poridil jsem kufr 36l na mojeho Horneta. Dnes jsem ho jel vyzkouset i s pritelkou a bohuzel mam z toho spatny pocit. Nevím asi jsem tlustej. ale jakmile jsem kufr nalozil, tak dobrej pocit z jizdy v prdeli. Odlehcene predni kolo, kdyz akceleruju tak se mi na chvilicku rozkmitaj riditka, kdyz je pustim na rovine tak se take hned rozkmitaj. To bych jeste prezil, ale v zatackach je to dost neprijemny. Vzhledem k tomu, ze v tydnu jedeme na dovolenou a na masinu prijdou jeste brasny, tak se dost bojim :D.
Prekpokladam ze asi nejaky tipy a triky co s tim neexistuji, maximalne tak dat do kufru co nejlehci veci.
PS: Kdyz jsem kufr sundal, tak vse v pohode.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalozena motorka - pretizena?
KubaLC8 píše: 210
Nosnost 210kg? Tak to je asi nejvíc co jsem viděl. Většinou mají motorky kolem 190-ti kg,což jsou někdy dva lidi v motooblečení, a vše co naloží do kufrů je nadváhou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalozena motorka - pretizena?
Kov píše: Nosnost 210kg? Tak to je asi nejvíc co jsem viděl. Většinou mají motorky kolem 190-ti kg,což jsou někdy dva lidi v motooblečení, a vše co naloží do kufrů je nadváhou...
fakt 210, 190 pohotovost a 400 celkova
1 reakcí na tento příspěvek Nalozena motorka - pretizena?
Krome toho ze to vypada hodne komicky tak to musi byt imnimalne o jeden zivot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalozena motorka - pretizena?
1 reakcí na tento příspěvek Nalozena motorka - pretizena?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalozena motorka - pretizena?
Při zatížení je řetěz více napnutý, to jo, ale jenom proto, že zadní vidlice už není na začátku zdvihu, ale uprostřed. A zadní náboj je nejdál od pastrku.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalozena motorka - pretizena?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nalozena motorka - pretizena?
Roman2bk píše: Zash> jestli je napnuty až moc, tak povolit, jinak trpí ložiska.
No asi takhle, kdyz na tom sedim sam, tak retezem pohnu nahoru, pokud jsem ale nalozenej + pritelkyne, tak s nim ani nehnu.
Roman2bk píše: Zash> jestli je napnuty až moc, tak povolit, jinak trpí ložiska.
ano, VZDY musis mit na řetězu vůli - je třeba dát bacha i na nerovnoměrně vytahaný řetěz kde ti v jednom místě může jít pomalu přes zuby jak je volný a jinde být proplý - každopádně proplý řetěz je pro ložiska smrt.
Naposledy editováno 19.08.2013 10:59:41
Roman2bk píše: Zash> jestli je napnuty až moc, tak povolit, jinak trpí ložiska.
A taky-při nějakém větším zhupu pak dojde k napnutí řetězu,který vlastně chytne váhu celé motorky místo pérování. Tím jde řetěz rychle do kopru. Je to tak?Naposledy editováno 19.08.2013 10:56:47
2 reakcí na tento příspěvek Nalozena motorka - pretizena?
Riddick píše: Blbost výrobce ví co tam píše, dodržuj jeho údaje a je to... (
Pokud by se měly striktně dodržovat údaje o nosnosti motorek, tak nepotkáš na silnici motorku na které by jeli dva lidi a plnou výbavou. Jsme se ženou oba štíhlí lidi,na dovču sebou nevozíme zbytečnosti a i tak přetěžujeme motorku asi o 30kgje to podobný výkřik mimo realitu jeko je dodržovat max rychlost a nosnost kufru - mrkni do topcase a zjistíš že ho přetěžuješ