achjo to je zas dovolena...
1 reakcí na tento příspěvek Pichla pneu, duse
1 reakcí na tento příspěvek Pichla pneu, duse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse
Timekiller píše: tak sem volal a nikde tu dusi nemaj skladem :-/ ja se fakt nikde nemuzu docist, jestli je to z dusi nebo bez a prd tomu rozumim...
en je ta napodobenina copra ze a ma drátěné kola tam duše je1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse
TRX píše: en je ta napodobenina copra ze a ma drátěné kola tam duše je
super, tak se nekam dostavame a kde koupit v nedeli 15tkovou dusi?
1 reakcí na tento příspěvek Pichla pneu, duse
edit:TRX je rychlejší
Naposledy editováno 01.09.2013 10:00:45
Kazdopadne diky vsem a priste vetsi pozor na 3cm hrebiky xD
2 reakcí na tento příspěvek Pichla pneu, duse
Dnes pichnes dusovku pneumatiku a shanis novou dusi a pneuservis, kterej to vymeni???
Brrrrr!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse
pesastor píše: Byly doby, kdy kazdej na motorce vozil pumpicku, lepeni a montajzny. Kazda Jawa nebo Ciza mela monrajzny v povinnem naradi!
Dnes pichnes dusovku pneumatiku a shanis novou dusi a pneuservis, kterej to vymeni???
Brrrrr!
Sice máš pravdu v tom, co bejvávalo ale na druhou stranu bych tě moc rád viděl, jak na cestě lepíš píchlou duši třeba jen u mého Intrudera (VS1400) - což je na dnešní poměry docela už jen takovej "prskolet" se zadní gumou "jenom" 170/80/15. Samozřejmě bez centrálního stojanu, hmotnost cca 270 kg.
Edit: Koukám na tvůj profil - jestli jezdíš na té Guzzině, tam to (vzhledem k tomu, že je docela dobře srovnatelná se starou dobrou Jawou 350) fakt ještě v pohodě na cestě zvládnout jde (i kdyby neměla centrální stojan).
Naposledy editováno 01.09.2013 11:39:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse
pesastor píše: Byly doby, kdy kazdej na motorce vozil pumpicku, lepeni a montajzny. Kazda Jawa nebo Ciza mela monrajzny v povinnem naradi!
Dnes pichnes dusovku pneumatiku a shanis novou dusi a pneuservis, kterej to vymeni???
Brrrrr!
Každá Jawa nebo ČíZa měli a mají centrální stojan(vlastně jenom ten),takže to na něj postavíš,zatěžkáš přední kolo a hurá do demontáže zadního ,kdežto EN 500 a spousta dalších strojů má pouze boční stojánek.No,už vidím jak někdo s sebou vozí zvedák či hever,aby mohl vyměnit či zalepit píchlou duši
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse
Cay píše: No,už vidím jak někdo s sebou vozí zvedák či hever,aby mohl vyměnit či zalepit píchlou duši
V tom bych neviděl problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse
Já taky ne, ale tady je to většinou samá slečínka, co si neumí poradit
2 reakcí na tento příspěvek Pichla pneu, duse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse
PEPAFJR píše: Jináč i na duši funguje antipich,teda kvalitní antipich.
Teď už jde jen o to, jak v dnešní záplavě kvalitně se tvářících produktů na trhu poznat právě ten opravdu funkční.
Navíc v případě antipichu musí být splněno současně několik faktorů:
1)funkční a kvalitní antipich
2)"ideální" (antipichem opravitelné) poškození duše
3)nějaké to know how, nebo-li vědět jak to použít
Jeden taky vozím (pro pocit sucha a bezpečí) ale naštěstí jsem ho ještě nemusel použít...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse
Krouta píše: Sice máš pravdu v tom, co bejvávalo ale na druhou stranu bych tě moc rád viděl, jak na cestě lepíš píchlou duši třeba jen u mého Intrudera (VS1400) - což je na dnešní poměry docela už jen takovej "prskolet" se zadní gumou "jenom" 170/80/15. Samozřejmě bez centrálního stojanu, hmotnost cca 270 kg.
Edit: Koukám na tvůj profil - jestli jezdíš na té Guzzině, tam to (vzhledem k tomu, že je docela dobře srovnatelná se starou dobrou Jawou 350) fakt ještě v pohodě na cestě zvládnout jde (i kdyby neměla centrální stojan).
VS1400 nevazi 270kg i kdybys na nej narval vsechny mozny trasne a jiny sracky, ktere se daji koupit.
Zadni gumu na VS1400 jsme lepili v noci na Grossglockneru pred par lety. Zadny extra problem to neni - original vercajk, dve kratke montpaky, studene fleky na kolo a pumpicka.
Cay píše: Každá Jawa nebo ČíZa měli a mají centrální stojan(vlastně jenom ten),takže to na něj postavíš,zatěžkáš přední kolo a hurá do demontáže zadního ,kdežto EN 500 a spousta dalších strojů má pouze boční stojánek.No,už vidím jak někdo s sebou vozí zvedák či hever,aby mohl vyměnit či zalepit píchlou duši
Zdaleka ne na kazde Jawe ci CZ jde sundat zadni kolo na centralu pouhym preklopenim na predni.
A i kdyz nemas central - tak to polozis na bok, nebo si poradis na miste (lavicka, parez, velkej sutr ...). Ve dvou lidech to jde tak, ze si to na bocaku jeden preklopi na sebe a pritlaci riditka a druhej montuje ...
Staci nemit nasrano v rukach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse
PEPAFJR píše: Jináč i na duši funguje antipich,teda kvalitní antipich.
Akorat za tu dusi pak vyhodis.
LovecTaťka píše: V tom bych neviděl problém.
též jsem potreboval v nouzovych podminkach nadzvednout zadni kolo a postacil spalik o spravne vysce kolem tusim 33cma uz to stalo na bocaku presne jak ukazujes...ale poprave,nevim jestli bych sundaval kolo a jeste to opravoval,jen v servisu mu to prezuti trvalo pul hodiny a to vcetne masin, odrazeni gumy a podobne lahudky :D a moji 190ku gumu sundavat....no hnus pomyslet
Medved píše: VS1400 nevazi 270kg i kdybys na nej narval vsechny mozny trasne a jiny sracky, ktere se daji koupit.
Zadni gumu na VS1400 jsme lepili v noci na Grossglockneru pred par lety. Zadny extra problem to neni - original vercajk, dve kratke montpaky, studene fleky na kolo a pumpicka.
No fakt je, že jsem ho nikdy na decimálce nevážil ale vycházím z údajů v manuálu, kde se uvádí suchá hmotnost 243kg, takže k tomu cca 4 kila oleje a 13 kg benzínu + něco málo na brašny a obsah a přepákování, které taky něco hmotní a jsem na těch 270. Ale to už by bylo zbytečné slovíčkaření.
Třásně nemám ani na moto ani na sobě - zbytečnou zátěž netahám.
Že se to (oprava defektu demontáží duše a lepením) dá ve více lidech zmáknout, tomu věřím. Já jezdím téměř výhradně sám (přesněji s manželkou na tandemu, kterou nepočítám mezi dobré mechaniky ani žádné siláky ), že bych měl v rukou nasráno (ve srovnání s většinovou populací) - to si taky nemyslím ale přece jen místo montpák a pumpičky vozím jen ten antipich... Faktem ovšem je, že naše výlety se odehrávají vesměs "na dohled" od našeho komína (ve srovnání s místními cestovateli).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pichla pneu, duse
Medved píše: Akorat za tu dusi pak vyhodis.
Proč bych jí vyhodil, narval jsem antipich a jezdím již tři roky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní moto Kawasaki EN 500 | rob456 | 3 | 1.5.2024 v 10:19 dewwil |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 | PepeBurgman | 7 | 27.10.2022 v 20:47 roman689 |
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 | Aneke | 1 | 11.9.2022 v 12:37 Ariete |
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 | grz | 0 | 22.5.2022 v 21:23 grz |