1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka-nevýhody
1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka-nevýhody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
Protože většina evropských aut používá koncepčně zastaralé převodovky.
Je to hlavně levné.A Evropani i Asiati uměj ještě manuálně řadit.
Automatické a převodovky plynule řaditelné pod zátěží už hlavní spojku nepoužívají.
Mají spojky jednotlivých skupin převodů a ty už jsou přímo v převodovce teda v oleji.
Jelikož,ale u osobních aut a motocyklů není potřeba přeřazování jednotlivých rychlostních spupňů pod zatížením,tak se to u těchto vozidel nepoužívá.
Zato dnešní traktor kterékoliv značky nebo zemní stroj už klasickou suchou spojku nepoužívá.
Mokrá spojka by měla vydržet daleko výce,ale už jsem se setkal,že jí obsluha spalila za pár stovek Motohodin i když by měla vydržet několik tisícovek.
Životnost spojky (suché/mokré)je velmi závislá na obsluze(řidiči),taky se na její opravy mnohdy ani záruka nevztahuje. :( :( :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
jedno gufero? a složitost, no tak na hřídeli bude za ložiskem gufero
výměna = povolit 4 šroubky deklu , 6 šroubků přítlačáku , vyházet a dat nový (u dost modelů ani nemusíš shodit kapotáž) :)
uživatelská příjemnost se dá nastavit pomocí kovovejch lamel (dá se z toho vykouzlit až variátor :) ale ta spotřeba lamel :) )
síla se dá nastavit pomocí pumpy a prasátka (nový prasátko a spojka jde mnodem lehčeji než u jakékoli "začátečnické" motorky (po výměně prasátka , který mě odvalilo hvízdlý ložisko jsem v servisu říkal "ta spojka jde tak lehko že už to není žádná motorka" načež mě odpověděl "že tam vrátí to původní" :) (to jsem ještě jezdil do servisu)
no a pokud nepomůže jiný prasátko tak jiný pumpy na řídítka s různejma průměrama
1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka-nevýhody
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
1 reakcí na tento příspěvek Suchá spojka-nevýhody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
Přesně tak jsem to slyšel, když jem stál vedle tebe...co ta tvojé složenina, už jsi vyzvedl stojan u Leni?! A co noha? ;) :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
Přesně tak jsem to slyšel, když jem stál vedle tebe...co ta tvojé složenina, už jsi vyzvedl stojan u Leni?! A co noha? ;) :rolleyes: [/quote]
Složenina - puzzle jde z domu sakum prdum :/ bo to má hnutej rám čili na díly. A noha? no jezdím na čopru, chodím, skáču ale ještě neběhám :)
a co ty noho? :)
zbyla mi jedna fajn ortéza a dva fofr klacky, chceš? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
Přesně tak jsem to slyšel, když jem stál vedle tebe...co ta tvojé složenina, už jsi vyzvedl stojan u Leni?! A co noha? ;) :rolleyes: [/quote]
Složenina - puzzle jde z domu sakum prdum :/ bo to má hnutej rám čili na díly. A noha? no jezdím na čopru, chodím, skáču ale ještě neběhám :)
a co ty noho? :)
zbyla mi jedna fajn ortéza a dva fofr klacky, chceš? :) [/quote]
Jestli máš special ortezu na koleno, tak ji beru :D *yes* Já byl dnes zas u doktora a prej dobrý, tak snad dobrý....ale taky neběhám a akční rádius mám cca 20m...A vyzvedni si ten stojánek :P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
Fífa píše: [quote=medved_puzzle_bedrich][quote=Fífa]
Přesně tak jsem to slyšel, když jem stál vedle tebe...co ta tvojé složenina, už jsi vyzvedl stojan u Leni?! A co noha? ;) :rolleyes:
Složenina - puzzle jde z domu sakum prdum :/ bo to má hnutej rám čili na díly. A noha? no jezdím na čopru, chodím, skáču ale ještě neběhám :)
a co ty noho? :)
zbyla mi jedna fajn ortéza a dva fofr klacky, chceš? :) [/quote]
Jestli máš special ortezu na koleno, tak ji beru :D *yes* Já byl dnes zas u doktora a prej dobrý, tak snad dobrý....ale taky neběhám a akční rádius mám cca 20m...A vyzvedni si ten stojánek :P [/quote]
ok :)
ortéza je na celou nohu, od kyčle až ke kotníku, pevná neohebná... je tvoje :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
Protože většina evropských aut používá koncepčně zastaralé převodovky.
Je to hlavně levné.A Evropani i Asiati uměj ještě manuálně řadit.
Automatické a převodovky plynule řaditelné pod zátěží už hlavní spojku nepoužívají.
Mají spojky jednotlivých skupin převodů a ty už jsou přímo v převodovce teda v oleji.
Jelikož,ale u osobních aut a motocyklů není potřeba přeřazování jednotlivých rychlostních spupňů pod zatížením,tak se to u těchto vozidel nepoužívá.
Zato dnešní traktor kterékoliv značky nebo zemní stroj už klasickou suchou spojku nepoužívá.
Mokrá spojka by měla vydržet daleko výce,ale už jsem se setkal,že jí obsluha spalila za pár stovek Motohodin i když by měla vydržet několik tisícovek.
Životnost spojky (suché/mokré)je velmi závislá na obsluze(řidiči),taky se na její opravy mnohdy ani záruka nevztahuje. :( :( :( [/quote]
No já ti teda nevim, ale mě teda manuál rozhodně zastaralej nepřijde, jen má trochu problém s větším krouťákem :) A nevim, co jsi myslel těma spojkama jednotlivých skupin převodů. Já teda nemám tucha jak jsou na tom dnešní polosekvenční automaty a podobný divnosti, ale vždycky býval jen HD měnič s klasickou přemosťovačkou.
Manuál forever *yes*
medved_puzzle_bedrich píše: [quote=Fífa][quote=medved_puzzle_bedrich]
Složenina - puzzle jde z domu sakum prdum :/ bo to má hnutej rám čili na díly. A noha? no jezdím na čopru, chodím, skáču ale ještě neběhám :)
a co ty noho? :)
zbyla mi jedna fajn ortéza a dva fofr klacky, chceš? :)
Jestli máš special ortezu na koleno, tak ji beru :D *yes* Já byl dnes zas u doktora a prej dobrý, tak snad dobrý....ale taky neběhám a akční rádius mám cca 20m...A vyzvedni si ten stojánek :P [/quote]
ok :)
ortéza je na celou nohu, od kyčle až ke kotníku, pevná neohebná... je tvoje :) [/quote]
HEH, to neee, já potřebuju jen tu krátkou na zpevnění křížových vazů... :D
Ale zase...ten sound...k nezaplacení.... :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suchá spojka-nevýhody
Manuál forever
To je tak jednoduché až je to složité.
Princip Wilzonky(satelitní soukolí bržděné pásy),
nově :delené hřídele spojené lamelovýmy spojkami ,kombinací zapmutím a vypnutím jednotlivejch spojek mezi hřídelemi různé kombinace převodů,rozpojení nebo smyslu otáčení bez nutnosti snížit výkon nebo na okamžik rozpojení pohonu.
Princip je jednoduchý,ale v kombinaci s hydroelektronickým ovládáním a ochranou proti přetížení je vše nakonec složité a drahé. :D :D :D