Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Rebel83> jeste bych mel jednu radu,myslim si ze i tvuj model ma prisavani vzduchu do vyfuku,pokud ho nezablokujes bude lambda vyhodnocovat nesmyslnou a nepravdivou smes.
Lambda nemuze nic vyhodnocovat kdyz je nahrazena eliminatorem, ktery po hodine a ve vedru prestane fungovat. Lambda od Autotune maka jak ma1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
z-x-r píše: Presne ted si to trefil..bez odpojeni kleen je to rozladene..keca to do vyfuku jine hodnoty.
ma to take:
Popremyslim, mozna asi i vyzkousim
Rebel83-Ty krytky luxus...to si delas sam?
JJ, dnes jsem to spachal, je to z teflonu
Co to je za tu sprcku na tom natahlou?
To je nejaka zaruodolna smrstovacka. Pouzivame to v praci
To si udelej primo luxus jak tuningove
http://www.kawiforum...air-mod.html [/quote]
Dobrej typ
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Rebel83> ja myslim samo lambdu z autotune
Uz jsem pochopil jak to bylo myslene. V tom pripade ten Kleen pude do riti urcite1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
z-x-r píše: Rebel83> sikovnej chlapec...ty krytky si delal na nejakem cnc nebo cim se dela tak krasne vecicky? Pak dej vedet jak ti pomohlo to kleen off
Toto byla pohodicka s prstem v nose, horsi byly redukce na radialni trmenyJinak ano, je to z CNC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Rebel83 píše: V tom pripade ten Kleen pude do riti urcite
Není potřeba se ho zas tak rychle zbavovat. Pokud máš vstřikování a ne karburátory, je ovládanej ECU, ta ho otevírá pouze v určitých případech jako je ubrání plynu, zavřenej plyn a volnoběh. Na brzdě když motorku ženeš do otáček je zavřený a nekecá do směsi, ale na volnoběh už jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Hanz.D.> ty vis presne kdy otvira nebo se jen domnivas,rikas jednou jen volnobeh ,o radek vys zas neco jineho?
přečti si to ještě několikrát
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
edit v serii je samo skokovka
Naposledy editováno 09.08.2013 12:46:27
Jinak ono stejne jako ten sekundarni vzduch tak i ty lambdy jedou jen v urcitem rezimu, hlavne kolem volnobehu, takze podle tveho tvrzeni by nebylo potreba ani vyhazovat ty lambdy.
Kloudnej ladic samo ladi i oblast kolem volnobehu, resp prechod z rezimu bez zateze, to je totiz pri prujezdu zatackou znat fakt hodne.
Ono i kdyby ta origo skokovka tu smes ladila podle podminek, tak stejne by mohla max drzet nejake afr, a to neni vzdy vzdy uplne idealni, tzn podle me lepsi naladit na brzde a pripadne si nechat udelat nekolik map pokud se jezdi v diametralne odlisnych podminkach...
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
PWC je tam proto, že širokopásmová lambda a seriová ECU dokáže regulovat směs jen v určitém rozmezí. PWC se dává proto, že tím to rozmezí rozšíříš, popřípadě zrušíš úplně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
A v serii sirokopasmpva lambda asi v zadne motorce jeste neni, uz teda moc nesleduju novinky, takze mozna v necem hodne aktualnim... Ty skokovky jsou tam kazdopadne kvuli emisim a spravne funkci katalyzatoru, me kvuli idealnimu naladeni smesi....
U aut jsou i wb lambdy a podili se tam na rizeni smesi, ale jak uz bylo receno, auto neni motorka....
A PWC se tam dava proto ze chces zmenit mnozstvi paliva ktere dava seriova jednotka, u te je obtizne ji donutit aby davala to co chces. V rezimu pod zatezi to jede podle pevnejsch map, v closed loop rezimu do toho keca ta lambda a pere se to s PC... Proto se tam davaj ty oblbovaky na lambdy...
Treba jen detail, pises ze sekundarni vzduch neni potreba zaslepovat ze si ho jednotka otvira kde potrebuje a tam se neladi atd... Problem je ze ten sekundarni vzduch ovlada origo ecu, kdezto hodnoty z lambdy cte piggy back jednotka - PWC a nasledne podle nich upravuje hodnoty co lezou z origo ecu. Ta piggyback jednotka ale zas netusi kdy origo ecu otvira sekundarni vzduch a tudiz kdy dostava z lambdy chybne informace....a proto se snazi regulovat podle chybnych vstupu.... Ta origo jednotka na informace z wb lambdy nedosahne a ani neznam zadnou origo ecu ktera umi wb lambdu obsluhovat....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Thunder píše: Rebel83> Tys mi taky poradil ať si dám párátko místo ručky otáčkoměru, tak jsem ti to chtěl oplatit
Thunder> Nenene, to jsem byl já, Rebel za nic nemůůůžééé...
Rebel> Hele, já bych taky potřeboval vyrobit krytku. Konkrétně krytku na... Éééhmmm... Nóóó... Víc raději přes PM...
P.S.: Když tak to tu skryj...
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
maciiik píše: Thunder> Nenene, to jsem byl já, Rebel za nic nemůůůžééé...
Rebel> Hele, já bych taky potřeboval vyrobit krytku. Konkrétně krytku na... Éééhmmm... Nóóó... Víc raději přes PM...
P.S.: Když tak to tu skryj...