1/ Naraz do osobaku a jeho prelet v cirka padesati. Pad na hlavu a rameno, Bezvedomi, prerazenej klicek. Komboska jen odrena, zadny poskozeni.
2/ Ztrata predku v naklonu na slovakiaringui v rychle zatacce (cirka 140kmh). Asi 30 metru v tempo po asfaltu po levem boku, pak obrubnik a nejake to salto v kaceru. Komboska lehce prodrena na leve kycli (je tam dvojita kuze, a prodrela se ta prvni vrstva), a natrzena kolem krku. Spraveno za zminenej litr.
3/ Taranovan na konci cilovky na lausitzu odruhou motorkou ktera me vzala na zadni kolo. Salto pres riditka v cirka 110km/h, a nejake kotrmelce po asfaltu. Na kombosce jen dalsi odreniny (zvlast na hrbu).
Za me si na Clover a jeho kvalitu nemuzu OPRAVU STEZOVAT. Vydrzi fakt hodne, a je mi pohodlna. CO chcit vic.
e: poučte se z chyb při výběru kombinéz jiných motorkářů, než z vlastních, to už pak může mít fatální následky...
Naposledy editováno 25.07.2013 19:17:52
Naposledy editováno 25.07.2013 21:14:45
Jak píše Babínek - nosím tak trochu svoji kůži na trh za kůži MBW.
V praxi to vypadá asi tak, že mi MBW sem tam připravý nový uvažovaný model. Ten žádá otestovat, vytknout chyby a navrhnout vylepšení. V té době je to takový polotovar.
Jeden z dřívějších testovaných modelů mnou navrhované úpravy prodražily natolik, že do výroby nešel, protože se pro MBW po úpravách, včetně výrobní ceny, stal nezajímavým.
Většina úprav je ale realizována. Co se mi zatím nepodařilo je docílit změny materiálu pro podšívky. Pokud je totiž oblékán bez funkčního prádla, díky např. pocení nebo za vlhka a po letní koupeli se podšívka přilepí na těle-na obnažená místa a švy podšívky na namahaných místech dříve či později povolí.
Tomu se dá zabránit používáním funkčního sportovního prádla.
Z mojí hlavy byla také možnost objednávky šití komb MBW na míru u poslední letošní modelové řady T3. Šití zajišťovaly Finové a cena výrazně nepřesahovala konfekční model! Jenže zkušební série odhalila nutnost úprav skoro poloviny dodávky. Proto od tohoto záměru upuštěno.
Z mého pohledu jsou modely objednané na míru a závodní modely Kalera + T3 už velmi dobré. Od nich jsou přímo odvozeny dvoudílné, které oproti jednodílkám postrádají jen plně vyjímatelnou podšívku:
Pro zajímavost - aktuálně je nyní testován nový model sportovně-cestovní moto-boty v podstatě stejným způsobem budou navrhována finální vylepšení:
Naposledy editováno 25.07.2013 23:33:09
1 reakcí na tento příspěvek Jakou kombinézu, finančně zlatá středí cesta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou kombinézu, finančně zlatá středí cesta
Vojcapek píše: Jinak MBW je cenově jak a jezdit tedy s ní pouze s funkčním prádlem (to mám)?
No třeba já bez funkčního prádla do kombi nelezu, kdo to má pak sundavat A hlavně přes prádlo jedno bavlněný tričko, aby sáklo pot a pak nesmrdíš jak carskej důstojník po pár vypoceních do podšívky a do kůže...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou kombinézu, finančně zlatá středí cesta
dewwil píše: No třeba já bez funkčního prádla do kombi nelezu, kdo to má pak sundavat A hlavně přes prádlo jedno bavlněný tričko, aby sáklo pot a pak nesmrdíš jak carskej důstojník po pár vypoceních do podšívky a do kůže...
Nezazil jsem zadnou kombosku, ktera by sla sundat kdyz se clovek propoti, a nema na sobe "to spravne pradlo".
Ja jezdim v tomhle a kdo zkusil jednou, uz nechce jinak ...
Naposledy editováno 26.07.2013 08:24:51
Válel jsme se cca ve 110km/h na krásně hrubém asfaltíku na okruhu v brně.
Komboška ochránila na 100% a velké dík patří i ramennímu chrániči, který vstřebal většinu energie z dopadu. Kombočka ofiko stála 17tis, ale měl jsem štěstí a podřídil ji v akci za 10tis. Uvidím ještě na podzim jak fungují co se týká oprav.
1 dílná startuje na 20-ti litrech:
http://www.psihubik....?serazeni=cena_sklad
Což je podle mě mimo téma, zakladatel chtěl finančně střední cestu.
I na mě je 20 litrů za kombinézu opravdu moc.
Měl někdy někdo možnost porovnat mnou již zmíněnou Spyke, 4SR:
http://obchod.bikers...e-blue-8999900022414
http://www.4sr.cz/ka...-blue-perforace.html
s kombi od PSI? Porovnat nemyslím jen to, že šel do obchodu a navlíkl to na sebe.
Pokud bych vycházel z některých mouder, že za kvalitu je třeba zaplatit, tak:
PSI 20, Spyke 15. Když Kabriolin sehnal PSI v akci za 10, tak se to blíží cenovce Spyke v akci za 9. Podobně 4SR.
2 reakcí na tento příspěvek Jakou kombinézu, finančně zlatá středí cesta
2) Proc prodejci davaji mnohdy akcni nabidky na kombosky ve slevach i 30%?? (verte ze to nedelaji proto aby prodelali)
- nebudu diskutovat o kvalite zpracovani, o typu kuze atpd, jsou to proste neoodiskutovatelna fakta, a zaznely tady uz rozumne argumenty, clovek si to prebere jak chce.
Dovolim si ale zminit jeden historicky fakt.
- lide odjakziva kupovali veci podle toho co bylo IN. V pripade auto-moto to bylo to, co udavali zavodnici. Jezdili v nejakcyh hadrach jezdili na nejake znacce masin a lide se podle toho inspirovali. Diky tomu rostla poptavka. Vyrobce si mohl dovolit jit s cenama na dvojnasobek, protoze kdyz neco chces tak si to koupis! To je sila znacky protoze ma reklamu. Kupujete tedy reklamu (image) a jen az to dalsji jsou "zkusenosti a nejaka zaruka toho ze to bude fungovat"...
prave diky te reklame se objevuji jine znacky, ktere nemiri timto smerem, jdou proste do segmentu lidi kteri se nezajimaji o znacky ale chteji adekvatni nahradu. Tu ti nabidne neznackovy vyrobce s 30% nizsi cenou uplne v klidu.
Zaruka kvality je subjektivni, kazdy si musi kombosku zkontrolovat zda drzi pri sobe atpd, ale nevidim duvod, proc by levna komboska ne tak znameho vyrobce nemohla byt kvalitativne obdobna. Navic neni ani tak tezke strihy a styl sesiti kopirovat od tech "zkusenych"
to je ta vec do pranice...
neni zrovna moc fer, kdyz tady nekdo obhajuje drahe kombinezy, a ty druhe posila doprdele... To ja nedelam, ja jen navadim k tomu se vzdy zamyslet, zda to opravdu neni tak trosku zbytecne....
1 reakcí na tento příspěvek Jakou kombinézu, finančně zlatá středí cesta
Na tomdle svete neni nic cernobily. Proto jsem napsal jake mam ja zkusenosti s konkretnim vyrobkem, aby mel tazatel sanci si zaradit do skatulky "kvatilni zbozi" a byl to jeden ze stripku do jeho rozhodovani.
Asi malokdo z nas vyzkousel pri padu / opakovanem padu vic nez 2 znacky kombinez, a malokdy vic modelu. Protoze kazda znacka dela spicku za nejake prachy, a mainstreem za uplne jine, takze jen rict "padal sem padane a dobry" a "padal sem padane a naprd" ... muze byt oboji pravda ;) Kazdy padal v jine padane
Naposledy editováno 26.07.2013 10:58:12
Odreny rameno, rukav a bok. Jinak bez ztráty kytičky.
