18.07.2013 21:35:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |