Takze abych vysvetlil situaci.. je mi 20let pred dvema lety jsem delal ridicak a2,b. Aod te doby jsem na moto nejel.
Vim ze plno z vas mi napise "zkus 500 a uvidis je to neco jineho nez pincl.." ale nechci vypadat jako ucenec ktery apadl z nebe.. V autoskole jsem jezdil na suzuki gs500 myslim 45kw.. hned prvni jizdu(uposornuji, ze jsem nikdy na motorce predtim nesedel jen na babete) tak me vytahl do mesta a mezi mesto a asi po 5jizdach na dalnici. Ted si chci v zari dodelat A.. kde budu jezdit na 750ce.. no takze vlastne se chci zeptat chtel bych si pote koupit gsxr1000 vim ze to je uplne neco jineho a pro zacatecnika neco jako formule ale predcejenom mam par duvodu a argumentu
1. Kdyz clovek udela Bcko.a koupi so sve prvni auto nejakou m3 tak se v tom da taky jezdit uplne slusne ..
2. Nemam moc penez a chci jit k policii kde budu mit take malo takze si nedovedu predstavit ze budu mit penize koupit 500,750,1000 zvlaste kdyz mam auto a i o to se musim starat..
3. Rozhodne nechci nejak machrovat ci jezdit 250 ak silenec.. vim ze to cloveka laka ale i papiry mam rad pravda ze po case bych to chtel zkusit ale ne hned
4. Urcite nechci hned vytacet do 14k opet vim ze go laka a nerikam se to nikdy nezkusim ale zezacatku bych urcite jezdil kolem tech 5-6k nebo optimalni otacky..
Tak co myslite si, ze bych do toho mohl jit? Diky za vase nazory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
wejrcze píše: vubec ho neposlouchej Lukley, osobne bych se nebal 1000 SS jsou to hodny motorky..
To je ale vase prace, clovek mu neco tluce do hlavy a pak kdyz mu pisete tohle, on si mysli ze jako fakt ... a jsme zase zpatky
Pokud si nekdo chce koupit SSP "jenom" proto, ze se mu "libi", misto toho aby jednu dve sezony "zatnul" zuby a vyjezdil se na necem, co se mu "nelibi"... ma ten clovek zajem vubec o motorku jako takovou? popr o jizdu na ni? Nechce spis jenom machrovat...? Nebo to je vec rozumu? No at tak ci onak, ani v jedne situaci bych nedoporucovala aby si ten dotycnej toho SSP kupoval.
Lukley píše: x přispěvatelů mi tu psalo naháč nebo 600.. a když si vyberu 600 tak zase špatně? tak..
neni objem jako objem,už jen pojem gsxr... dava tuši že to bude palba...to jako motorkař by si mel vedet. to je jako Ninja. je jedno jaky to bude mit objem,je to Ninja a i ta 250 te muze poslat k zemi kdyz si budes myslet ze je to jen 250...jinak gsxr 750 je legenda...ostatni uz tenhle objem nedelaji...by me zajimalo proč ? vite to nekdo kdyz uz se otom bavime ? proč to suzuki porad dela ? tradice nebo jsou tam nejaky vyhody proti 600 a 1000 ?
PS. ke koupi si vem nějakého kamaráda, co tomu rozumí pokud budeš kupovat z bazaru.
ps: Pokud je to autorova neznalost a myslel GSXR 750 tak v žádným případě
1 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
Jestli budeš rozšiřovat na 750 tak odeber pár stovek z fondu na ten tvůj plán v podobě litrového sportu, kup si dvě, tři hodinky jízdy navíc, domluv se s autoškolákem a zkus, někde mimo provoz, co to umí ;) a reálně si zhrň, jestli se ti to zdá málo a jestli zrovna litr je tím co chceš hned, po tom co si vyzvedneš na přepážce nový řidičák, řídit.
Já mám odjezděno 30 000 km na dvacce, pár málo kilometrů na 6tkovém Hornetu, 6tkovém Banditu, 6tkovém SVčku a asi 30 metrů na litrovém Farošovi (né, že bych to potom poskládal jenom jsem přeparkovával)
Na tom Farošovi takový začátečník dle mě dostane respekt jenom když se na jedničku a volnoběh rozjíždí...
Šestky jsou v pohodě a pokud jsi schopen odpískat kapoty ze SSka, tak ta šestka Hornet si myslím, že taky docela uspokojí ;)
Další argumenty, proč si koupit něco slabšího a největší škoda, že jsi třeba nesedlal ani tu dvacku, byť na 10 tKM...
Zkrátka jak to vidím já, coby už aspoň trošku vyježděný dvackař
Jak jsem řekl, škoda, že jsi nejezdil ani dvacky, nebo dva a půlky. Jde hlavně o techniku jízdy, jestli jsi všehovšudy najezdil to, co se jezdí v autoškolách, tak pochybuju, že jsi se alespoň přiblížil na maxima té motorky, nezažil jsi krizovky, nevíš jak se ta motorka kdy chová atd.
Na dvacce v zatáčce se nečeho lekneš, reflexivně šáhneš po brzdě, třeba i trošku víc a nic extra se nestane, narovná tě to a v lepším případě to ustojíš, v horším případě tě to vynese na krajnici plnou štěrku a zbytek se už asi dá odhadnout ;) Problém u nějakého litrového SSka bude, že se nečeho lekneš, šáhneš po brzdě a protože se lekneš a nemáš tolik zkušeností šáhneš po tom prudčeji a díky tomu, že už nesedíš na dvacce, nebo nečem menším než litr tě to nevynese ven ze zatáčky, ale rovnou to tam poskládáš, protože se ti přední kolo docela pravděpodobně blokne a klouzne... Pochopitelně ostřejší brzdy budou mít i šestky narozdil od dvacky, pětky narozdíl od dvacky a i 250tky od 125ccm motorky a to je ta škoda
Zkušenosti ze slabších kubatur (ikdyž existují i začínající hned na litru, kteří to dodnes přezili) jsou zkrátka k nezaplacení a spočívá to hlavně v tom, že technika jízdy na litru musí být o dost preciznější než technika jízdy na menších kubaturách (opět je jasné, že dvacka je slabší odvar oproti 250,500,600 atd.)
Takže říkám, připlať si pár hodin jízd navíc, zkus se víc projet, zhodnoť si to sám a nezapomeň na přítelkyni a psa...
Legoš
1 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
FelixHolzmann píše: Flisker: Jo v pohodě chlape. Jde mě o to, že i já na motardu 640 se musím neustále krotit. Na SS se člověk musí kua ovládat, zvláště bez zkušeností :D
Ja jenom ze uz taky zacinam nak prichazet na chut tem ironickejm poznamkam Bych chtel potkat toho pana kterej mi bude mluvit diru do hlavy jak jede 90 na litrovym ss
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
5 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
warrior2 píše: to 2LEKO: No protože jezdit kochačku na lítru je jako chodit s pornohvězdou a nikdy si nezapíchat
...včera jsem opět viděl mnoho "rychlíku" na naháčích,co se snažili jet jako na supersportu,zalehlí,vysedání,náklony a snaha o "palbu" a nasranost, že jim to nejede více jak cca 170km/h ,aby z toho neodletěli...a tito pak většinou "diskutují" o supersportech,že je to zbytečnost!
warrior2 píše: to 2LEKO: No protože jezdit kochačku na lítru je jako chodit s pornohvězdou a nikdy si nezapíchat
...jo..tak pravda,otázka je ,jaká rychlost je pro koho "kochačka"..pro někoho to je 60 km/h a pro někoho 160 km/h.
