přemýšlím o tom, že svoje SVčko zaměním za Horneta. Vlastním ŘP A2, na bazarech jsem koukal že je celkem dost Hornetů s 25kw v TP, ovšem nesplňuje to danou polovinu ze 70kw (starší hornety). Jde mi samozřejmě jen o výkon udaný v TP. Co je tedy potřeba pro přepsání výkonu z 25 na 35kw? Vím že ke škrcení patří hromada papírování, ale jak je to s "částečným otvíráním"?
1 reakcí na tento příspěvek 25kw na 35kw
Naposledy editováno 16.08.2013 14:06:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw na 35kw
ZombiRider píše: Tě nechápu, takže máš 25kw, chceš nechat 25kw, ale do techničáku chceš 35kw????...jakej to má smysl??.....nemáš už s penězma co dělat??
Chtel by to legalne ridit
1 reakcí na tento příspěvek 25kw na 35kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw na 35kw
Naposledy editováno 16.08.2013 14:21:36
Má s tím někdo už nějakou zkušenost, koho stavěli s 25kw v TP a ve skutečnosti měl více než 50? Nebo 35 a více než 70..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw na 35kw
ZombiRider píše: Nechápu vo co jde,25 kw je míň než 35kw tudíž se tam vejde.
Zákon je takový, že seškrcený to může být nejvýše na polovinu původního výkonu.. starší hornet má 70, tzn. půlka je přesně těch 35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw na 35kw
SwarleyCZ píše: Zákon je takový, že seškrcený to může být nejvýše na polovinu původního výkonu.. starší hornet má 70, tzn. půlka je přesně těch 35
Jo už jsem to pochopil, to je teda pěkná blbost.....a co když bude mít např 51 kw to se musí uškrtit na 25.5kw, jinak mě to je už jedno
Naposledy editováno 16.08.2013 14:40:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw na 35kw
SwarleyCZ píše: Zákon je takový, že seškrcený to může být nejvýše na polovinu původního výkonu.. starší hornet má 70, tzn. půlka je přesně těch 35
Pokud to muze byt seskrceny NEJVYSE na polovinu, tak je jedno jestli ten hornet bude mit 5, 10,25,nebo 35kW ne? Porad je to min nez polovina puvodniho vykonu.
...Ja nejak proste nemuzu pochopit, ze by nekdo k ridicaku DO 35kW vymyslel zakon o skrceni s tim, ze 53kW muze clovek seskrtit na 35kW nebo treba 30kw, ale na 25kW uz ne. To je na palicu...
Naposledy editováno 16.08.2013 17:59:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw na 35kw
SwarleyCZ píše: Koudy01> Tím "nejvýše", jsem myslel to, že to můžeš seškrtit nanejvýš o polovinu maximálního výkonu.. Tzn., já když mám na SVčku plný výkon 53, seškrceno na 25kw, tak stejně vlastně nemám oprávnění to řídit. Hovadina, ale co naděláš?... Tak nevím, jestli v případě že budu hledat Horneta, mám nechat těch 25kw a neřešit to? Nicméně počítat s tím, že z toho může být průser. Ale docela by mě zajímalo, kolik z těch policajtů se v tom vlastně pořádně vyzná, jestli opravdu budou řešit že je to seškrcený víc než napolovinu, přesto že maximální výkon bude právě těch 70kw.
Takže v přehnaném smyslu to znamená, že můžeš řídit R1pyčovole, ale fichtla už ne, pač to je moc slabý pro začátečníky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw na 35kw
Naposledy editováno 17.08.2013 00:20:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw na 35kw
1 reakcí na tento příspěvek 25kw na 35kw
Edit: Případně zkusim zejtra vyzpovídat jednoho chytrýho MP buď řekne, nebo zjistí....
Naposledy editováno 17.08.2013 17:27:24
1 reakcí na tento příspěvek 25kw na 35kw
zabar píše: Neni t nahodou tak ze pro ty kteri meli seskrcene moto pred 19.1. (Nebo kdy zacal platit ten nesmysl), nebo ho pred tim datem vlastnili, tak na ne se to nevztahuje? Kvuli tomu aby to nemuseli preskrcovat, 53kw masinu z 25 na 35.
Jo. Ale on je drzitelem noveho ridicaku.
1 reakcí na tento příspěvek 25kw na 35kw
Naposledy editováno 18.08.2013 10:24:53
§ 10 zák. o pojištění odpovědnosti... :
odst.1 písm.b) Pojistitel má proti pojištěnému právo na náhradu toho, co za něho plnil, jestliže prokáže, že pojištěný porušil základní povinnost týkající se provozu na pozemních komunikacích a toto porušení bylo v příčinné souvislosti se vznikem škody, za kterou pojištěný odpovídá.
V odst.2 písm.c) je pak definováno, že porušením základních povinností se rozumí mj. řízení bez příslušné skupiny v ŘP.
Řízení uškrceného Horneta s 25kW by ani v tomto případě přestupek být nemusel (otázka dobrého právníka a výkladu § 2 odst.1 zákona o přestupcích, jestli uškrcení na 25kW namísto 35kW opravdu "porušuje nebo ohrožuje zájem společnosti"), ale v případě nehody by uškrcení na 25kW namísto 35kW ať tak nebo tak rozhodně nebylo v příčinné souvislosti s dopravní nehodou.
Koudy01 píše: SwarleyCZ> Ja si myslim, ze policajti ti na to nereknou nic. Bo pokud to nebude vymastenej pytel, co ma narizeny za kazdou cenu pokutovat, tak snad pouzije cistej vrozenej rozum a vyvodi, ze jednas naprosto spravne. Horsi to bude, kdyz nekde nekoho naboris. V tom pripade se asi pojistovna bude ohanet paragrafama. Tema nesmyslnyma na hlavu postavenyma absolutne nelogickyma paragrafama. A reknou, ze si ridil motorku s 25kW, kdyz vlastne musi mit spravne 35kW a tim padem si ridil vozidlo bez prislusneho ridicskeho opravneni....Ty voe, to je vazne na posrani.
A s policajty se nebavíme, protože šance, že natrefíš na někoho, kdo není vymaštěnej pytel a ještě ke všemu nemá nařízený za každou cenu pokutovat, se limitně blíží nule.
Každý, kdo má řidičák a jezdí, natožpak na motorce, se mnohokrát za život setká s někým, kdo se bude ohánět "nějakýma paragrafama" a bude se snažit odrbat toho řidiče až na kost. Pojišťovna, protože se jedná o jejich kšeft, PČR, protože mají nařízeno vybrat za službu co nejvíc, MP, protože si bude léčit komplexy z nízkého IQ, druhý účastník nehody, protože se na tom dá něco trhnout... Můžu se buďto spoléhat na to, že natrefím na slušného člověka a budu mu věřit všechno, co na mě vytáhne, nebo se už kurwadoprdele konečně poučím z těch tisíců případů ostatních, na místě nic neřeším, doma si zodpovědně nastuduju všechny potřebné paragrafy (nebo si dojdu za právníkem) a v klidu se připravím na správní řízení. Ale to už je každýho boj, jak se k tomu postaví.