1 reakcí na tento příspěvek Grafy výkonu a krouťáku
2 reakcí na tento příspěvek Grafy výkonu a krouťáku
1 reakcí na tento příspěvek Grafy výkonu a krouťáku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Grafy výkonu a krouťáku
Fidži_CZ píše: Nechtěj raději ani vědět. Hodnoty Yamahy kecaj až hamba.
Až tak? Většinou u aut je reálný výkon vyšší než psaný v TP.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Grafy výkonu a krouťáku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Grafy výkonu a krouťáku
Takže ZX-9 má 97,2Nm a FZS 94,9Nm
V TP udává kdo chce, co chce. Toyota GT86 nemá 200k, ale jen 183k na zadních kolech. Já u BMW 328i mám v TP 193k a na zadních kolech mám 209k.
Naposledy editováno 30.07.2013 11:38:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Grafy výkonu a krouťáku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Grafy výkonu a krouťáku
1 reakcí na tento příspěvek Grafy výkonu a krouťáku
Fidži_CZ píše: ptaak> To jak se zvedá na zadní je daný i dalšíma faktorama. Třeba délkou kyvky a geometrií.
A samozřejmě taky převodovým poměrem (gumy, řetězovka) a nakonec vlastně i tím, jak na tom kdo sedí, jestli jede z kopce,...
Fidži_CZ píše: Ale jestli si chtěl divokou motorku, tak si šlápl vedle. Fazer je klidnej elektromotor.
Ne nechtěl. Bál jsem se, že z horneta to bude skok a přijde mi to jako takovej silnější hornet jen. Jen že papírově je to jakoby silnější než ninja, teoreticky jako cesťák by to mělo mít kratší převody a jet odspodu, kdežto ninja by měla být opak, delší a jet nahoře. Proto mi to bylo divnýDyno (dyno je valcova zkouska)
torque
power
graph
většinou mi stačí napsat "motorka dyno graph" a vyjedou mi grafy, pak uz jen hledam konkretni moto....
je mnoho webu kde se grafy daji najit, jenze zadny web nema motorky vsechny vzdy jen par, proto asi google zustane nejvetsim kamaradem
protože rozdíl mezi BHP a HP je kurevsky zásadní.. U kliwattů se to nerozlišuje pokud to tam někdo nenapíše..
pro ty kdo neví:
BHP - výkon naměřený přímo na klice motoru
HP - výkon na kole
a že u motorek jsou rozdíly větší než u aut!!! o tom nemluvím raději
1 reakcí na tento příspěvek Grafy výkonu a krouťáku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Grafy výkonu a krouťáku
Dal je vykon vetsinou meren bez naporu, coz u SS dela neco k 10ti poniku.
Ale napriklad vyrobce Škoda u pOchcavek udava mensi vykon, nez ve skutecnosti nameris.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Grafy výkonu a krouťáku
ptaak píše: Fidži_CZ> Šmejdi to jsou Právě, že papírově bych měl mít krouťák větší a níž položený, ale ninja je divočejší taková, pořád se zvedá na zadní a fazer je takovej až moc hodnej mi přijde.
Já mám ZX-9R ale furt na zadní se to teda nezvedá. Jen na jedničku, ale na dvojku a dál už ne. Tak třeba to bylo nějaký zpřevodovaný.
Naposledy editováno 30.07.2013 20:35:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Grafy výkonu a krouťáku
Výkon motoru je výpočtová hodnota - nic reálnýho - jedinej reálnej je kroutící moment...ty pak jen hejbeš otáčkama a měníš převodem krouťák co posíláš na zadní gumu. Krouťák a otáčky na klice jsou něco úplně jinýho než na gumě. Na brzdě se to pak přepočítává přes převodový poměry a estimuje se výkon na klice (většinou se bere 5-10% na ztráty v řetězu a převodce)
To že se to liší a některý výrobci udávaj záměrně menší a větší je spíš věcí homologace, sichru a PR prezentace. Ale garantuju ti, že jenom blbě zajetej motor může vpohodě přijít o tolik Nm, kolik honíš pak laďákama.
Vyser se na grafy, nic neznamenaj a tvoje motorka může mít vklidu o 5HP víc než běžná jiná(ještě spíš, když je starší a jetá) Vždy záleží o to, jak se k tomu kdo choval.
2 reakcí na tento příspěvek Grafy výkonu a krouťáku
akcelerace = veličina kterou člověk cítí narozdíl od rychlosti
mě třeba grafy zajímají a to proto, protože chci vědět jak se dané motory +- chovají, dokážu si to podle krouťáku prostě představit. Nemám rád uhlazené konstatní průběhy. Mám rád rostoucí trendy krouťáků, protože to se proveuje tak, že se přetížení stále zvedá popřípadě uvadá, ale u rovných křivek pak necítíš tu rostoucí hmotnost a mašina jen tupě zrychluje.... Super pro honění rekordů, ale nulová zábava při normální projížďce.
Stejně tak zbožňuju nevyrovnané chody, v autě bych takový motor odpálil TNT náloží, v mašině je to prostě sranda (sice jen na pár km), třeba takovej monster 696 je prostě taková malá magořina
a taky je u mě podstatné, aby měla mašina hodně síly v nízkých otáčkách (tedy i výkonu), to ti taky nikdy hodnota maximálního výkonu ani kroutáku neprozradí
PS: samozřejmě že se hodnoty mezi jednotlivými stroji liší, ale aspoň vím jakou má motor povahu a co od něj můžu čekat za komfort.
Naposledy editováno 31.07.2013 08:27:12