12500km cca, při předjíždění, jako by mě někdo chytnul zezadu, pulka koní umřela. zacinkalo v tom a bylo.
Jak to vypadalo po rozborce, viz fotky,
paseka docela )
http://mikro-rc.rajc...cz/Hyo_GT_650-ventil
No stalo se .
Kdyby jste někdo věděl o hlavě na přední válec.
Origo stojí cca 10tku, ale za velkou louží..
Rozhodil sem sítě a moc dílů není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Motory jsou částečně odlišné a díly nejsou navzájem kompatibilní, ale je pravda, že výrobu motorů pro Suzuki konkrétně pro SV, zajištuje motorárna Hyosung mimo to Suzuki je i částečným vlastníkem Hyosungu.
2 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
řeknu Vám k tomuto asi jedno. Tyto recenze vůbec nečtěte. Zaprvé spousta majitelů motocyklu nedělá vůbec nebo dělá pouze nedostatečnou údržbu. A to mluvím z vlastích zkušeností od našeho servisu. Většinou, když už se něco stane a přijedou k nám na servis, tak se ptáme zda prováděli pravidelné seřízení ventilů a celkově výměnu filtrů atd. Tři čtvrtiny lidí nám rovnou sdělí, že ji tak moc pravidelně nedělají a o pravidelném seřizování ventilů nemají vůbec ani páru. Pak se nemůžeme divit, že padají ventily. Proto říkám, že do těchto recenzí píší jen lide co tam tímto zastírejí svoji neschopnost se starat řádně o motocykl a nebo na něm šetří peníze. Svádí to na nekvalitní výrobek a ne na svoji neschopnost. Rovnou zastávám heslo, ten kdo na to nemá tak si nemá pořizovat motocykl. Pak to dopadá tak jak to dopadá.
Značka Hyosung je již známá všude jinde ve světě i v USA, Austrálii a Indii kam se dovážejí nejvíce, ale i v Německu, Itálii, Dánsku atd.. Také na zahraničních portálech o nich píší jen chválu. Zde v ČR tato značka teprve hledá své zákazníky a ti co tuto značku mají a řádně poslouchali co jsme jim sami říkali o údržbě a také ji dodržují, jsou velmi spokojení. Je jen na Českých občanech zda zkusí něco nového a ne jen ty ohrané značky, ketré jsou cenově o dost výše. Hyosung se vyrovná kvalitou i těm nejznámějším značkám o tom vůbec nepochybuji. Záleží na Vás.
O jaký stroj by jste měl zájem?
řeknu Vám k tomuto asi jedno. Tyto recenze vůbec nečtěte. Zaprvé spousta majitelů motocyklu nedělá vůbec nebo dělá pouze nedostatečnou údržbu. A to mluvím z vlastích zkušeností od našeho servisu. Většinou, když už se něco stane a přijedou k nám na servis, tak se ptáme zda prováděli pravidelné seřízení ventilů a celkově výměnu filtrů atd. Tři čtvrtiny lidí nám rovnou sdělí, že ji tak moc pravidelně nedělají a o pravidelném seřizování ventilů nemají vůbec ani páru. Pak se nemůžeme divit, že padají ventily. Proto říkám, že do těchto recenzí píší jen lide co tam tímto zastírejí svoji neschopnost se starat řádně o motocykl a nebo na něm šetří peníze. Svádí to na nekvalitní výrobek a ne na svoji neschopnost. Rovnou zastávám heslo, ten kdo na to nemá tak si nemá pořizovat motocykl. Pak to dopadá tak jak to dopadá.
Značka Hyosung je již známá všude jinde ve světě i v USA, Austrálii a Indii kam se dovážejí nejvíce, ale i v Německu, Itálii, Dánsku atd.. Také na zahraničních portálech o nich píší jen chválu. Zde v ČR tato značka teprve hledá své zákazníky a ti co tuto značku mají a řádně poslouchali co jsme jim sami říkali o údržbě a také ji dodržují, jsou velmi spokojení. Je jen na Českých občanech zda zkusí něco nového a ne jen ty ohrané značky, ketré jsou cenově o dost výše. Hyosung se vyrovná kvalitou i těm nejznámějším značkám o tom vůbec nepochybuji. Záleží na Vás.
O jaký stroj by jste měl zájem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Geogino píše: Dobrý den,
řeknu Vám k tomuto asi jedno. Tyto recenze vůbec nečtěte. Zaprvé spousta majitelů motocyklu nedělá vůbec nebo dělá pouze nedostatečnou údržbu. A to mluvím z vlastích zkušeností od našeho servisu. Většinou, když už se něco stane a přijedou k nám na servis, tak se ptáme zda prováděli pravidelné seřízení ventilů a celkově výměnu filtrů atd. Tři čtvrtiny lidí nám rovnou sdělí, že ji tak moc pravidelně nedělají a o pravidelném seřizování ventilů nemají vůbec ani páru. Pak se nemůžeme divit, že padají ventily. Proto říkám, že do těchto recenzí píší jen lide co tam tímto zastírejí svoji neschopnost se starat řádně o motocykl a nebo na něm šetří peníze. Svádí to na nekvalitní výrobek a ne na svoji neschopnost. Rovnou zastávám heslo, ten kdo na to nemá tak si nemá pořizovat motocykl. Pak to dopadá tak jak to dopadá.
Značka Hyosung je již známá všude jinde ve světě i v USA, Austrálii a Indii kam se dovážejí nejvíce, ale i v Německu, Itálii, Dánsku atd.. Také na zahraničních portálech o nich píší jen chválu. Zde v ČR tato značka teprve hledá své zákazníky a ti co tuto značku mají a řádně poslouchali co jsme jim sami říkali o údržbě a také ji dodržují, jsou velmi spokojení. Je jen na Českých občanech zda zkusí něco nového a ne jen ty ohrané značky, ketré jsou cenově o dost výše. Hyosung se vyrovná kvalitou i těm nejznámějším značkám o tom vůbec nepochybuji. Záleží na Vás.
O jaký stroj by jste měl zájem?
S tim nesouhlasim. Stroj ktery jsem opravoval mel ventily peclive serizene. Na foru korider.com byl uveden rozsah VIN motocyklu, u kterych hrozilo ze budou mit predni hlavu s vadnymi ventilovymi voditky. Opravovany stroj byl mezi nima. V USA delali dealeri svolavaci akce a predni hlavy menili. V CR ticho po pesine.
petrvtr_new píše: S tim nesouhlasim. Stroj ktery jsem opravoval mel ventily peclive serizene. Na foru korider.com byl uveden rozsah VIN motocyklu, u kterych hrozilo ze budou mit predni hlavu s vadnymi ventilovymi voditky. Opravovany stroj byl mezi nima. V USA delali dealeri svolavaci akce a predni hlavy menili. V CR ticho po pesine.
Ano, to by odpovídalo. Bohužel naše společnost je distributorem od minulého roku, tudíž od roku 2012. A co se týče toho předchozího distributora, tak této značce asi moc dobré jméno neudělal. Svědčí o tom i to, že u nás žádné svolávání zákazníků na toto odstranění nedělali a ani moc se tato značka v této zemi nerozšířila na takovou úroveň jako je tomu třeba v Německu. V tomto směru se ale my snažíme a snažíme se dělat této značce lepší jméno než tomu je dosud. Dále to co jsem psal v předchozí zprávě, tak věřte, že na tom také něco je co se týče nedbalosti majitelů těchto strojů. Opravdu se tady potýkáme z větší míry jen se zanedbanými motocykly. A pokud můžu specifikovat, tak se jedná většinou o tu mladší sortu lidí. Ta štarší si přeci jen o motocykl pečuje.
Nechci nijak obhajovat tuto značku, každý si to musí zvážit sám, ale sám na této značce jezdím a dosud jsem žádnou závažnou poruchu neměl. Měl jsem tedy vždy jen nový motocykl a většinou jsem ho vlastnil cca 5 let a ujel na něm cca 25.000 km. Žádná velká závada mě nepotkala. A jelikož tyto motocykly i nyní prodávám tak bych rozhodně na tom sám nejezdil pokud bych tomu sám nevěřil.
1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
bledemon píše: ty ceny funglovek by chtělo nějak upravit, stojí to jak japonec nebo i víc
Tak nevím co si mám o tomto myslet. Ověřoval jste si vůbec ceny Japonský motocyklů. Asi zřejmě ne. A pokud se Vám tyto ceny zdají vysoké, pak nevím co byste říkal na prodej motocyklů Hyosung v jiných státech kde se pohybují cca o 20.000 až 30.000 Kč výše.
U větších modelů jsou Japonské značky o proti Hyosungu tak cenově vysoké, že ani nemluvím. A co se týče menších objemů, tam jsou samozřejmě ceny o trochu výše, ale doporučuji, aby jste si prosím porovnal i detaily, jako třeba motor. Většina Japonských značek u motocyklů menších objemů (125 cm3 a 250 cm3)má osazeny jednoválcem a nižší výkon.
Hyosung u většiny motocyklů dispunuje dvouválcem, jak u 125 tak i 250 a o vyšším výkonu ani nemluvě. Vyjímka je RT125 D Karion, nebo zatím neurčená na Český trh XRX125 LC Enduro nebo Supermoto, který je vyráběn ve Španělském závodě Hyosung. Ty jediné jsou osazeny jednoválcem.
Tak prosím porovnávejte důkladně.
1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Když vezmu třeba třídu 250 naked, kde je shit čína za 40, japonec za 90-110, proč jim leze gt250n do zelí s cenou 104tkč. A nezajímá mě že je to rozměrnej dvouval, třeba kvalitnější než inazuma250 z číny. Bude to už problém fabrik, ale kdybych vlastnil korejskou či taiwanskou fabriku dělal bych takový model za 70-80tkč (sym se k tomu už blíží) a vtísnil se mezi konkurenci.
A psát o skvělých-bezkonkurenčních cenách cruiseru700 za 190 nebo 240tkč je až směšné, 99 lidí ze 100 pujde do hondy 750 za podobné peníze a je jim jedno, že má menší výbavu. Za tuhle sumu, už chce mít každý na nádrži povědomou značku.
Naked gt650 je za 150tkč, za kolik je gladius nebo er6? Proč jít do hyosunga?
A tenhle chystaný skvost je krokem zpět, hnusný nevyvážený čínský design, snad si dělaj ve fabrice srandu:
Ale jinak značce a i Vám dovozcům fandim, já vim, že máte japonské zpracování (ale jsem skoro sám)
PavelGT píše: že bych se tu něco přiučil? ...mám na té mrdce najeto 24tis a na ventily ještě nikdo nesáhl, dobrý stroj údržbu nepotřebuje a špatný si ji nezaslouží
...ale vážně, když jsem chtěl ve 12tis seřizovat ventily, dovozce mi řek, že stačí až ve 24tis, tak jsem se na to vybod - a světe div se, nic se nestalo budu to dělat až teď na jaře
...na druhou stranu přiznávám, že ten můj střep je asi poslední ve střední Evropě, co vím, kterýmu ještě ventil neupad asi je dobře zajetý (...na okruhu )
Jen zopakuju, na funglovce Hyosungu GT650 jsem najel za 2 roky 12000 km a snažil se jej zbavit v obavě o motor (ventil), protože to byla první řada výroba 2004 a po záruční opravě převodovky jsem motoru už nevěřil, divné zvuky a ovládání, nebylo to ono. Nenašel jsem ale výhodnější řešení, než výměnu u dovozce za GT650R (2005) s čistopisem TP s natočenými skoro 3000 km výhradně na okruhu ale ten motor šlapal perfektně V následujících 4 letech jsem najel dalších 24000 km pouze s výměnou vodní pumpy, spojkového lanka, brzdového obložení a statoru alternátoru. Na ventily jsem nešáh a nechal to na novém majiteli - o dalším osudu motorky nemám zprávy, ale ten první naháč se později na ventil kousl taky, jak jsem se náhodou dozvěděl.
Moje dojmy po 6 letech v sedle této značky a najetých 36000 km: není to čína a není to vůbec špatná motorka, bohužel dětské nemoci, hlavně ta smrtelná s ventilem! a servisní přístup dovozce tomu zkazili pověst natolik, že to Hyosung tady už těžko rozchodí a pohádkový příběh Hyundaie ze stejné země nedokáže napodobit. O kvalitě a výdrži nových modelů se vstřikováním a odstraněným rizikem přidření ventilů bych nepochyboval, budou dobré - ale to nestačí, za japonské ceny jsou na trhu bohužel bez šance na úspěch.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
bledemon píše: mně je jasné, že cenu si nenadiktuje importér a je závislý za kolik mu to dodaj. Ale na značku, která se na trhu teprve etabluje (ČR), málokdo zná její kvalitu, má čínsky znějící název a malé servisní+prodejní zastoupení jsou ty ceny nadsazené. Takhle neprorazíte, ostatně je to znát na kusových statistikách registrací SDA.
Když vezmu třeba třídu 250 naked, kde je shit čína za 40, japonec za 90-110, proč jim leze gt250n do zelí s cenou 104tkč. A nezajímá mě že je to rozměrnej dvouval, třeba kvalitnější než inazuma250 z číny. Bude to už problém fabrik, ale kdybych vlastnil korejskou či taiwanskou fabriku dělal bych takový model za 70-80tkč (sym se k tomu už blíží) a vtísnil se mezi konkurenci.
A psát o skvělých-bezkonkurenčních cenách cruiseru700 za 190 nebo 240tkč je až směšné, 99 lidí ze 100 pujde do hondy 750 za podobné peníze a je jim jedno, že má menší výbavu. Za tuhle sumu, už chce mít každý na nádrži povědomou značku.
Naked gt650 je za 150tkč, za kolik je gladius nebo er6? Proč jít do hyosunga?
A tenhle chystaný skvost je krokem zpět, hnusný nevyvážený čínský design, snad si dělaj ve fabrice srandu:
Ale jinak značce a i Vám dovozcům fandim, já vim, že máte japonské zpracování (ale jsem skoro sám)
Máte pravdu, že s cenymi nic moc neuděláme, ceny určuje výrobce. My jen málo můžeme cuknout s cenou níže než se prodávají jinde. U cruiseru ST700i si myslím, že ho podceňujete. Tento motocykl již byl vytvořen již společností S&T Motors a jsou na něm použity špičkové materiály i vzhledově se myslím povedl. To ale neznamená, že u ostatních modelů je použit jiný materiál, celkově tato nová společnost, která Hyosung koupila, tomu dává jiný kabát. Vnitřní materiál motoru jako ložiska a některé více namáhané části jsou již použity Japonské a to ostatní se více zdokonaluje a upravuje. Už na pohled od starých modelů je to vidět.
Myslím, že tuto značku právě mnoho českých i slovenských lidí dosti podceňuje a to je škoda. Ano, reputaci si sám poškodil výrobce ještě za působení společnosti Hyosung Motors, ale jak jsem již výše popisoval, společnost S&T Motors na to jde jiným způsobem a kvalitu zvyšuje. Bohužel jen ceny vzheldem k tomu, že sami spolupracujou s Japonskými značkami, drží přibližně na té samé urovni jako u Japonských strojů.
Asi tu vážně nemá moc cenu dále něco řešit, jak píše pravděpodobně řidič Japonského stroje. Český národ je hold dosti zatvrzelý a po pádu komunistů, kdy tady znali jen značku Jawa, sem vlétli ty nejznámější značky a zabrali trh. Jiné značky se tu už špatně chytají a nebo je to běh na dlouhou trať. I když takévé podmínky co si pamatuji měl i ten zmíněný Hyundai. Každopádně nás to neodradí a budeme se i my snažit této značce tady udělat lepší jméno. Začátky jsou vždy tvrdé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
bledemon píše: Geogino> co nabídnout jednu třeba 650 do několika motoredakcí, už dlouho jsem nezahlídnul hyosung v testech
toto se již připravuje, tak doufám, že to k něčemu snad bude. Děkujeme za radu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Tak po konzultaci s výrobcem a referování situace na českém trhu se značkou Hyosung, nám výrobce poskytnul zavádějící ceny motocyklů této značky na český trh. Ceny můžete prohlédnout na našich stránkách www.hyosungmoto.cz
Geogino píše: Geogino>
Tak po konzultaci s výrobcem a referování situace na českém trhu se značkou Hyosung, nám výrobce poskytnul zavádějící ceny motocyklů této značky na český trh. Ceny můžete prohlédnout na našich stránkách www.hyosungmoto.cz
img24.eu/v-lszqmpe.jpg][IMG]http://img24.eu/h-lszqmpe.jpg[/IMG
hmm tak za tyhle ceny to už rozhodně stojí za úvahu a nebál bych se novou motorku se zárukou doporučit
Naposledy editováno 28.08.2013 09:18:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Naposledy editováno 28.08.2013 13:05:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
bledemon píše: Geogino> bomba ceny
nenech se mast, jedna se o "zavádějící ceny". omg
dna píše: nenech se mast, jedna se o "zavádějící ceny". omg
Ano, jedná se o zavádějící ceny na český trh, ale můžu říci, že tyto ceny, pokud se nezlepší ekonomická situace, zatím budou trvat. Však ceny Japonských značek u nás jsou také z důvodu špatné situace v Čechách na zemi. A to mluvím z jistých ověřených zdrojů. I japonské značky mají v dnešní době útlum tržeb z důvodu špatné ekonomiky.
A právě i z tohoto důvodu, by se potencionální zákazníci měli rychle rozhodovat, jelikož jak, sám říkáte, ceny jsou zavádějící na český trh a po určité době je možné, že porostou jak japoské značky tak i tato značka. Podívejte se na zahraniční trh za kolik tam pořídíte japosnkou značku nebo jinou a za kolik značku HYOSUNG. Možná si pak sednete na zadek. Právě už jen z toho důvodu bych s nákupem nového motocyklu neváhal. Zákazník sám pak na tom vydělá až se cena nových motorek vyšvihne zase na ty ceny na jaké byli prodejci dříve zvyklý. Ojeté motorky se pak také budou prodávat za ty ceny za které nyní zakoupíte novou. Tudíž na tom nakupující nemůže prodělat.
NOVÝ MOTOCYKL ZA TAKOVÉ CENY NIKDE NESEŽENETE.
1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
dna píše: kdyz opakovane misto 'zavadeci' pouzivas slovo 'zavadejici', tak nevime, jestli si delas prdel nebo ne
jen slovíčkaření. Zavádějící slovo je fakt, že si může člověk vyložit všelijak. Dobrá tedy, pro některé, mám tedy namysli zaváděcí.
1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Tento problém byl u motocyklů GT 650 s touto serií výrobních čísel. Výrobní číslo u motocyklu s tímto problémem musí začínat v tomto formátu:
KM4MP51A
nebo
KM4MP51B
anebo
KM4MP51C
následně musí být za tímto označením na 10 místě číslo 4 nebo 5.
(příklad zde KM4MP51Ax4xxxxxxx nebo KM4MP51Ax5xxxxxxx atd. v těch kombinacích co popisuji).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
10. místo VIN je tady rok výroby - to vím od bývalého dovozce.
PavelGT píše: Geogino> problém výrobce, resp dovozce v ČR byl (a dosud je) fakt, že tady v ony roky nikdo nikoho na výměny nesvolával! a k případným reklamacím se nestavěli zrovna vstřícně (s odkazem na údajnou špatnou údržbu).
10. místo VIN je tady rok výroby - to vím od bývalého dovozce.
Bohužel toto už také vim, ale to už záleželo na minulém distributorovi. Výrobce se k tomu postavil kladně, ale distributor asi zjevně ne.
1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
mikro píše: Ahoj Geogino, no bohužel spadám pod ta čísla které mě nejsou příjemné. Když sem zjišťoval coajak. tak ticho po pěšíně. Pravda byl sem druhý majitel, takže asi holt smůla. No motorka je opravená, ale není to ono. Pocitově to neni ono. No chce dát do servisu aby se podivali ještě na zadní válec, jetsli je tam vše OK. Zvládl bych to asi aj sám, ale nemám na to čas. Apropó pak se u Vás stavím pro nějaké těsnění pod hlavu, a víka ventilů. Ještě sem u vás nebyl, tak se podívám
Ahoj Mikro, zjišťovali jsme u výrobce zda je to možné vyměňovat i dnes na motocyklech u kterých tato výměna ještě neproběhla po takové době. Bohužel nám toto již výrobce neschválil, jelikož nám argumentovali tím, že tyto výměny probíhali pouze u motocyklů dané série a pouze v době záruky. Že se na to bývalý distributor pro ČR vyfláknul a neupozornil na to, to je věc jiná a to už je nezajímá.
Každopádně se můžeš zastavit a případně se na to náš mechanik podívá a vyzkouší.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
hyosung 650gt nestartuje Hyosung GT 650 Comet | Priwi | 6 | 20.8.2024 v 07:10 krokoš |
Hyosung GT650 Comet - a chyba F1 Hyosung GT 650 Comet | michalides999 | 4 | 3.12.2020 v 19:53 michalides999 |
Hyosung gt 650 [1, 2] Hyosung GT 650 Comet | pajachovancu | 40 | 24.11.2016 v 18:25 Grizzlicek |
Naháček s motorem do Včka Hyosung GT 650 Comet | Stigmajstr | 21 | 30.10.2016 v 12:30 Stigmajstr |
Hyosung GT 125 R - problém s elektr... Hyosung GT 650 Comet, Hyosung GT 125 Comet, Hyosung ... | TKH | 1 | 19.11.2015 v 00:53 ST-M |