Naposledy editováno 20.07.2013 19:13:50
1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)
1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přesedlávám :)
Alex73 píše: Koukni na ram pod nádrží, klidně si ji nech sundat. Je to na jednom sroubu. Práce na deset minut, pak na řetěz a rozetu. Věci jako brzdy a světla je samozřejmost. Pak koukni na dorazy na brejlich. Regulátor dobijeni nijak nevyresis. Voz sebou náhradní. Taky koukni na gumy. To jsou všechno spotřební věci který když budou na hranici životnosti tak do toho hned vrazis třeba 10 tis. Takže se poptej i na olej a tak....Já kupoval taky staršího a postupně tyhle věci stejně povymenujes. Tak jen abys nemusel třeba hned.
VOZ S SEBOU NÁHRADNÍ? A neměl by si taky třeba brát s sebou náhradní pneumatiky ?
Ježíš, to je vůl... Kaviárový tousty
Krawatasakin píše: VOZ S SEBOU NÁHRADNÍ? A neměl by si taky třeba brát s sebou náhradní pneumatiky ?
Ježíš, to je vůl... Kaviárový tousty
Vůl seš ty... mám nejradši takový poznámky. Se jdi projít na vzduch a vyvětrat si spodky. Pneumatiky si voz třeba sám.
Krawatasakin píše: VOZ S SEBOU NÁHRADNÍ? A neměl by si taky třeba brát s sebou náhradní pneumatiky ?
Ježíš, to je vůl... Kaviárový tousty
Kazda hujda sezere par litru benzinu a jeden regler na 100km!
Kdo neni zbohatlik, aby mel havarijko vcetne odtahu, vozi nahradni regler qby se dostal domu PANE CHYTREJ!
1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přesedlávám :)
Anti píše: Už jsem to tu někde psal.Můj zákazník koupil Horneta a co ta motorka vydrží v jeho rukách je neskutečný.Opravdový držák.Nicméně se "pyšní" regulátorem Ducati Nevidím na tom nic divného vozit sebou sravou součástku.Já vozil na kejvačce píst a zapalování
Videl jsem i napevno namontovanej rezervni regler a 20A prepinac.... A ze origos nevydrzej je notoricky znamy!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přesedlávám :)
1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)
Anti píše: Pokud budu předpokládat že to má klasický třífázový alternátor s permanentními magnety tak jako velké procento ostatních strojů,tak při dodržení podobného výkonu dobíjení lze použít jakýkoliv regulátor z motocyklu se stejným typem alternátoru.
Já si taky myslím. Jedna se mi jenom o konektory a uchyceni. Ale spíš bych se přikláněl k VAPE asi. No cena trochu vyšší ale když by vydržel tak proč ne....
1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)
SuperPivis píše: mel sem H6 1998 skoro 5 let a kdyz sem ji prodval mela vic jak 60 tis km a bez jedinyho problem. Ano regulator ani prd.
Tak paráda já jsem taky spokojenej. Sice už patří mezi ty starší ročníky ale úplně mi vyhovuje. Je to moje lestenka . Taky jsem neměl žádnou poruchu zatím. Ani bych ten regulátor taky nevozil kdyby to nebylo tak proflakly téma. Třeba mi taky bude sloužit bez toho aniž bych ho musel měnit. Je to povedenej stroj, třeba taky časem vymenim za něco mladšího, ale hned tak to nebude.
1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)
A vozit sebou náhradní? Prostě píčovina a vyhozený peníze.
1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 3 | Včera v 13:42 rg250 |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |