Takze abych vysvetlil situaci.. je mi 20let pred dvema lety jsem delal ridicak a2,b. Aod te doby jsem na moto nejel.
Vim ze plno z vas mi napise "zkus 500 a uvidis je to neco jineho nez pincl.." ale nechci vypadat jako ucenec ktery apadl z nebe.. V autoskole jsem jezdil na suzuki gs500 myslim 45kw.. hned prvni jizdu(uposornuji, ze jsem nikdy na motorce predtim nesedel jen na babete) tak me vytahl do mesta a mezi mesto a asi po 5jizdach na dalnici. Ted si chci v zari dodelat A.. kde budu jezdit na 750ce.. no takze vlastne se chci zeptat chtel bych si pote koupit gsxr1000 vim ze to je uplne neco jineho a pro zacatecnika neco jako formule ale predcejenom mam par duvodu a argumentu
1. Kdyz clovek udela Bcko.a koupi so sve prvni auto nejakou m3 tak se v tom da taky jezdit uplne slusne ..
2. Nemam moc penez a chci jit k policii kde budu mit take malo takze si nedovedu predstavit ze budu mit penize koupit 500,750,1000 zvlaste kdyz mam auto a i o to se musim starat..
3. Rozhodne nechci nejak machrovat ci jezdit 250 ak silenec.. vim ze to cloveka laka ale i papiry mam rad pravda ze po case bych to chtel zkusit ale ne hned
4. Urcite nechci hned vytacet do 14k opet vim ze go laka a nerikam se to nikdy nezkusim ale zezacatku bych urcite jezdil kolem tech 5-6k nebo optimalni otacky..
Tak co myslite si, ze bych do toho mohl jit? Diky za vase nazory
Lukley píše: Jinak pro všechny .. :) mé konečné rozhodnutí.. jestli příští rok bude v bazaru gsr 750 (od 2011) tak půjdu do ní jinak do gsxr600..Jen se chci zeptat, nevíte jestli se ceny odvíjí i od toho jestli to je před sezonou nebo po sezoně? a když je k moto i serviska je menší pravděpodobnost že narazím na "šmejd"?
Za 1. Jsi naprosto ideální adept na oškubání a koupení 3x padenýho šmejdu, o motorkách nevíš vůbec nic.
za 2. Nejsi mentálně vyspělý ani na gsxr 1000, ani na gsxr 750 ani na službu u policajtů, tvý představy odpovídají 16 letýmu puberťákovi.
za 3. Najdi někoho ochotnýho, kdo má 1000ss ať tě sveze palbu, zrychlení + zatáčky. Možná pak vystřízlivíš.
za 4. Ty sám si na to nesedej.
za 5. Není problém začít na 1000 SS a nezabít se, ale z tvý diskuze je zřejmý, že nemáš ani rámcovou představu o čem to je...
Lukley píše: a. zase tu pár zvás napsalo např. "Mozna si nepochopil ze aspon u me neslo o vytahovani ale o vysvetleni ze na rychly jezdeni nepotrebuje ss a ze rychlejsi muze byt na "cemkoliv" kdyz to dokaze ovladat nez nekdo kdo si koupi litr a nic neumi!
Proste zacinat na ss a litrovym obzvlast je proste blbost!
"
nebo, že mě každý usmrkanec dá.. už jsem 100X psal, že bych to nechtěl kvůli výkonu ani kvůli "předváděčku".. takže když si koupím auto které se mi líbí třeba audi tak hned to mám na předvádění???? a na ježdění 250??.. to je k tomuhle..
a pardon mám sice jen octavku I rs a když přiejdu na křižovatku a kdejaký rádoby "Frajírek" to tam turuje s filetou s vejfukem jak celé auto.. tak ať si mě klidně předjede pak se pochlubí že dal na křižovatce rs.. ale co? nechci si sjet pneu, proč mít vyšší spotřebu .. kvůli tomu abych si dokázal ego na filetě? .. to jen k tomu, že by mi bylo upřímně jedno jestli jezdím GP a pak mě v zatáčce dá někdo na skutru.. pokud je člověk rozumný a nechce si honit ego.. pak to tak taky dopadá.. :)
a k tomu, že nevím ejstli mi to sedne??? dobře to u první motorky neví nikdo.. ale snad si první koupí tu co chce takže když někdo chce crossku tak mu napíšte nee kup si naháče a podle toho zjistíš to je blbost snad ne.. když pojedu na moto X nemůžu zjistit jestli mě to bude bavit na moto Y .. a že člověk musí za život vyzkoušet vše?? atkže si mám koupit sedana, SUV, sportaka a pak vlastně si říct no táhne mě to do kombika koupím si kombi..?? takhle to myslím nefunguje...(a nesrovnvám VYKON motorky s AUTEM!!) at tu zas rejpalové nerejpou.. a to že někdo na SS nevyužije potencial ??? tak jako já nikdy nevyužil maximalku 250 v autě a taky žiju a jsem spokojený...
Co příspěvek to nesmysl, když máš RS, proč řešíš spotřebu? Když řešíš spotřebu, kup si TDI. To zas bude jedno vyráglovaný GSXR 1000 za pár let na prodej... ach jo, tohle je možný fakt jen u nás.
Tady pořád argumentuješ že ti jde o vzhled a asi milionkrát ti tu lidi napsali že litr a šestka od toho tvýho vysněnýho Gixéru vypadá uplně stejně až na nálepku 600vs 1000. Prostě mně napadá už jediná otázka - seš fakt dementní , nebo tady jen jedeš flame????
Naposledy editováno 21.07.2013 12:47:38
1 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
Naposledy editováno 21.07.2013 12:54:48
Lukley píše: A ty si dementni precti sj muj posledni prispevek pak ti to dojde...a kxe jsem psal ze resim spotrebu???
Asi v příspěvku kterej jsem citoval ??? ve tvém vlastním příspěvku??? třeba!! ty už si ani nepamatuješ co tu píšeš za bludy.
Lukley píše: a pardon mám sice jen octavku I rs a když přiejdu na křižovatku a kdejaký rádoby "Frajírek" to tam turuje s filetou s vejfukem jak celé auto.. tak ať si mě klidně předjede pak se pochlubí že dal na křižovatce rs.. ale co? nechci si sjet pneu, proč mít vyšší spotřebu ..
Naposledy editováno 21.07.2013 13:42:49
Lukley píše: Jen 381 :) ale tak já lidem už od začátku psal .. ale to je fuk ..
Tohle byl v té době tvuj poslední přípěvek.Jsi si jistej že vubec víš kterej přípěvek myslíš a víš jistě, že to byl tvuj příspěvek? Protože evidentně už nevíš co píšeš, napamatuješ si čím nás tu krmíš a zřejmně zamněňuješ své příspěvky s jinými.
Naposledy editováno 21.07.2013 14:18:26
2 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
To je tak když chytáš za slovo.. ;) myslel jsem, poslední příspěvěk jako vyjádření k 1000600 ..
Lukley píše: "Jinak pro všechny .. :) mé konečné rozhodnutí.. jestli příští rok bude v bazaru gsr 750 (od 2011) tak půjdu do ní jinak do gsxr600..Jen se chci zeptat, nevíte jestli se ceny odvíjí i od toho jestli to je před sezonou nebo po sezoně? a když je k moto i serviska je menší pravděpodobnost že narazím na "šmejd"?"
To je tak když chytáš za slovo.. ;) myslel jsem, poslední příspěvěk jako vyjádření k 1000600 ..
pravděpodobnost že koupíš problém je funkcí toho, co o tom víš - protože o to zjevně nevíš vůbec nic, je tato velmi vysoká - zato ti strachem posraní, co nezačali na ss si nenaběhnou, protože už měli řadu motorek a vědí o tom všechno a maj jasno v tom, na co si dát pozor, páč mají zkušenosti - chápeš ??
3 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
Pokud sis přišel sem, zrovna sem, pro poplácání po ramenou ala "Jo kup si vole litra" tak toho se ti tu nedostane. Myslím že příliš mnoho zkušených lidí ti tu napsalo, jak dopadneš.
Myslíš že Gixér 750 bude rozdíl? já vím že ne. Vím to jelikož bohužel mám kamaráda(bohu dík zatím mám) kterej mně viděl poprvý na RF900R a mašina se mu líbila a že kupuje taky, udělal řidičák na CB500, pak koupil 954fároše. Je to asi dva měsíce zpět, zatim mu to spadlo 2x jednou před garáží a jednou po cestě na benzíně. Za jízdy zatím nespadl...když s ním jedeme a to nejsme žádní střelci, vidíme se dvakrát za projížďku, když vyjíždíme a když dojedeme a čekáme než on přijede. Jednou jsme s ním jeli jeho rychlostí, překousli jsme nudu a byli jsme svědky toho pádu na benzíně...i kromě toho pádu, to byla ostuda jak kráva, v dubý sme se u "benzíny" zastavili asi na 5 minut, pak sme radši jeli do hajzlu...jelikož z ostudy kabát. Kámoš měří 180cm, váží asi 80Kg, teda je na tom líp než já...mašina by mu neměla dělat problémy. Jenže v autoškole ho nenaučili ani základy s těžkou motorkou a tak prostě neví co s tím. Snažíme se mu to ukázat a nějak ho posunout ale většinou mu pujčímu Suzuki RG125R a přesto že jezdíme 2 na litru, 1 na 750, 1 na právě Gixéru 600 R 2003, tak nás zvládá líp než na svém litru. To myslím naprosto vážně, on je z toho fároše tak vysranej že prostě jede 80, na tý RG125R valí pořád 140, což je únosný i pro nás, když mu někde ujedem, stačí jet chvíli kochačku a dožene nás. Na fároši jezdí sám... vem si z toho chceš - hádám že nejspíš nic, jelikož se ti to tu snaží vysvětlit chlapy co maj naježdíno a něktrý z nich by mohli bejt tvý fotři. Řeknu ti ještě tohle, já mám doma RF900R - těžká nemotorná kráva, má celkem sílu na svuj věk - něco mně naučila, před tejdnem jsem pořídil SS litr, první 3dny jsem to chtěl vrátit!!! ale fakt!!! i když to bylo lehký a nižší a ve všem super, proti těžkýmu RF, to jak ta motorka reagovala na plyn a na brzdy, jak "padala" do zatáček oproti blbuvzdorný RF. Teď s ní mám najeto 2000km a pořád jsem z toho paf...za to vezmu a na první 3 kvalty padám z motorky. Jednička plnej = záda. Fakt si umim představit jak na tohle sedne člověk kterej v životě něco podobnýho neměl v ruce a pojede s tim... věřim že pár borcú by to nepoložilo ale nevěřim, že by na tom byli nějak šťastný, nebo že by si jízdu úživali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Číkus píše: Tak to jsi extrémně nešikovný. Neměl bys řídit vůbec nic - pro bezpečnost Tvou i ostatních.
ty si psycholog ci co ?? Soudis cloveka pres net a ani ho neznas
Rikal jsem to co bylo pred 5 lety a behem te doby se mohlo mnoho veci zmenit.
Naposledy editováno 21.07.2013 18:30:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
jinak pro LUKLEY: Co je vlastně tvůj pohnutek koupit si motorku? a zrovna SS? TO jsi tu ještě nenapsal a myslím si že je to dost podstatné, psal si že to nechceš na machrování, že s tím nebudeš jezdit rychle, pak nám tvrdíš že ti jde jen o vzhled atd.....
Takže ti PÍŠU již po třetí co je vlastně důvod že si chceš koupit motorku 600/1000 SS?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
1 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
1 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Flisker píše: 600 jo ale ne ss to je cely.
vubec ho neposlouchej Lukley, osobne bych se nebal 1000 SS jsou to hodny motorky..
Zkus se svézt s nějakým borcem kdo má superbike a trochu umí jezdit. Tyhle motorky to je naprostej vrchol všeho...brzdy podvozek váha a taky kurevskej výkon kterej tě může dostat do velkejch problémů. Ve tvým věku jsem řešil to samý....abych nevypadal jako pička na nějakým vydechlým naháči...jenomže po čase zjistíš že o tomhle to fakt není a opravdu je potřeba si přiznat na jakým levlu jezdíš a jaký máš zkušenosti. Lepší než se trápit na překoňovaný motorce jejíž potenciál nevyužiješ ani z desetiny bych ti doporučil sportovního naháče typu fazer 600 nebo FZ8 ať nežeru aby jsi nepsal že to nemá krouťák
Zkrátka naučit se jezdit získat zkušenosti......kdo říká že za sezónu či dvě na naháči si nekoupiš superbike. Každopádně zažiješ krizovky a to si piš že přijdou....a rozhodně je lepší řešit krizovku v poloviční rychlosti na hodný motorce než ve zlomku vteřiny na nečem co absolutně nezvládám (byť to není moje vina protože teprve začínám). Ať se ti daří...snad získáš aspoň představu o čem se tu mele
Naposledy editováno 21.07.2013 21:21:00
Na nejaky 750 GSRX ci 1000 GSRX zapomen.
Loni jsem zacinal, koupil CBR600F a je to tak na hrane...
Kdyz mam dobrej den, je to supr. Kdyz ne, trochu s tim bojuju...
Idealni otacky zacinaj tak na 7000, coz je na 3-ku kolem 120 km/h...
A to mi uz davno neni 20 a neomezene A-cko mam od 17-ti.
Bejt jen na me, koupim klido takovy 4kilo a poradne se s tim naucim...