Hřály se kabely od altíku do regulátoru měl jsem novou baterku tak tu jsem vyřadil z příčin rovnou, alternátor proměřenej a ok, regulátor proměřenej jak mi tu někdo radil a myslel jsem, že je špatnej podle rad, tak jsem koupil novej . . . nakonec to byla špatná nová baterka po reklamaci mi poslali od jinýho výrobce a už to maká dobijí a kabely se hřejou minimálně ( už se z nich nekouří).
Když jsem ale nastartoval motorku tak si poblafávala a jeden válec nešel. Sahal jsem na svody a 4. byl furt oproti ostatním studenej a dala se na něm udržet ruka.
Co jsem tak hledal po foru a napadlo mě tak základ je jiskra ( ta jde ) a palivo. Neměl jsem svíčák tak jsem se nemoch podívat . . . dal jsem se tada do čištění karburátorů (obrázky mám v deníku)
Po vyčistění a namontování žádná změna, tak jsem si udělal svíčák abych moch povoli svíčky a 3 byly mokrý hodně a 4. válce jen trochu. Prohodil jsem je a od tý doby už ta potvora nechytla.
Svíčky jsem znova vyndal očistil vysušil a furt nic, z vejfuku lítaj plameny asi bude uchcaná tak jí necham přes noc oddechnout.
Teď nevím jak pokračovat, každopádně to chce změřit kompresi, ale nemám doma kopresimetr. Nemátě někdo nějakej zlepšovák ? vím že se dá natlakovat spal. prostor a koukat jak rychle tlak padá a porovnat to s jiným válcem ( to je jen orientační) a musel bych podle kliky zjistit kdy jsou zavřený ventily (to nevim jak zjistit) v pondělí bych si moch možná pujčít kompresiometr na auta, ale nevim jestli bude mít koncovku na moto a jestli ho tam dostanu. Nebo se to v domácích podmínkách dělá ještě jinak ?
Je mi divný že by to z ničeho nic byly ventily, je pravda že motorka cca 3/4 roku stála předělávám jí na street a když jsem jí koupil tak tenhle problém nebyl to až po složení motorky. ( na motor jsem nesahal)
Ještě jsem si vzpoměl, že svíčky dával původní majitel nový, prej starý připek když při startování přidíval plyn (což se mi taky trochu nezdálo) a když jsem je vyndal tak byly černý ( bohatá směs ) hladina se nedá nastavit a šroubky od směsy byly všechny vytočený o 3 otáčky tak jsem je tak po složení nechal - v tom návodu se navyznám když je onglicky tak nevím kolik maj bejt . . .
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
Podle mě by se to mělo nastavit jako všude na určitý otáčky od dotažení a pak jen doladit . . jako většina starých motorek a sekaček má 1a půl otáčky a pak se to dolazuje o kousky
Naposledy editováno 01.08.2013 22:43:17
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
Naposledy editováno 10.08.2013 23:31:55
Ano regulátor jsem měnil - koupil jsem ho jetej ( v tu dobu nebyly peníze na novej ) teď jsem koupil už novej, protože jsem nevěděl čím by to mohlo být a nakonec to bylo všechno baterkou . . . i prodejce mi napsal, že nejsem první kdo jí reklamoval
Když jsem tam teď dal ten starej regulátor co jsem koupil, tak všechno jde a kabely se nehřejou.
Je mi líto, že všechno nedělám jak by jsi si přál nebo dělal ty, ale každej nějak začínal a rád si nechám poradit před tím než něco dělám, abych toho víc nepo.ral než udělal . . .
Jsem rád za každou radu a nápad, a jestli jsi si nevšimnul, tak všechno co se ve všech vláknech psalo jsem promyslel, popřípadě vyzkoušel, proměřil. Tak nevidim důvod proč by jsi mě měl napadat ale jestli nevidíš jiný řešení, tak prosím jen do mě.
jak si cistil svicky? i na tom nekvalitnim videu vidim ze je zasrana jak jetel
Naposledy editováno 11.08.2013 15:03:38
jinak svíčky se čistí plamenem ale zkoušet mě nemusíš :)
Ale měnit svíčky u koupený motorky nevidím jako nutnost, asi to je věc názoru
to napeti je malo to je fakt. kdyz bys to pichnul na nabijecku s ampermetrem tak by si mel hned jasno jaka bije - kdyz klesne proud a je na ni kolem 13V (ne tesne po nabijeni) je ok. jeste pak zkusit zkratovej proud zaskrtanim medenyma kabelama a kdyz to hazi zeleny plameny tak ok :D :D no a kdyz rozsvitis svetlo tak rozhodne nesmi spadnout napeti o nejaky desetiny
Naposledy editováno 12.08.2013 18:11:25
Tak mi pověs jak to děláš ty rád se přiučím
já mám jen nabiječku novou která si sama proměřuje baterku a pak jí nabijí až když jsem zjistil že si baterka bere 12A na dobijení tak mi došlo, že to nebylo dobře :D :D :D
Teď z jinýho soudku :-ú koukal jsem na tvoje vlákna a zjistil jsem, že jsi dával jiný trisky atd . . potřebuju tu potvoru seřídit za plynem jde dobře ale jak jí uberu a znovu přidám tak to prská až v 7 000 se to chytne, čim by to mohlo bejt ? trisky origo otevřenej vejfuk . . . a čet jsem jak jsi nechápal jak se seřizuje směs a já jsem na tom stejně :D
nemáš nějakou radu ?
12A to uz neco znaci :) se divim ze ti nebouchla
mas vycistenej karburator? hrabal si na srouby bohatosti? co ti to presne dela jako ze zavres uplne plyn pridas a ono se to zahlti ale zrychluje to a az u 7000 to zacne jet dobre? kolik ti to jede
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
Právě jak to jelo na 3 válce tak jsem myslel, že je karburátor ucpanej tak jsem všechny vyčistil a šrouby směsy byly o 3 táčky vytočený, ale svíčky byly černý tak jsem usoudil, že je to moc bohatý, tak jsem je dal na 2 1/4 ot pak jsem koupil svíčky (a v manuálu sem se snažil překládat a pro mojí verzi 98 SC33 mi přištlo že základní nastavení je 2 otáčky)
Když se tomu dá a je to v plynulým zápřahu tak to jde dobře, ale když jedu třeba na 3ku 100km/h a pak přidám plyn tak se to chvíli dusí a od těch 7 000 se to chytne a jede jak pila.
kolik mi to jede nevim koukni se na moje fotky mám to odstrojený a dělám street už skoro rok :D ono se na laminátu a 2 šroubech při 200 moc dobře nesedí.
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
volnoběh mám cca 1100 ot
Ono podle manuálu jsem to nepochopil, proto jsem se tě na to ptal taky jsi to řešíl a nevím jestli vyřešil :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
jinák na svíčky od filchtla mám taky jemnej ocelovej když už jsou hodně a makaj furt . . .
PS: doufám, že jsi zaklepal na něco nehořlavýho, jinak ti všude odejdou předčasně :D
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |