Téma: YZF 750 s motorem YZF 1000
19.7.2013 v 17:07
Zdarec, v co nejbližší době budu dávat motor z Ace do YZF 750. Chci se zeptat, jestli to už tady někdo dělal. Vím, že to jde 750 a Ace maji naprosto stejný rámy a motory zvenku jsou taky stejný, včertně úchytů atd. Zajímá mě jestli je nějakej problém s elektrikou atd.
Motor z Ace mam komplet, včetně elektriky, cívek a všeho. Trochu čuju problém s palivovym čerpadlem, protože na 750 je třípinová zásuvka a na 1000 je dvoupin, ale nádrže vzhledem k jiný podselovce a rozměrum vyměnit nejdou, ani samotný čerpadla - to je k nasrání, obě mam doma.
Bohužel na 750 se objevil problém s malym tlakem na třetim válci a výměna je nutnost a vzhledem k tomu, že litrovej motor mam v garáži, tak je to pro mě nejmenší odpor a když už tak si lehce koněma polepšim.
Předem dík za radu
Motor z Ace mam komplet, včetně elektriky, cívek a všeho. Trochu čuju problém s palivovym čerpadlem, protože na 750 je třípinová zásuvka a na 1000 je dvoupin, ale nádrže vzhledem k jiný podselovce a rozměrum vyměnit nejdou, ani samotný čerpadla - to je k nasrání, obě mam doma.
Bohužel na 750 se objevil problém s malym tlakem na třetim válci a výměna je nutnost a vzhledem k tomu, že litrovej motor mam v garáži, tak je to pro mě nejmenší odpor a když už tak si lehce koněma polepšim.
Předem dík za radu
1 reakcí na tento příspěvek YZF 750 s motorem YZF 1000
Kámoš to tak kdysi měl, ale hodně upravený na závody CEC, max. rychlost 308km/h, upravený airbox kdy víko airboxu dělala nádrž, natryskované přímé karbce, full systém Akrap, ale něco se muselo mírně upravit, aby tam motor z Ace šel, nějaká píč...na nic velkýho, a čerpadlo měl myslím sérii 750 bez benz. filtru...V tý době to byl masakr bike, ale ovladatelností to na R1 nějak nemělo, ale jelo to strašně
e: elektrika byla použita ze 750
Naposledy editováno 19.07.2013 18:20:32
e: elektrika byla použita ze 750
Naposledy editováno 19.07.2013 18:20:32
Paráda, pár takovejch motorek s timhle motorem jsem viděl v inzerci. Airbox necham ze 750, ale bude se muset trochu předělat, protože má lehce jiný průměry hrdel na karbce, naštěstí díly z litru mam všecky potřebný a nepotřebný jdou z baráku.
Kdyby se do elektriky nemusel dělat nejlíp žádnej zásah, tak by to bylo super. To čerpadlo mě lehce děsí, ale když píšeš, že tam měl kamarád ze 750, tak mě to lehce uklidnuje.
O motorce Míry Somra jsem kdybys četl v Supermotu (tušim 02/2000), ale moc konkrétních podrobností tam nebylo, ale motorka super. V tom článku to se 750 nemělo už nic společnýho, ani tvary, prej měla 180 koní - snad se pamatuju dobře.
Líbilo by se mi tam mít šestikvalt, ale odrazuje mě, že převodovka ze 750 by asi byla krátká (údajně by to šlo přendat celý a prej to pásne), z tátovýho ace vim, že tam ta šestka chybí. Nevim jak by to šlo pak doladit na řetězovce. Ale to je spíš blbost.
Ono se nám doma podařilo na tátovym acu poladit i tlumení, takže ted je tlumení stené jako na mojí 750, zadek ohlins (vystužená kyvka) a vpředu Kayaba (obrácená vídle a tahle má lepší vnitřky, vpředu šestipístky a spieglery) a charakterově se taky dost změnila
Naposledy editováno 19.07.2013 18:48:37
Kdyby se do elektriky nemusel dělat nejlíp žádnej zásah, tak by to bylo super. To čerpadlo mě lehce děsí, ale když píšeš, že tam měl kamarád ze 750, tak mě to lehce uklidnuje.
O motorce Míry Somra jsem kdybys četl v Supermotu (tušim 02/2000), ale moc konkrétních podrobností tam nebylo, ale motorka super. V tom článku to se 750 nemělo už nic společnýho, ani tvary, prej měla 180 koní - snad se pamatuju dobře.
Líbilo by se mi tam mít šestikvalt, ale odrazuje mě, že převodovka ze 750 by asi byla krátká (údajně by to šlo přendat celý a prej to pásne), z tátovýho ace vim, že tam ta šestka chybí. Nevim jak by to šlo pak doladit na řetězovce. Ale to je spíš blbost.
Ono se nám doma podařilo na tátovym acu poladit i tlumení, takže ted je tlumení stené jako na mojí 750, zadek ohlins (vystužená kyvka) a vpředu Kayaba (obrácená vídle a tahle má lepší vnitřky, vpředu šestipístky a spieglery) a charakterově se taky dost změnila
Naposledy editováno 19.07.2013 18:48:37
1 reakcí na tento příspěvek YZF 750 s motorem YZF 1000
Tak snad během následujícího tejdne jdem na to!
Problémy s tim, aby se motor vešel do rámu by se neměly konat (jak jsem se o tom doslechl), měřil jsem rám ze 750 a litra - oba mam na půdě, a je to stejný.
U problémů s šířkou rámu byl proti mě jeden rozdíl, já dávam motor z Ace a ve všech případech o kterejch sem četl to byla FZR 1000. Snad to tedy proběhne v pohoděěěě.
Problémy s tim, aby se motor vešel do rámu by se neměly konat (jak jsem se o tom doslechl), měřil jsem rám ze 750 a litra - oba mam na půdě, a je to stejný.
U problémů s šířkou rámu byl proti mě jeden rozdíl, já dávam motor z Ace a ve všech případech o kterejch sem četl to byla FZR 1000. Snad to tedy proběhne v pohoděěěě.
1 reakcí na tento příspěvek YZF 750 s motorem YZF 1000
Motor je na místě, obávané čerpadlo neni problém, protože na acu je externí mimo nádrž, tak jen vykucham to současný a necham jen podtlakovej kohout. Další předpokládanej problém byl airbox, ale přendal jsem jen hrdla do airboxu ze 750 (musel jsem ho lehce upravit) a v pohodě se to vejde pod nádrž. Elektrika nakonec taky v pohodě, přendali jsme to celý, chladič je taky ze 750 a zapojení termostatu taky šlo v pohodě. Ještě řešim drobnosti, ale vyjedu velmi brzo.
Kdyby jste to někdo taky řešili, tak se na mě obratte, klidně dám další info, já to taky scháněl a byl s tim dost problém
Kdyby jste to někdo taky řešili, tak se na mě obratte, klidně dám další info, já to taky scháněl a byl s tim dost problém
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF 750 s motorem YZF 1000
dewwil> zdarec nebylo jich povicero mam tucha ze jednu "M1" ma kamos,airbox jak pises atd
Naposledy editováno 19.09.2013 12:00:21
Naposledy editováno 19.09.2013 12:00:21
1 reakcí na tento příspěvek YZF 750 s motorem YZF 1000
Mam to hotový, jezdí to šíleně. Nástup odspodu je oproti 750 o dost lepší. Na to, že mam řetězovku oproti původnímu acu je do rychla - původem ze 750, tak motorka jede stejně jako tátův ace, dokonce mi připadá, že ještě o kousek víc táhne dopředu (to tam mam origo svody, otec titanovýho akrapa i když bez akrapí koncovky), asi jsem sehnal dobrej motor. Musim říct, že s původnim motorem jela dobře, ale tohle je jinde, úplně, hlavně oproti acu má výhodu v užší nádrži, takže se líp ovládá a jízda je tak jednodušší. Musim říct, že ten šestej kvalt mi nechybí.
Foto mam zatim tohle, ale to je motorka připravená na první testovací jízdu a pak už mi jen chcalo a nebylo kdy vyfotit - po totálnim nastrojení. Každopádně motorka vypadá úplně stejně jako s původnim motorem, jen vejfuk je jinej
Další foto nahodim později
Foto mam zatim tohle, ale to je motorka připravená na první testovací jízdu a pak už mi jen chcalo a nebylo kdy vyfotit - po totálnim nastrojení. Každopádně motorka vypadá úplně stejně jako s původnim motorem, jen vejfuk je jinej
Další foto nahodim později
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka po zahřátí nechce jet, nepr... Yamaha YZF 750 | Danybomber | 21 | 12.8.2024 v 15:32 Danybomber |
Moto díly Yamaha YZF 750, Kawasaki VN 1500, Yamaha XT 600Z | Trumen28 | 2 | 30.8.2021 v 21:35 zdenysrx6 |
Podtlak Yamaha YZF 750 | Paťo88 | 7 | 23.8.2021 v 09:44 Paťo88 |
Zaseknutá osa kyvky Yamaha YZF 750 | Gonzo | 11 | 28.3.2021 v 22:50 Branas_23 |
Rozdíl mezi typem 4HD a 4HN Yamaha YZF 750 | Kamosmartin | 2 | 15.3.2021 v 19:08 Kamosmartin |