tady
2 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
KubaLC8 píše: Ja jen cekam na ty Jawa-zastance jak se do nas pusti az prijdou
Ti nemají čas na fórum, protože po každé projížďce jsou do noci v garáži
1 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
Spazik píše: Ti nemají čas na fórum, protože po každé projížďce jsou do noci v garáži
Jawa je jako letadlo... Na hodinu jizdy dve hodiny oprav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
1 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!
Ať je v Jawě vedení jaké je, vždy existuje šance (když už jsme to zafinancovali ze státního rozpočtu) že se něco solidního podaří.
Jen tedy si nedokážu představit jak dlouho vydrží ve 2T motoru katalyzátor. Tipuji tak 1000km než se ucpe karbonem a mastnotou a půjde s pompou ven
Naposledy editováno 30.07.2013 18:32:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
A jinak o funkčnosti katalyzátoru na dvoutaktu rovněž pochybuju. Navíc, když u dvoutaktu vždy uteče kus směsi, který pak bouchá v laufu, tak když bude kaťák tak blízko válce, tak to nebude dlouho trvat, než se přehřeje a spálí, podobně jako se rychle zničí při dlouhém roztahování benziňáku s nefunkčním zápalkem.
E: Být vedení složeno z týmu lidí, jako je Bert tady z fóra a jeho kolegové, tak by jistě byla současná situace zcela jiná.
Naposledy editováno 30.07.2013 18:57:33
Spazik píše: Kdyby udělali nějaký pěkný remake Jawy 500 OHC s vychytanýma mouchama, modernějším podvozkem a aby plnil dnešní emisní limity, myslím že by se po něm jenom zaprášilo.
Ty jo, kdyby udelali re-make 500OHC alá softail, tak bych slintal.
Takhle je jedina moje reakce zvednutej koutek...
Myslim ze se drzej moc pri zemi. Myslim ze to bude hit.
Velkej konkurent Bramborakum a japonskejm litrum v jednom...
2 reakcí na tento příspěvek Jawský litr už na jaře!
K tomu návrhu byl jen jediný výkres - celkem ucházející trubkový rám no a motor? Měli myšlenku použít hlavu z motoru Škoda 1,2 HTP včetně vstřikování a udělat si k tomu spodek motoru už "vlastní"
No jsem zvědavý co z nich vypadne / jestli něco vypadne.
Konzultant z Jawy p. Kouřimský byl docela šikovný...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
havrajz píše: Dělal jsem pro ně tenkráte diplomku - pevnostní analýzu a optimalizaci rámu s kyvnou vidlicí návrhu JAWY 1200
K tomu návrhu byl jen jediný výkres - celkem ucházející trubkový rám no a motor? Měli myšlenku použít hlavu z motoru Škoda 1,2 HTP včetně vstřikování a udělat si k tomu spodek motoru už "vlastní"
No jsem zvědavý co z nich vypadne / jestli něco vypadne.
Konzultant z Jawy p. Kouřimský byl docela šikovný...
Na jake skole? Respektive je to nekde ke stazeni? Pripadne alespon skicu toho ramu :) Diky :)
ScooterBil píše: Na jake skole? Respektive je to nekde ke stazeni? Pripadne alespon skicu toho ramu :) Diky :)
"ustav" technicke univerzity v Liberci. Kopii diplomky by meli mit Liberecky mestsky knihovne, ke stazeni to ale asi nebude...
zkusim zitra neco najit v kompu a kdyztak postnu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
havrajz píše: Měli myšlenku použít hlavu z motoru Škoda 1,2 HTP včetně vstřikování a udělat si k tomu spodek motoru už "vlastní"
Nic ve zlém, ale tohle nemohli myslet vážně... motor od počátku "zmetkoidní", nepovedený a hlavně z automobilního motoru , u kterého váha tolik nehraje roli, chtěli vyvíjet motocyklový motor? Navíc už jen snaha takový paskvil namontovat do motorky by byla asi totéž, co namontovat do J 250/355 tu čínskou kopii motoru XR125, na kolo Ukrajina přehazovačku Shimano, nebo na ruský kufrgramec anglickou zvukovku. Nebo třeba do nové verze Kaipanu namontovat motor 1.2HTP (bohužel realizováno).
Další věcí by byla velikost ECU a všech potřebných sensorů - kam by to na motorce naimplantovali? Zkrátka už jen představa tohoto budí dojem nereálnosti a když, tak naprosto neprodejného paskvilu.
Ani bych se nedivil tomu, kdyby přišel snad "příkaz" udělat motocykl s motorem 1.4TSI. Těchto motorů se po repasích válejí po skladech desetitisíce a nikdo je nechce montovat zpátky, jelikož ten motor je jednoznačně zmetek.
2stroke> To je mně jasné, že jsou tam jen kvůli homologaci, ovšem bohužel dlouho nebude trvat, než to těm soudruhům z bruselu dojde a zavedou povinné ME i na motocykly. Sice by v tomto případě nebyl problém před kontrolou přehodit obyčejná kolena za ta s kaťáky, jenže při náhodném "odchycení silniční kontrolou", bude průser a já osobně bych klidně věřil tomu, že Ti šmejdi zavedou i to, že "čapneme Tě na cestě, nemáš katy, motorka okamžitě zabavit a na emise! Neprojde - máš na krku flastr ve výši státního dluhu!!!" Podobně jako myšlenka s mobilními brzdami a "máš 25kW, nebo 11kW v papírech - šup na brzdu!!!" I když s tou bych právě souhlasil, vzhledem k tomu, jak se s tím "papírovým škrcením" šmelí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
J.M.K. píše: Nic ve zlém, ale tohle nemohli myslet vážně... motor od počátku "zmetkoidní", nepovedený a hlavně z automobilního motoru , u kterého váha tolik nehraje roli, chtěli vyvíjet motocyklový motor? Navíc už jen snaha takový paskvil namontovat do motorky by byla asi totéž, co namontovat do J 250/355 tu čínskou kopii motoru XR125, na kolo Ukrajina přehazovačku Shimano, nebo na ruský kufrgramec anglickou zvukovku. Nebo třeba do nové verze Kaipanu namontovat motor 1.2HTP (bohužel realizováno).
Další věcí by byla velikost ECU a všech potřebných sensorů - kam by to na motorce naimplantovali? Zkrátka už jen představa tohoto budí dojem nereálnosti a když, tak naprosto neprodejného paskvilu.
Ani bych se nedivil tomu, kdyby přišel snad "příkaz" udělat motocykl s motorem 1.4TSI. Těchto motorů se po repasích válejí po skladech desetitisíce a nikdo je nechce montovat zpátky, jelikož ten motor je jednoznačně zmetek.
2stroke> To je mně jasné, že jsou tam jen kvůli homologaci, ovšem bohužel dlouho nebude trvat, než to těm soudruhům z bruselu dojde a zavedou povinné ME i na motocykly. Sice by v tomto případě nebyl problém před kontrolou přehodit obyčejná kolena za ta s kaťáky, jenže při náhodném "odchycení silniční kontrolou", bude průser a já osobně bych klidně věřil tomu, že Ti šmejdi zavedou i to, že "čapneme Tě na cestě, nemáš katy, motorka okamžitě zabavit a na emise! Neprojde - máš na krku flastr ve výši státního dluhu!!!" Podobně jako myšlenka s mobilními brzdami a "máš 25kW, nebo 11kW v papírech - šup na brzdu!!!" I když s tou bych právě souhlasil, vzhledem k tomu, jak se s tím "papírovým škrcením" šmelí.
Hele, Hujda udělá z autoidního motoru (Honda Jazz 1400) poloviční motor do motorky ncbastl700 a leckdo ji tleská, tak nevidím důvod proč by nemohl podobně unifikovat i někdo jiný.
Když tedy pominu fakt, že 1,2HTP je tříhrnek a státní dotace je na "Dvouválcové cestovní enduro s obsahem 1200ccm". Takže celé se mi to jeví jako dezinformace
seikos píše: Hele, Hujda udělá z autoidního motoru (Honda Jazz 1400) poloviční motor do motorky ncbastl700 a leckdo ji tleská, tak nevidím důvod proč by nemohl podobně unifikovat i někdo jiný.
Když tedy pominu fakt, že 1,2HTP je tříhrnek a státní dotace je na "Dvouválcové cestovní enduro s obsahem 1200ccm". Takže celé se mi to jeví jako dezinformace
Co se ti prosim tebe jevi jako dezinformace??? Ja napsal, na co jsem delal diplomku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawský litr už na jaře!
J.M.K. píše: Nic ve zlém, ale tohle nemohli myslet vážně... motor od počátku "zmetkoidní", nepovedený a hlavně z automobilního motoru , u kterého váha tolik nehraje roli, chtěli vyvíjet motocyklový motor? Navíc už jen snaha takový paskvil namontovat do motorky by byla asi totéž, co namontovat do J 250/355 tu čínskou kopii motoru XR125, na kolo Ukrajina přehazovačku Shimano, nebo na ruský kufrgramec anglickou zvukovku. Nebo třeba do nové verze Kaipanu namontovat motor 1.2HTP (bohužel realizováno).
Další věcí by byla velikost ECU a všech potřebných sensorů - kam by to na motorce naimplantovali? Zkrátka už jen představa tohoto budí dojem nereálnosti a když, tak naprosto neprodejného paskvilu.
Ani bych se nedivil tomu, kdyby přišel snad "příkaz" udělat motocykl s motorem 1.4TSI. Těchto motorů se po repasích válejí po skladech desetitisíce a nikdo je nechce montovat zpátky, jelikož ten motor je jednoznačně zmetek.
Čí tohle byla myšlenka nevím. Ujišťuju tě ale, že to v tu chvíli vážně mysleli...
seikos píše: Hele, Hujda udělá z autoidního motoru (Honda Jazz 1400) poloviční motor do motorky ncbastl700 a leckdo ji tleská, tak nevidím důvod proč by nemohl podobně unifikovat i někdo jiný.
Jenomze Hujda borci to maj v hlave srovnany...
Vod ty doby, co nemuzou delat katany a kamikadze se v tom motorarskym byznyse dost etablovali...