Ted mam PSI jednodilnou, cekam na úpravu. Tak snad ji nevyzkousim.
Takze bych se 4SR nebal.
Kabriolin píše: Za sebe můžu upřímně říct, že mě přesvědčil jeden padající jezdec MotoGP.. nebudu ho jmenovat, aby si někdo nemyslel, že řeším jeho.. spíš jsem si koukal co má na sobě a jak kvalitně a často využívá kontaktu s asfaltem a žije.. tak jsem si řekl, že to nemůže být špatně ani pro mě. Rád vím do čeho jdu Tady jde člověk "s kůží na trh" a tím trhem myslím ten trh co je brácha od střihu.. NoName kombi mohou taky fungovat, ale rád bych nejdřív viděl nějakou po pádu.
Patriot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou kombinézu, finančně zlatá středí cesta
cokoli navíc je škoda řeči.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou kombinézu, finančně zlatá středí cesta
Ozzy_ píše: Nezazil jsem zadnou kombosku, ktera by sla sundat kdyz se clovek propoti, a nema na sobe "to spravne pradlo".
Ja jezdim v tomhle a kdo zkusil jednou, uz nechce jinak ...
Dobrej hábit, už budu muset koupit novej, ten můj po 3 letech dostal už zabrat, a zrovna ho nemaj skladem
když uvidím, že komboška je na klíčových místech sešitá kvalitně, tedy trojšvem, což je samo o sobě kvalitní spojení,
a uvidím to na levné kombinéze, tak jí beru.... Protože to je to co já od kombinézy očekávám, že se neprodře a bude držet pohromadě.
Ta kombinéza, kterou zde už někdo ukazoval, je sešitá dvojitým jednošvem, místy to bude asi i dvojitý jako takový!!! A to bych prostě nikdy nevzal!!! (oprava, u kombinézy za 5tisíc bych se s tím i smířil, většina textilových obleků bývá sešitá i mnohem hůře)
Takže asi tak!!! Je vhodné u výběru zboží přemýšlet a né si ospravedlňovat to čemu nerozumím cenou!!!!
PS: proti prodření si údajně dobře vedou kombínézy od 4SR
http://www.4sr.cz/pro-zakazniky/testy/
ti aspon mají nějaké testy a reference na bezpecnost - tam vidím RR verze stojící 13tisíc a dle referencí je vlastně můžeme vnímat jako TOP produkt.... V čem je teda ta za 8 horší, mi tady ještě nikdo nevysvětlil (popřípadě v čem je ta za 20! lepsi) ----> Chce to jen zapojit hlavu před tím než začneš psát něco o koumácích!
Naposledy editováno 26.07.2013 13:12:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou kombinézu, finančně zlatá středí cesta
dewwil píše: Dobrej hábit, už budu muset koupit novej, ten můj po 3 letech dostal už zabrat, a zrovna ho nemaj skladem
Sem tudle jel na trialce radit na asfalt, tak sem se oblik do kombosky bez ribana A jako ... dobry az do okamziku svlikani Sem se z toho malem nedostal
V malejch rychlostech a vedru zpocenej jak .... nebudu rikat co, a vsechno prilepeny
Ozzy_ píše: Sem tudle jel na trialce radit na asfalt, tak sem se oblik do kombosky bez ribana A jako ... dobry az do okamziku svlikani Sem se z toho malem nedostal
V malejch rychlostech a vedru zpocenej jak .... nebudu rikat co, a vsechno prilepeny
jj, věřím, taky jsem párkrát vyjel bez jégrova prádla
Je to moja prva kombineza,ale pocit bezpecia a pohodlie pri jazde je super,pad zatial ziadny nebol-klop na drevo,ale ja by som siel do znacky 4SR aj po druhy krat alebo nieco od Alpinestars,ale to je cenovo troska vyssie.