...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.
Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...
Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.
Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.
http://www.motorkari...ail&gallery=3697
Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16
Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16
Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Jeden a ten samej benal! Podvod na lidi!
Tedy jak zde vsici basnite jejich super srac benzin nic nedela..jen ze mate SHEL
Sam pises zes nepoznal rozdil..to ti neprislo divne po tech letech co davas shell ze nekde je chyba?
Lituju lidi co jedou na shel a mysli si co nemaj...a nemaj..maj normal 95 z kralup nic vice ci mene...at power nepower.
Jo Verva z benziny to je jine KAFO
Naposledy editováno 10.08.2013 17:01:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Vyser se na sracku shel a testni opravdu fungujici vervu...ale bacha at neulitnes...Pak uz shel nepojedes nikdy. Take jsem byl drive jak ty...Blbej priznam se...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Naposledy editováno 29.09.2013 13:53:18
Jinak na běžné použití do moto, když se to hned vyjede, to asi nemá cenu. Ale na odstavení, nebo do věcí co nepoužíváte pravidelně, tam myslím že super. Stejně jako do auta na LPG, kde se na benzín jen startuje, tam to citelně zlepšilo chod na beznín.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Nicméně želví pavr nitro plus jsem natankoval teď na zimu a
1)jede to stejně
2)vibruje to stejně
3)žere to stejně
škoda během sezony vyhazovat prachy, jediné, co si od toho slibuju, že v tom není chlast 85...nebo v to alespoň doufám.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
A co na celou zalezitost co podivat takto:
Na pocity z vykonu navyseneho o ironicky hustych 2HP kaslete... pocit z plynu a podvozku poslouchejte
Beru to osobne ekonomicky a vedecky:
1. Pri rozdilu 2Kc na litr to da 2x(15l-20l)= 40Kc na nadrz... 300km o 40Kc draze.... 6000km o 800Kc draze...
Pro nekoho malo a pro nekoho hodne a pro nekoho 3litr motoroveho oleje a pro nekoho jedna rukavice a pro nekoho 30piv
2. Vedecky podlozena je pouze jedna skutecnost z verohodnych zdroju jako Svet motoru a kontrolni ustavy republiky atd.... Rika, ze drazsi premiova paliva s "specialnimi" adetivy muzou znatelne zmirnit zanaseni ventylu a strikacky do valcu... nektere i mirne cistit po nekolika tydennim pouzivani
Zvyseni vykonu je tema kterym se tez zaubiraji mnoho studii, ovsem vzdy s nejednoznacnym vysledkem...
Naposledy editováno 24.04.2016 15:34:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Vrci to, jede to, neres to
Tomas
Vlastni prakticka zkusenost kdy prvni zimu motorka s Natural 95 od OMV nechtela nastartovat, ulili se svicky a jelo to jak ukrajinsky traktor. Druha zima uz nechan V-Power + a po zime nastartovani na prvni tuk bez jakychkoliv problemu (a bordela v nadrzi).
Do benzinového auta dávám "Optimal95", což je N95, v které už je namíchané aditivum VIF - tento totiž jako jediný aditiv je vyvinut přímo na míru benzinům, distribuovaným v ČR, takže funguje (na rozdíl od dovážených zahraničních "univerzálních" srágor), na chodu motoru je to znát, trochu i na spotřebě, ale hlavně, potlačují se negativní účinky lihu, takže benzin po delší odstávce nedegraduje a nepoškozují se gumové části palivového vedení. A do veterána tankuju N95, přidávám VIF a PbAditiv a přidání VIF tam hodně zlepšilo pružnost a průběh motoru (klasika, jednostupňový karbec, rozdělovač, předstih řízen jen závažíčky dle otáček, bez korekce dle plnicího tlaku), ale hlavně se mnohem zlepšily první starty po zimě a benzin nezdegradoval - po "rozhýbáhí" hned plný výkon, zatímco dříve s benzinem po zimním stání byl vůz líný a na 80km/h už se mu nechtělo, dokud se nevyjelo pár nádrží.
Naopak s palivy Shell mám negativní zkušenost na Puntu (motor 1108ccm SPI/55k osmiventil), kde s benzinem "Shell V-power" (konkrétně pumpa v Brně-Bystrci, u Hitlerovo dálnice) znatelně poklesl výkon a tah a spotřeba vzrostla skoro o 2 litry. Čili od Shellu jednoznačně dávám ruce pryč - nejdražší a přitom nejmizernější paliva. A ÖMV také moc nevěřím, kor po zkušenostech, kdy "arktická prémiová nafta" zamrzala daleko dřív, jak jiné, "obyčejné" nafty od jiných prodejců.