..a pornohvězda, nutně to neznamená, že je to stvoření pro dokonalý sex a "píchačku"!..múže ty být jako "studený kámen"! ..a tak to je i s litrama a jízdou s nimi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
2LEKO píše: ...včera jsem opět viděl mnoho "rychlíku" na naháčích,co se snažili jet jako na supersportu,zalehlí,vysedání,náklony a snaha o "palbu" a nasranost, že jim to nejede více jak cca 170km/h ,aby z toho neodletěli...a tito pak většinou "diskutují" o supersportech,že je to zbytečnost!
Jak víš že byli nasraní? Na naháči se porveš s větrem, na stejnej adrenalin to nemusíš tak hnát jako na sportu - co je na tom špatnýho? "Palba" neni o rychlosti, ta se měří na okruhu, ale o TVÝM pocitu jak mašinu zvládáš v rámci jejích parametrů. Z tvejch příspěvků mám pocit, že to moc hrotíš. To, že pro většinu lidí je litr SS na naše silnice zbytečnost je fakt - ale tim přece nikdo neříká, že pro všechny a že každej kdo ho má má komplex, malý péro atd. Takže nevim proč se furt snažíš vyrazit otevřený dveře?
Co si ale mám myslet o maníkovi na SS, kterýho dojedu, nebo i předjedu v zatáčce na těžkopádným cruiseru, aby mě pak na rovince přelít dvěstěpade a v další zatáčce mě zase brzdil? A že takový potkávám - pro ně je myslim SS zbytečnost (a tak by asi dopad i zakladatel). A že nechce závodit? Tak proč po rovince letí jak postřelená svině z kukuřice?
e: písmenko
Naposledy editováno 22.07.2013 10:39:15
warrior2 píše: to 2LEKO: No protože jezdit kochačku na lítru je jako chodit s pornohvězdou a nikdy si nezapíchat
Tak v tom případě je zakladatel vlákna panic, kterej si namlouvá, že bude něžně souložit s nadrženou perverzní nymfomankou a nenechá si vymluvit, že to blbě dopadne!
Bejt tebou jdu do 600 ja si asi po 4rech sezonách na rs125 koupil v 18ti 9tku ninju a neudelal sem dobre....Bude tě to trestat jak na to sedneš jen vrkneš blbe plynem a nebudes mit dobrej pocit do zatáček to budeš lámat silou, plyn otevřeš jen na rovině páč v zatačce budes mít hnědej pruch na trenkách a to nemluvim o tom jak si das horizonty pod plynem,pisek v zatacce atp a veř mi pomalu a hlavou jezdit nebudeš to řika každej než si to koupí ja to taky řikal vyrdrželo to asi tejden taky nechceš moc utrácet a to neni dobra volba k ss... nejspíš to ti to ze začátku nekde upadne a ty plasty+packy+zrcatko a treba este podrenej lauf to je palka a udelas to pri 30kh/h :D jdi do 600 naháče (gsr je moc pěkný motor mislym gsxr600) a budeš happy ja si ted koupil r1 a i po tej 900ce ninje je to zase masakr... Je to na tobě ale na SS podle me štastnej nebudes aspon prvni 1-2 sezony ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
2LEKO píše: ..proč si všichni myslíte,že kdo má "lítra", tak musí bezpodmíněčně jezdit na hranici života a smrti a nemůže jet "kochačku"!?
vztahuj to k zakladateli :) pro něj může být "jízda na hranici života a smrti" na 6/1000 ss klidně i kolem těch 90
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
wejrcze píše: vztahuj to k zakladateli :) pro něj může být "jízda na hranici života a smrti" na 6/1000 ss klidně i kolem těch 90
..ale to je stejné i na nějakém čtyřkilu nebo i 125,když to v 90 napere do baráku nebo do stromu...jasně vyšší objem a výkon,to riziko přibližuje a zvyšuje..ale de facto, je fuk jestli, je to 600 Hornet či SV 650 a nebo CBR 600RR,když to bude řídit "kopyto"!
..ale je jasné,že zrovna litr není nejlepší volba pro začátečníka!
Naposledy editováno 22.07.2013 11:38:12