Hřály se kabely od altíku do regulátoru měl jsem novou baterku tak tu jsem vyřadil z příčin rovnou, alternátor proměřenej a ok, regulátor proměřenej jak mi tu někdo radil a myslel jsem, že je špatnej podle rad, tak jsem koupil novej . . . nakonec to byla špatná nová baterka po reklamaci mi poslali od jinýho výrobce a už to maká dobijí a kabely se hřejou minimálně ( už se z nich nekouří).
Když jsem ale nastartoval motorku tak si poblafávala a jeden válec nešel. Sahal jsem na svody a 4. byl furt oproti ostatním studenej a dala se na něm udržet ruka.
Co jsem tak hledal po foru a napadlo mě tak základ je jiskra ( ta jde ) a palivo. Neměl jsem svíčák tak jsem se nemoch podívat . . . dal jsem se tada do čištění karburátorů (obrázky mám v deníku)
Po vyčistění a namontování žádná změna, tak jsem si udělal svíčák abych moch povoli svíčky a 3 byly mokrý hodně a 4. válce jen trochu. Prohodil jsem je a od tý doby už ta potvora nechytla.
Svíčky jsem znova vyndal očistil vysušil a furt nic, z vejfuku lítaj plameny asi bude uchcaná tak jí necham přes noc oddechnout.
Teď nevím jak pokračovat, každopádně to chce změřit kompresi, ale nemám doma kopresimetr. Nemátě někdo nějakej zlepšovák ? vím že se dá natlakovat spal. prostor a koukat jak rychle tlak padá a porovnat to s jiným válcem ( to je jen orientační) a musel bych podle kliky zjistit kdy jsou zavřený ventily (to nevim jak zjistit) v pondělí bych si moch možná pujčít kompresiometr na auta, ale nevim jestli bude mít koncovku na moto a jestli ho tam dostanu. Nebo se to v domácích podmínkách dělá ještě jinak ?
Je mi divný že by to z ničeho nic byly ventily, je pravda že motorka cca 3/4 roku stála předělávám jí na street a když jsem jí koupil tak tenhle problém nebyl to až po složení motorky. ( na motor jsem nesahal)
Ještě jsem si vzpoměl, že svíčky dával původní majitel nový, prej starý připek když při startování přidíval plyn (což se mi taky trochu nezdálo) a když jsem je vyndal tak byly černý ( bohatá směs ) hladina se nedá nastavit a šroubky od směsy byly všechny vytočený o 3 otáčky tak jsem je tak po složení nechal - v tom návodu se navyznám když je onglicky tak nevím kolik maj bejt . . .
furt si říkam že je nejlepší si to udělat doma a přijít na to, něco se přiučit, to se v budoudnu nestratí . . .ale stejně na to dolazení bych to někam asi odvez.
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
mozna si si s tema blbyma svickama podpalil ventily takze meric komprese, motor nechat aspon dva dny stat a pak zmerit tlaky bez karburatoru. pokud bude mit jeden valec malou kompresi a po pridani oleje se to o moc nezvysi (to by znamenalo kruhy) tak jsou to netesny ventily. Ja je mel a jelo to normalne si myslim akorat to strasne strilelo a pri malo plynu kolisal vykon.
Mas velkou vuli na sytici a cistil si to taky? doviraji ti vsechny ok?
Dat sroubky na smes do vychozi polohy (manuál - 1 a 5/8 ot. nastavit volnobeh 1100ot. Pote tocit doleva nebo doprava se sroubkem nez se zvednou otacky o 50ot. na 3 karbci, pak ostatni tri karbce (1,2,4). Znovu nastavit volnobeh a pak ZASROUBOVAVAT sroubek na 3 karbci nez klesnou otacky o 50ot., doladit volnobeh a znovu na 3 karbci zasroubovavat aby to kleslo o 50ot. a nakonec nastavit "final opening" dle manuálu 3/4ot vysroubovat.. Potom mam nastavit ostatni karbce stejnym zpusobem - zasroubovavat nez klesne o 50ot. a pak ten final opening.
Naposledy editováno 14.08.2013 00:37:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
sytič sem taky rozebíral a čistil, teĎ je docela velká vůle na lanku cca 1cm.
jak se musí postupovat při měření komprese ? ohřátej motor, vyšroubovaný všechny svíčky a plnej plyn ?
Dneska jsem si pujčil do šéfa kompresiometr tak snad se tam s nim dostanu
ještě mi dal radu když najdu horní uvrať válce tak do něj fouknout stlačenej vzduch když to bude rychle utíkat bude slyšet jestli sání nebo vejfuk a pak podle toho jak rychle padá tlak tak kroužky . . . to s tim tlakem je jen tak orientačně . . .
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
šoupátka jdou stejnoměrně, ale bez airboxu to nešlo do plnejch otáček jak mi tu nekdo psal ať zkusim i uplně vršky . . . je to na to moc chudý . . .
A další věc, mám "grafy" od měření komprese, ale mám jen starej kompresiometr kterej se jen přiloží, na konci má gumovej konus a docela se s tim peru . .
2 meření ( první měření bylo seznamování s přístrojem ) viz foto ten 4 je ale furt míň než ostatní má 12 [teď nevim jednotky ] a další nasledující je 2 a ten má 13,6 možná 13,8 ještě to chci zkusit až budu mít dole karburátory . .. jinak tohle bylo za teploty motoru 50 - 43°C postupn2 klesala
Teď jsem ještě nahlídnul do těch karburátorů a je tam triska 40S a pak 120
Po obědě změřim tu kopresi bez karburátorů a do toho nejhoršího válce zkusim dát olej . . ale kolik ? :D jednu stříkačku ?
Naposledy editováno 17.08.2013 12:45:22
výsledek je takovej, že tlaky maj rozdíl necelej jeden bar . . takže si myslim, že to bude celkem těsný . . .
takže to bude nejspíš v seřízení karburátorů a nebo mě ještě napadlo, že si to někde saje falešnej vzduch, ale to by muselo do všech válců když jsou svíčky do bíla . . . ještě kouknu jednou na ten vzduchovej filtr. . .
Co na nich kontrolovat ?
Trysky vyčistit vzduchem, všechny průchody karburátoru taky vyfoukat, pružinky nad membránama jsou stejně dlouhý. Podle manuálu nastavim směs na základní nastavení, daj se nějak univerzálně nastavit podtlaky, jako že do základního nastavení ? Třeba změřit posuvkou, aby všechny klapky byly stejně otevřený ? V servisu to asi dělaj na moto co ?
Ještě zijstil že molitan co čistí přívod vzduchu co jde nad membrány do karburátoru je starej v rozpadu, dá se koupit novej ? Nebo tam dam prostě kus svýho molitanu?
Naposledy editováno 06.04.2014 19:36:45
jinak bych vysrouboval sroubky pro bohatost a vzdycky striknul cistic na karburatory (brzdy) a profouknul kompresorem. pak si karburatory dej jako kdyz jsou na moto a napust je benzinem - na odkalovaky dej pruhledny hadicky a povol sroubek. hadicku dej nahoru a uvidis hladinu - necho to tak aspon par minut.
podtlaky udelej pomoci dvou nadob - hadicky co pujdou na 2 valce zalepic do vicka tak aby byli tesne pod vickem. pak udelas propojovaci hadicku (obraceny U) kterou zalepis tak aby sla az na dno. no a pak tam das do jedny tolik vody, aby to ta hadicka nenacucla i kdyz to bude trochu bublat. no a sestelujes tak jak je v manualu v presnym poradi - nastavis tak aby hladiny kmitali co nejmin a v obou sklenicich byli cca nastejno. po prvnim nastaveni si udelej smes a pak znovu zkontroluj synchro.
sestelovani smesi jsem ti psal uz driv..
do toho nadechu jsem dal tusim houbicku na nadobi :)
sundej si airbox a zkus na miste vytacet. vsechny soupatka musi chodit stejne a jestli se dobre pamatuju tak i pul plynu je otevrelo na max jak to letelo do otacek
co privod benzinu je ok - dej si hadicku na podtlakac zasaj, zacpi hadicku jazykem a palivo musi tect proudem porad. pak zkontroluj hadicku co vede k valci jestli neni praskla - to pak jeden valec prisava vzduch.
zkontroluj priruby jestli nejsou popraskany a jestli mas spony podotahovany..
Naposledy editováno 06.04.2014 23:46:13
Jinak hladiny se nastavit nedaj, jsou daný na pevno.
Přípravek na synchronizaci mám , jen s tou směsí sem to moc nepochopil, už mám nový budíky, digi takže ukazujou i těch 50 otáček včera sem to právě čet nejřdív se přidává o 50 ot pak se ubírá o 50 . . . takže to bude zpátky na tom samým místě né ?
A dynojet se prodává jen prostě sada 1 na otevřenou koncovku kterou tam prdnu a je klid nebo se musí na brzdu atd ?
Naposledy editováno 07.04.2014 11:17:55
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
Chudaci motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
CBR-rr píše: Kutilove! Řekněte mi, co s těma motorkama dělate! Ja ma 96" najeto 80000km a nikdy jsem nic takoveho neřešil Nehrabejte se v tom, když tomu nerozumite. Třeba ty svičky. Nic na nich neskoušej! Zahoď je jak daleko umiš a běž si koupit nove!
Chudaci motorky
Asi to začlo tim, že sem koupil bouranou rok 98, která byla skládaná ze všech ročníků. Protože sem se v ročníkách nevyznal tak sem si nevšim, že přední kapoty jsou starší a zadní novější, což to nemá na chod motoru vliv :D , ale když sem dojel domu a po tedjnu odešla baterka, s údivem sem zjistil, že tam byla 12V 4 AH ta oddělala reg. dobijení, jak mi bylo řečeno a pak už to šlo jedno s druhým . . . tak mi pověs jak se v tom člověk nemá hrabat, když to koupí od někoho kdo vůbec netuší :D.
Jinak jak se má člověk naučit něco novýho, aniž by se v tom hrabal a snažil se pochopit funkci atd ?
Je jednoduchý to odvést do servisu a pak jim zaplatit, to umí každej :D
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
koukni mi na profil, tam mam toho daleko vic - v deniku
Naposledy editováno 10.04.2014 16:21:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
M4rť4s píše: Asi to začlo tim, že sem koupil bouranou rok 98, která byla skládaná ze všech ročníků. Protože sem se v ročníkách nevyznal tak sem si nevšim, že přední kapoty jsou starší a zadní novější, což to nemá na chod motoru vliv :D , ale když sem dojel domu a po tedjnu odešla baterka, s údivem sem zjistil, že tam byla 12V 4 AH ta oddělala reg. dobijení, jak mi bylo řečeno a pak už to šlo jedno s druhým . . . tak mi pověs jak se v tom člověk nemá hrabat, když to koupí od někoho kdo vůbec netuší :D.
Jinak jak se má člověk naučit něco novýho, aniž by se v tom hrabal a snažil se pochopit funkci atd ?
Je jednoduchý to odvést do servisu a pak jim zaplatit, to umí každej :D
V tom připadě ti přeju pevne nervy a hodně trpělivost a to co jsem psal před tim, patři puvodnimu majiteli.
milion píše: ze jsem mel pravdu - nejvetsi tryska byla na muj molitanovej filtr + ladak se svodama furt malo. zkousel jsem laborovat s jinyma tryskama, ale nakonec jsem si za to zaplatil a jsem spokojenej. Jak rikam nad 200 to tam leze daleko rychlejs, jinak to ani moc poznat nebylo, mozna trosicku lepsi stredni otacky. Kdyz sem to odpalil na jednicku nebo dvojku i bez nalazeni, tak sem si stejne myslel ze se neudrzim
koukni mi na profil, tam mam toho daleko vic - v deniku
A co to takhle stojí naladit na brzdě ?
Naposledy editováno 10.04.2014 23:14:07
1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |