Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Rebel83 píše: Tak jsem už mluvil se servisákem. Prvotní otázka byla, co tam chci ladit, když mám Autotune. Tak jsem mu sdělil, že jen tak pro kontrolu.
Musím ale koupit ten kit na odstranění Kleenu. Neříkám, že bych si ty dvě víčka nevyrobil, ale jaksi se mi to všechno hromadí
tak ono jde hlavne dobre navrhnout tu mapu s bohatosti smesi pro Autotune aby dobre doladilo smes
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
dakarista píše: tak ono jde hlavne dobre navrhnout tu mapu s bohatosti smesi pro Autotune aby dobre doladilo smes
Tak to bych řekl, že bude mapa přímo od Dynojetu pro můj aktuální setup ne?tak nejak to vypada.Z brzdoveho grafu by jsi potom zjisti ze kroutak napr 7t ma propad,afr mas nastaveno na 13,tak bud ochudis 13,5 zmeris.Pokud je propad jeste vetsi nastavis12,5 zmeris.Udrzovanim optimalni hodnoty AFR by to melo byt bez propadu,staci jen vychytat jake AFR tve motce chutna nejvice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Rebel83> muj nazor je ze, je to skoda, protoze v tom pripade jsi vyhodil zbytecne love pokud se stim nenaucis pracovat.PWC a jejich vyrobky se snazi byt uzivatelsky privetive aby jsi to v soucinnosti s autotune mohl ladit sam.Co jsem se tak rychle dival nastavuje se jeste teplota kdy ma zacit autoladeni,tzn idealni teplota motoru a nejake casy mnou blize nezkoumane,chce to prolezt vsechny downloady u dynojetaku ohledne tvych HW
NJN, všechno nejde hned. Když mi to v servisu alespoň krapet víc vysvětlí, budu chytřejší a třeba se v tom sám začnu vrtatRebel83 píše: NJN, všechno nejde hned. Když mi to v servisu alespoň krapet víc vysvětlí, budu chytřejší a třeba se v tom sám začnu vrtat
ono to zase tak moc citlivé není,hodně se dá poznat i podle pocitů-každopádně obecně platí,že raději bohatší směs-tím nic nepoškodíš..
podle toho,co jsem se dopátral na zahraničních fórech(na našich je prd),tak jak to máš ty je nastavena většina motorek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Naposledy editováno 12.08.2013 21:46:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
edit:vystreleno od pasu myslim ze dana aplikace neumi autotune
Naposledy editováno 12.08.2013 21:55:54
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
YOSH_BOY píše: zdar, tak jak to dopadlo? Četl jsem jen Tvuj problém a pak už to bylo na mě dlouhý, nějakou novou elektroniku mám na TL taky ale vím že to můžu doma rozbalit možná namontovat a pak to dál nechat na mojim inženýru na elektronku (assassin)a murkinovi protože jinak to nebude fachčit nikdy
Mno asi tak. Me to maka od zacatku "v pohode". Jen pro sichr to potrebuju odbornikem zkontrolovatJa mam problem s eliminatory lambda sonda. Po hodine + mi to hazelo chybu oem lambda sond. Eliminatory jsem tepelne odizoloval, jelikoz se mi zda, ze za to muze teplo od svodu / motoru. Prvni test dopadl dobre. Uvidim jak se to bude chovat dale
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Dolph-cz píše: pokud to vypadá opravdu na to,že to blbne kvůli prohřátí těch eliminátorů-což asi jo,tak není problém přidat pár drátů a ten eliminátor šoupnout někde do chládku
V tom přehřátí dle mě už problém nebude. Dal jsem na eliminátory teflonové šprcky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Rebel83 píše: V tom přehřátí dle mě už problém nebude. Dal jsem na eliminátory teflonové šprcky
no ale ty se časem prohřejou taky,ne?
nebo čím si vysvětluješ,že před tím si to hodilo chybu po pár kilometrech a po nasazení izolátoru po 320km?
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
Fugo píše: jen pro info od aut, ta, když jsme zkoušeli místo lambdy tam ecu pustit nějaký napětí, už si to nepamatuju přesně, ale ref napětí bylo 500mV a max co šlo z lambdy byl 1V, takže do ecu šlo napětí v rozmezí 500mV-1000mV a jak se pustilo stálý napětí v tomto rozmezí tak po čase ecu hlásila chybu, takže zde může být problém tady. Lze to řešit elektronickým eliminátorem (já to nakonec řešil sofwarově za pomocí LM-1 který bral signál z WB lambdy pro sebe a pro jednotku ho upravil tak aby to pochopila), takže buď pohledat tohle a nebo by se na zkoušku dalo použít jednotka na LPG od Lovtecu, ta uplně nejprimitivnější ta umí lhát jednotce a ani k tomu žádnou lambdu nepotřebuje, jinak tohle myslím není problém pro nějakýho elektronika postavit.
To jsi popsal v podstatě to, co mě přepadá pocit, kde je chyba Piča, jsem to napsal jak kokot1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
Něco ke studiu: www.bikeland.org/board/viewthread.php
Naposledy editováno 30.08.2013 10:39:32
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
ještě takhle-když se rozsvítí FI,pozoruješ nějaké změny,nebo to jen svítí...?
zatnout zuby a srát na FI -možná časem zjistíš,že ti nic jiného nezbyde.
assassin píše: Rebel: trosku sem hledal a je to takhle, kawa od roku 2008 ma nakej vylepšenej closed loop režim, v určitejch režimech reguluje na stechiometrickou směs, takže origo o2 eliminator tohle proste nedokáže vyřešit. Řeší se to tak ze se tam nechaj oem lambdy a zapojí se do nich elektronicky udelatko - o2 optimizer od dynojetu, u tebe je problém ze do origo děr mas vloženou autotune lambdu, takže bys musel nechat navarit do výfuku další závit na lambdu a mít tam soucasné oem i autotune lambdu.
Něco ke studiu: www.bikeland.org/board/viewthread.php