zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
SuperSic58 píše: A celej systém nebo jen koncovka? A zkoušel si to i se sériovym výfukem? Mě dá rovných 130 se sérií, po rovině a zalehnutej. Bez zalehnutí 123. Samozřejmě tachometrové hodnoty. Cross přilba. Příště zkusim s integrálou. Záleží taky na tlaku v pneu.
Psal jsem něco přes 130. Samozřejmě tachometrových. Zatím jen s koncovkou. V Cross přilbě a mám tam cross pneu. Nezalehnutej. Šlo by to určitě rozjet i víc, ale nechtěl jsem ji trápit.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Tk to by odpovídalo, když si to měřil bez zalehnutí. Mě dá těch 123. Tam by měla teda bejt znát ta koncovka. A se sériovou si to předtim nezkoušel? To by bylo hodně zajímavý, to porovnat, nejlíp bezprostředně po sobě na stejnym úseku. Nechceš udělat test? Zbořili bysme pak všechna dogmata o laďáku fmf a znali fakta. Maximálka je vždycky průkazná
Až pojedu na garančku, tak raději s originál výfukem. Pak to tedy změřím.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
čekal jsem, čekal a už se konečně dočkal. V sobotu si jedu CRFo do vyzvednout do Letů v té motardové verzi. Tak doufám, že se se mnou budete i dál bavit
Fakt jsem to promýšlel, jak budu jezdit. Ten poměr silnice a další cesty a vyšlo mi to pro ty silniční kola. A navíc, s těma zlatýma ráfkama vypadá ve skutečnosti ještě mnohem líp než na fotkách
Už jsem zvědavý na porovnávání jednotlivých parametrů oproti vašim motkám. Max.rychlost a tak...
Zatím všem krásný zážitky z cest a pak dodám foto a zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Honza.FZS píše: Ahoj kamarádi,
čekal jsem, čekal a už se konečně dočkal. V sobotu si jedu CRFo do vyzvednout do Letů v té motardové verzi. Tak doufám, že se se mnou budete i dál bavit
Fakt jsem to promýšlel, jak budu jezdit. Ten poměr silnice a další cesty a vyšlo mi to pro ty silniční kola. A navíc, s těma zlatýma ráfkama vypadá ve skutečnosti ještě mnohem líp než na fotkách
Už jsem zvědavý na porovnávání jednotlivých parametrů oproti vašim motkám. Max.rychlost a tak...
Zatím všem krásný zážitky z cest a pak dodám foto a zkušenosti.
Gratulace
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já tam nechal naposled za 18-ti tisicovou na Alpa přes 5 litrů a to se dělali jen prkotiny. To mne ještě chtěli stahnout o 2 za nové zadní brzdové destičky, to jsem s díky odmítl, sehnal si je nové za 4 kilča a vyměnil sám...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 18.07.2013 23:06:36
Miro71 píše: MartyR> Chcem sa ťa opýtať prečo okrem Transalpa si kúpil CRF? Ja som pôvodne chcel TA preto ma to zaujíma. A ešte jedna otázočka: na čom teraz častejšie jazdíš?
No, Transalp je taková, s prominutím, těžká kráva, ideální spíš na delší cestování. Ale chtěl jsem něco jen tak na blbnutí na polňačkách za barákem, a to CRF-L ko, v okamžiku, kdy jsem ho zahlédl v Hondě, se mi líbilo, i jeho cena, proto jsem si ho koupil.
Mám ještě dvaapůli MZ-tu, na té jezdím asi nejvíc, jsou na to poměrně levné a dostupné díly a 90% všeho si člověk opraví sám a používám ji jako dopravní prostředek po městě a nákupní tašku
Miro71 píše: SuperSic58> No tak to je dosť . Mňa serviska stála 65 EUR ( filter - 8 eur, olej Repsol 10 W 30 - 21 eur, prehliadka 37,50 eur). Ventily tiež OK.
Mě to naúčtovali 500kč olej(stáčenej maj tak za 50kč za litr) a filtr za 300. Jinde za 80kč, na netu 60kč. Práci si naúčtovali 1500kč (1 hodina 500kč), kontrola ventilů, výměna oleje a filtru, odmaštění zadních destiček(bez výsledku, brzdí to vzadu furt slabě, ale už sem si zvyk)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Do úprav motora sa nechystám, zatiaľ mi to výkonovo stačí a okrem toho nie som veľmi do motorov znalý tak sa do toho ani nepúšťam. Tiež si nemyslím že prípadný nárast výkonu (ak sa teda bavíme o jeho zvýšení) by bol úmerný vynaloženým financiám.
Trochu ma zlostí malá nosnosť - 158 kg je tak pre jedného + nejaká batožina (mám niečo málo cez 100 kg - asi budem musieť zhodiť ).
Mne keď robili servis tak som bol pri tom a nevšimol som si žeby pod to víko hlavy dávali nejakú hmotu - je tam tesnenie a myslím že to stačí, ale tiež ten kryt pod motorom som musel doma lepšie osadiť - trčal pod rámom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mohu se optat na převod sekundáru?
Apropo for all- dnes jsem zkusil maximálku. 138km/hod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: prackarr> A při jakých podmínkách? Zalehnutí? Po rovině? Cross přilba nebo integrála?
Asi bych to tady neměl ani psát. Byl jsem nezalehlej,bez přilby a z kopce,mírného. Dcera se včera večer vrátila z vyjížďky a jak to stálo před barákem,jel jsem to jen tak kousek projet. a takto to dopadlo...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: prackarr> A nebyl tam i nějakej panáček Z kopce věřim, že bych jí na těch 140 taky vytáh. Já dal nejvíc 130 po rovině. Trochu přifouknu pneu, vemu integrálu a zkusim to, až bude příležitost
Panáček ne, zásadně s alkoholem nejezdím. Radler k obědu je moje max.
Nechci maximálky zkoušet,byla to náhoda. Ani na bladu jsem ji nezkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ono to na těch fotkách vážně nevypadá, ale ty kola se fakt krásně lesknou
A mám pocit, že jsem vůbec první majitel tohoto modelu v ČR-koupena 20.7.2013.
Pro uživatelskou příručku si jdu zítra tak vám sem pak ten sekundární převod hodím. Jinak najeto prvních 90km takže v klídku a max. tak 80km/hod. Ale už začíná být cítit, že se ten motor pomalu roztáčí. Ale přijde mi dost hlučný, takový hvízdavý? Nikdy jsem novotu neměl, tak snad to přejde nebo změní po výměně oleje nebo tak... Oproti tý testovačce-model L, je i řazení mnohem hladší, přední brzda super-věřím, že by to bylo i na stoppie a ta zadní stejně na nic. Normálně mi ale přijde, že ta brzdová hadice je nějaká měkká. Když to srovnám s jinou motorkou...
Čekal jsem trochu pohodlnější sedlo-na velký cestování bez nějakýho podprdelníku to fakt nebude.
Tak zatím tak.
Jsem rozhodně pro nějaký srázek, ale počkejte na mě až to zajedu!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | 26.9.2024 v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |