Spíš by mě zajímala praktická stránka věci. K dispozici mám 50 - 55 tisíc.
Taková cena je víceméně strop pro 600 a počáteční cena pro 1200, dívám se na modely kolem roku 2000. U toho 1200 spíš kolem 1998.
Co byste řekli že je lepší koupě? Jedna z dražších 600 nebo levnější 1200?
Konkrétně teď mi padla do oka tato: http://www.motoinze...sf-600-n-bandit.html
Nicméně osobně kdybych teď vybíral moto (už mám se šestkou dost naježděno), asi bych bral 12tku. A vlastně možná už něco jinýho než bandita. Ale je to i o financích. Se šestkou nebudeš zklamanej, výkonu má dostatek a to, že ji kvůli výkonu musíš vytočit, je jen dobře, aspoň to budeš pořádně slyšet . S baťohem na tom lítáme bez problémů, je fakt, že dohromady máme tak 120kg .
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs Bandit 1200
Nakonec za 50 000,- zatím mám najeto asi 150Km (takže nula nula nic ) a je to fakt velice příjemný svezení. Veřím že dvanáctka je na tom ještě líp, ale zatím mi rok nebo dva ta šestka určitě vydrží. Navíc pokud půjdu na něco většího, tak si tuto šestku nejspíš vezme starší brácha kterej není tak zapálenej motorkář, takže mu bude bohatě stačit než ho to motorkaření taky chytne, což se mu s Banditem určitě stane
Takže nemusím mít strach že bych se jí za pár let nezbavil třeba s najetýma 70 000km.
Je pravda, že předjíždí se nejlíp na čtverku nebo pětku, ale kdybych chtěl motorku na které se nemusí řadit, koupil bych si skůtra .
Všem děkuji za rady, názory, doporučení. Jsem rád že se toto téma nezvrhlo do nějakých nesmyslných končin a doufám že bude k užitku i ostatním lidem, kteří budou řešit stejný dilema jako já.
EDIT: písmenka
Naposledy editováno 13.08.2013 10:37:50
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs Bandit 1200
Jinak gratuluju, pocit, když jsem přivez na podvalu moji první ninju 250 po pionýrech a kejvačkách si budu pamatovat celej život Ať slouží!
3 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs Bandit 1200
loni jsem měl B6 rv. 2001 N ko - vypadalo úplně stejně jako tvoje, jen mělo nějakou kosmetiku. Letosošní sezonu mě můj kamarád (který nikdy před tím moto neměl) navnadil na B12, taky rv 2001 Nko. Rozdíl v pohotovostní hmotnosti B6 vs B12 je cca 20 kg (což je o hodně méně, než si většina lidí myslí)
Nemůžu říct, že by 6ka měla nějaký nedostatek výkonu. To určitě ne. Je fakt, že se musela více točit. Do té doby, než jsem jezdil na B12, žádný nedostatek výkonu jsem nepociťoval. B12 táhne odpoda jako traktor, má mohutný zátah, je doslova k neutahání. Ať jedeš v jednom, ve dvou s kuframa nebo bez, ta motorka pořád uhání dopředu jako rozzuřený býk. Myslím, že by mohla tahat i karavan :D (max výkon v 8500ot/min) Jako velké mínus mé B12 bych považoval podstatně horší ovladatelnost než u mé předchozí B6. Bohužel vůbec netuším čím to je. Osobně nevěřím, že by za to mohla hmotnost. Možná jiné težistě, nebo nevím, jestli je to vlastnost mého konkrétního kusu, neboť kamarádova B12 se mi zdá mrštnější...
Letos jsme byli v Alpách a vracečky na Passu Stelviu byly vyloženě boj.. Tato jediná negativní vlastnost mé B12, mě ale začíná čímdál tím více štvát. Poněvadž ten nejkrásnější pocit podle mě motorkář zažívá, když krásně čistě projede zatáčku na hranici svých možností. S mou B12 v zatáčkách jistotu tedy rozhodně nemám..
Naposledy editováno 16.08.2013 07:22:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
lukix píše: ...Jako velké mínus mé B12 bych považoval podstatně horší ovladatelnost než u mé předchozí B6. Bohužel vůbec netuším čím to je. Osobně nevěřím, že by za to mohla hmotnost. Možná jiné težistě, nebo nevím, jestli je to vlastnost mého konkrétního kusu, neboť kamarádova B12 se mi zdá mrštnější...
Letos jsme byli v Alpách a vracečky na Passu Stelviu byly vyloženě boj.. Tato jediná negativní vlastnost mé B12, mě ale začíná čímdál tím více štvát. Poněvadž ten nejkrásnější pocit podle mě motorkář zažívá, když krásně čistě projede zatáčku na hranici svých možností. S mou B12 v zatáčkách jistotu tedy rozhodně nemám..
Co tam máš za gumy? To dělá moc. Dej tam novou celou sadu sportovních gum (se špičatym profilem) a uvidíš ten rozdíl
A jestli i to ti bude málo, tak široký řidítka a motorka má hned o dvacet kilo míň.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
Fidži_CZ píše: Lihy> Na Bandita sportovní gumy? Zbytečnost. Pireli Angel GT apod. jsou mnohem rozumnější.
? proč zbytečnost?
Píšu jen to co se mi osvědčilo a to jsem na bandasce najel nějakej 70 000 Km. A píšu i důvod...prostě sportovní gumy sou mimo jiné díky tvaru běhounu i mrštnější.
BTW Aděly sem měl na bulíkovi když sem ho koupil a byl jsem strašně rád, když sem je z motorky zul, ty svině ustřelovali na sebemenšim bordelu na silnici o asfaltovejch "hadech" ani nemluvě...vždycky ustřelily a né a né se zase chytit...na mojí motorku už nikdy.
Edit: ale samozřejmě ať si každej dá co je mu milé, já raději častějš přezouval a jezdil jako pako s falešnym pocitem bezpečí
Naposledy editováno 16.08.2013 16:15:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
P.S.: Přečti si testy gum. Dneska jsou na tom cestovně-sportovní gumy stejně jako lepidla před pár lety.
Naposledy editováno 16.08.2013 19:57:48
Fidži_CZ píše: Jen doufám, že i na auto obouváš nějaké hodně lepivé sportovní gumy, abys měl vždy pocit bezpečí.
P.S.: Přečti si testy gum. Dneska jsou na tom cestovně-sportovní gumy stejně jako lepidla před pár lety.
Ale dyk já nepíšu že to bylo jen kvůli adhezi...prostě ty sportovní gumy maj jinej tvar a motorka je obratnější, ale na druhou stranu je nervóznější na rovinkách.
BTW. Stupačky sem pořešil přepákováním 3cm vejš 6cm vzad, podvozek byl celkem cajk, nejsem žádnej goliáš.
Testy už nečtu bo je to o ničem, každý motorce a každýmu člověku bude sedět něco jinýho. Osobně mě nejvíc seděly obyčejný jednosměsový "lepidla". Ty moderní gumy se divně sjížděj (dělaj hrany) a že by měly nějak zázračně vyšší dojezd, to se mi taky nezdá (na bulíku má zadek 4tisíce a jestli dá ještě 2 tak je to hodně), nehledě na to, že mě stejně ke konci životnosti serou protože sou debilně ojetý. Kraje zhoblovaný na placku, pak hrana jak kráva a pak zase placka. Asi mám divnej jízdní styl, ale u klasickejch gum se mi to nestávalo, měly maximálně placku na středu a zbytek byl zaoblenej bez hran, takže ke konci to chtělo sice víc přitlačit aby se naklopila, ale celej průběh náklonu byl plynulej.
PS. Nevim co to bylo za Angely, jestli ST nebo XY prostě to byla mrdka klouzavá (teť jezdim Conti Trail Attack což má bejt jakože enduro guma a oproti angelu je to luxus...až na to výše psaný debilní sjíždění, ale to mi zatim dělaly všechny jakože hájtech super multicompound sračky :( )
Proč bych řešil gumy na auto, to mám na přesuny z A do B. V autě jezdim na spotřebu 50,90,130...na blbnutí je motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
atheris píše: Po tom, co jsem zkusil TLS a teďka B12 bych už do slabší motorky nešel. Je jasný, že i šestka dá 200 a dá se s ní jezdit rychle, když to jezdec umí i rychlejc než silnější kubatury, ale proč si neužít? Je to asi stejný, proč si někdo koupí 1,2HTP sračku a druhej 1,9TDI do fobie, když oba udržeji 130 na dálnici. Oba předjedou kamion, akorát jeden přemejšlí už kilometr za nim, jestli teda jo nebo ne, stihnu to nestihnu to a druhej prostě šlápne a jede. Užitná hodnota stejná, ale fun faktor jinde.
Jinak gratuluju, pocit, když jsem přivez na podvalu moji první ninju 250 po pionýrech a kejvačkách si budu pamatovat celej život Ať slouží!
To neni zrovna dobrý přirovnání s těma fóbiema I 6ka bandit ti kamion předjede jak hovno a třeba auto s 1.9tdi zrychlením zadupe do země. Jedinej rozdíl mezi velkym banditem je, že se musíš před manévrem trochu pohrabat v převodovce.
prvne se rikalo, ze je pullitr slabej... ted uz je i jezdeni na sestce o zivot, protoze je slaba?
ja naprosto nechapuj, jak to zvladali nase otcove na JaWach 250/350, to musel byt adrenalin... smrt pri kazdem predjizdeni...
to jsou nazory, to jeden fakt cumi
Naposledy editováno 17.08.2013 09:50:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
Mají nějaký význam ty progresivní pružiny? Osobně mi "tuhost" motorky vyhovuje, nic tvrdšího nepotřebuji.
Má nastavení tuhosti na zadním tlumiči vliv na výšku maašiny? Někdo psal že ano, někdo že ne :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
SuperSic58 píše: To neni zrovna dobrý přirovnání s těma fóbiema I 6ka bandit ti kamion předjede jak hovno a třeba auto s 1.9tdi zrychlením zadupe do země. Jedinej rozdíl mezi velkym banditem je, že se musíš před manévrem trochu pohrabat v převodovce.
Tak já jsem to nemyslel v relaci motorka/auto. Spíš jsem tim chtěl říct, že kdyby se všichni řídili radami typu, že slabší stačí, tak se nemusí dělat motorky od 500ccm výš, protože i půlitr už jede velice slušně na normální silnici. Já mluvím o tom, že B12 mi dává dost výkonu na další zábavu, rychlý výjezdy ze zatáček, pořádnej hutnej zvuk, je to široká, těžká, pohodlná motorka, musí člověk vážit každej krok, aby se nevysekal.
Když jsem jel naposled s kámošem s CB500 na projížďku, tak jel na krev a já se na TLku za nim pomalu nudil a zatímco on tam kroutil heftem a cvakal nahoru dolu, oči navrh hlavy, já všecko ujezdil v klidu na čtyřku. Jeli jsme docela rychle. Kdybych chtěl, tak mu ukážu záda a ujedu mu z dohledu. TLko může jet jako CB500, ale obráceně to nejde. Tak jestli je volba jen o pocitech a zábavě, tak silnější je pro mě lepší. Jestli někdo řeší každej litr benzínu a má 160cm a motorku tahá do druhýho patra, tak si koupí šestku.
atheris píše: Tak já jsem to nemyslel v relaci motorka/auto. Spíš jsem tim chtěl říct, že kdyby se všichni řídili radami typu, že slabší stačí, tak se nemusí dělat motorky od 500ccm výš, protože i půlitr už jede velice slušně na normální silnici. Já mluvím o tom, že B12 mi dává dost výkonu na další zábavu, rychlý výjezdy ze zatáček, pořádnej hutnej zvuk, je to široká, těžká, pohodlná motorka, musí člověk vážit každej krok, aby se nevysekal.
Když jsem jel naposled s kámošem s CB500 na projížďku, tak jel na krev a já se na TLku za nim pomalu nudil a zatímco on tam kroutil heftem a cvakal nahoru dolu, oči navrh hlavy, já všecko ujezdil v klidu na čtyřku. Jeli jsme docela rychle. Kdybych chtěl, tak mu ukážu záda a ujedu mu z dohledu. TLko může jet jako CB500, ale obráceně to nejde. Tak jestli je volba jen o pocitech a zábavě, tak silnější je pro mě lepší. Jestli někdo řeší každej litr benzínu a má 160cm a motorku tahá do druhýho patra, tak si koupí šestku.
souhlas
Jelikož jsem na tu svou hujdu dal o 30% tvrdsí pružinu a na dovolenou jsem ji měl stejně nastavenou na nejvyšší předpětí to se chovala dobře jenže po dovolené jsem jel sám to je bez cca 120kg a nechtělo se mi hýbat s tlumičem motorka byla najednou neklidná ve 120 se vlnila jak užovka a hrozně skákala teď jsem nastavil nižší předpětí motorka o nějaký 2-3 cm klesla a najednou jezdí zase úplně normálně takže bych skusil vzít toho kámoša kus metru a změřit jestly je máte nastavený na stejnou výšku (tím myslím vzít metr a změřit vzdálenost od osy zadního kola po nějaký bod na rámu a to jak když stojí prázdná tak při zatížení)
lukix píše: Ahoj,
loni jsem měl B6 rv. 2001 N ko - vypadalo úplně stejně jako tvoje, jen mělo nějakou kosmetiku. Letosošní sezonu mě můj kamarád (který nikdy před tím moto neměl) navnadil na B12, taky rv 2001 Nko. Rozdíl v pohotovostní hmotnosti B6 vs B12 je cca 20 kg (což je o hodně méně, než si většina lidí myslí)
Nemůžu říct, že by 6ka měla nějaký nedostatek výkonu. To určitě ne. Je fakt, že se musela více točit. Do té doby, než jsem jezdil na B12, žádný nedostatek výkonu jsem nepociťoval. B12 táhne odpoda jako traktor, má mohutný zátah, je doslova k neutahání. Ať jedeš v jednom, ve dvou s kuframa nebo bez, ta motorka pořád uhání dopředu jako rozzuřený býk. Myslím, že by mohla tahat i karavan :D (max výkon v 8500ot/min) Jako velké mínus mé B12 bych považoval podstatně horší ovladatelnost než u mé předchozí B6. Bohužel vůbec netuším čím to je. Osobně nevěřím, že by za to mohla hmotnost. Možná jiné težistě, nebo nevím, jestli je to vlastnost mého konkrétního kusu, neboť kamarádova B12 se mi zdá mrštnější...
Letos jsme byli v Alpách a vracečky na Passu Stelviu byly vyloženě boj.. Tato jediná negativní vlastnost mé B12, mě ale začíná čímdál tím více štvát. Poněvadž ten nejkrásnější pocit podle mě motorkář zažívá, když krásně čistě projede zatáčku na hranici svých možností. S mou B12 v zatáčkách jistotu tedy rozhodně nemám..
jestli se s tím v zatáčkách pereš, tak udělej co ti psal Lihouš, tzn. široké řidítka a není od věci to nakopnout na přepákování. díky tomu se zkrátí stopa a najednou je z líné mrchy svižná kočka, která se překlápí sama. a jináč ložisko v kruk řízení, novej olej do vidlí atd. mně úplně dostalo jak se Bandit jízdně zlepšil prohozením tlumiče z GSXR, jiná mašina
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motoservis Suzuki GSF 600 Bandit | miksenzo | 3 | 2.9.2024 v 16:54 nevo7 |
zářez jehly Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 1.9.2024 v 18:38 ujec76 |
Bandit 1200 - nastavenie bohatosti ... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 6 | 7.8.2024 v 08:32 krokoš |
Suzuki Bandit 1200 - cistenie, nast... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 5 | 2.7.2024 v 14:38 Geofrey |
Suzuki Bandit GSF 600 má problém ve... Suzuki GSF 600 Bandit | Lonestar | 6 | 25.6.2024 v 22:17 Lonestar |