Sice jsem s HM spokojenej, ale chybí mi ten sportovní posez a tak hledám sportovní mašinu..
Tu a tam se svést a párkrát v roce na okruh. Nechci za to vytopit baťoh, tak
hledám ve starších modelech a pokud Ducati, tak jedině 916 řadu..
Zajímalo by mě, jestli ta mašina odvede svou práci na okruhu dobře a nebo
raději něco jiného?
Oproti gixxeru 748 asi moc nepojede, ale o tom mi nejde. Chci si tu jízdu
užít a ne se honit za sekundama..
Nebo raději 749, co se týče techniky, tak asi bude už jinde, ale ten design nic moc..
Chci jedině tuhle:
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748
Ze ta farebna kombinacia nesedi,musi byt jasne kazdemu kto ma trosku prehlad o modelovych radach./i ked tie sive kola na originale su Sam som zastancom mat moto co najviac priblizujuci sa originalu.Povodne boli v inzercii aj fotky celku,tak nechapem preco tam dal zrovna tieto?Nebudem ale predbiehat a mudrejsi budem zajtra.Urcite vam napisem ako je to v reale lebo som sam zvedavy.Cenu nerieste...asi tusim preco je taka Povodne bola 5500eur!
a co toto? :
http://motocykle.baz...29746/Ducati-996.php
Keby ste vedeli za kolko som ochotny predat 749R ...odtrhnete mi ruce!!
Naposledy editováno 10.08.2013 20:31:38
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 748
Petta píše: Obouváte 120/60 na předku nebo je tu někdo, kdo jezdí 120/70??
Obouvám 120/60, jak stojí v techničáku. Nicméně po koupi tam byla 120/70 a bylo mi řečeno, že třeba 996 jí má předepsanou a bezproblémů se tam vejde. V tý době jsme se seznamovali, tak ti poznatky z rozdílného chování neřeknu.
http://www.kulomelichmoto.sk/aktualni-nabidka/detail-nabidky/?ID=207&masinaname=Ducati+748
Ak pomôže,neni zač a ak nie,tak nič.Ja som od neho bral Silver Winga.
Petta: věřmi, že žádná motorka není jako řada 748/916, a z žádné jiné nebudeš mít za jízdy tak úžasný pohled na nádhernou nádrž a budíky. Už když si na ni sedáš, víš, že je to něco jiného, zvláštního. To se musí zažít. Na řeči o 749 nedej. Ta ti tohle nenabídne.
Jak tu bylo zmíněno, najet 50tis s touto Ducati opravdu není problém. Musíte ji jen dát, co potřebuje. Většina vahadel odešla, protože majitelé byli nedočkaví, a nenechali motor před jízdou dostatečně zahřát. A ani nepíšu, že při zajíždění se jezdí od 1000-2500 na max. 8tis otáček. Kdo opravdu Ducati takto zajíždí, a kdo se k ní chová, jak má?
Že je řada 748 a 916 nepohodlná a tvrdá, jsou jen kecy. Možná pro lidi, kteří jsou malého vzrůstu, nebo na Ducati přesedli z endura. Už standardní podvozek 748/916 je velice dobrý a pohodlný !!! Málokterý podvozek bude s takovou lehkostí vybírat malé nerovnosti a hrby na silnici jako právě tyto Ducati. Dávkování plynu je nádherně přesné s dokonale jemným nástupem. Motorka je oproti japonským dvouválcům takřka bez vibrací.
Jak tu bylo zmíněno, motory z edic SPS a R nejsou úplně pro každodenní ježdění, a dole opravdu nejedou. za to nahoře letí krásně, a popírají všechny fámy, že dvouválec nejede ve vysokých otáčkách. Tyhle motory z edic SPS a R jedou od 8-11tis. Pokud je tohle to pravé, tak hledej SPS a R. Pokud chceš opravdu příjemný projev ve všech otáčkách a lineární nástup výkonu, tak jdi do série. Ale prosím tě, kup jen opravdu originál stav, nejlépe se serviskou. A pokud cheš být gurmán, tak jdi do 916. Ikdyž ty první roky v pěkném stavu stojí jak ty 998, takže pro tebe spíš tu 748. Při jízdě si dej tlumič řízení na minimum. Prodávající s naplno nastaveným tlumičem často něco maskují. Budeš nadšen tou ovladatelností. Však angličtí novináři označili 748R za nejlépe ovladatelný supersport na světě. Koupi neuspěchej, a vyber jen opravdu pěkný zachovalý kus.
Díky za recenzi, utvrdil jsi mne v tom, že do ní půjdu..
Sice do obyčejný nebo do eska, nejlépe toho stříbrnýho. Ta mašina mi nedá spát..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748
916 už je, a hlavně v budoucnu rozhodně bude, sběratelským motocyklem. Motocykl musí být ale v dobrém stavu, a měl by mít vyplněnou servisku, návod, a certifikát. Ten se dával při prodeji, a potvrzoval původ motocyklu. Pokud prodávající má tyto materiály ke své Ducati, tak už to je jakýmsi ukazatelem, že mu na motocyklu záleží,a není bordelář. Tam je třeba hledat pěkné kusy.
SPV píše: Vikous: Však já ji jen popsal. Je na každém, ať si rozhodne, jestli něco chce, nebo ne. Tato byla stříkaná z obou stran, takže to nebylo asi jen malé sklouznutí. Cena je nejnižší, za kterou se kdy 916 v ČR prodávala, přesto se neprodala.
916 už je, a hlavně v budoucnu rozhodně bude, sběratelským motocyklem. Motocykl musí být ale v dobrém stavu, a měl by mít vyplněnou servisku, návod, a certifikát. Ten se dával při prodeji, a potvrzoval původ motocyklu. Pokud prodávající má tyto materiály ke své Ducati, tak už to je jakýmsi ukazatelem, že mu na motocyklu záleží,a není bordelář. Tam je třeba hledat pěkné kusy.
Díky za info.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748
Co já vím, tak Sko měl na prodej Bodus ze slovenska...zkus oťuknout jeho
...edit: aha, on má eRko(to je o jiných penězích a asi i servisu), a je tu pár příspěvků nahoře
Naposledy editováno 15.05.2014 07:36:06
Petta - sehnal si nějakou?
Naposledy editováno 16.05.2014 22:47:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 | motokuba | 6 | 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX |
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 | DN | 52 | 6.11.2020 v 18:38 Figi25 |
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 | motosnv2 | 22 | 26.5.2019 v 23:39 xstep26 |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |